Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 738
Heisann. Har en bekjent som har en IPhone 4s som mottar ganske masse data trafikk. Så regningen til vedkommende, og i løpet av en måned så hadde innkommende datatrafikk vært på 122 324 MB? Er det normalt med så store mengder datatrafikk?
Nei, det er ikke normalt!
Har selv en iPhone 4S og bruker den veldig mye på internett og jeg pleier å bruke rundt 800MB i mnd.
Hvis man ringer operatøren så kan man få tilsendt liste over hva som bruker data sånn at man kan løse problemet.
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Bruker opp 6gb ganske kjapt. streamer spotify hver dag og har ingen offlinelister. da går datatrafikken til værs.. spør om han bruker spotify eller wimp du
RESpekt's Avatar
Trådstarter
nope, ikke brukt noen av de tjenestene. Kun lastet ned en sang via youtube. Ringte til tele 2 i dag og de kunne heller ikke finne ut av det. Det de gjorde var å stenge av datatrafikk for å forhindre ennda større regninger?
Er det Apple som har bæsja på leggen?
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
WOW!

Min venn bruker kanskje 500mb på en måned!

Her er det noe alvorlig galt!

Sjøl bruker jeg rundt 500-600mb per måned (iPhone 4)
Sist endret av Freddy_fred5; 29. mai 2012 kl. 17:29.
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Mener og huske at jeg leste noe om at iPhone 4S brukte enorme mengder data. Er ikke helt sikker på om det er blitt fikset.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av N0RTHERNKILLER Vis innlegg
Mener og huske at jeg leste noe om at iPhone 4S brukte enorme mengder data. Er ikke helt sikker på om det er blitt fikset.
Vis hele sitatet...
Dette gjør jo ikke Lokoy sin (you know who i mean)

Dog han er som meg og skrur av data når han ikke bruker det.
Har "vennen" på iCloud sync og bruker det aktivt?
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av Gig Vis innlegg
Bruker opp 6gb ganske kjapt. streamer spotify hver dag og har ingen offlinelister. da går datatrafikken til værs.. spør om han bruker spotify eller wimp du
Vis hele sitatet...
Det er snakk om 20 ganger mer enn du bruker da.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av MrBlaine Vis innlegg
Har "vennen" på iCloud sync og bruker det aktivt?
Vis hele sitatet...
Han har på iCloud ja.

Han synker det aktivt ja.

Han har en 4S og er ikke meg nei, (N0RTHERN kan bekrefte, og jeg har en iPhone 4)

Han syncer det aktivt ja, men ikke mens han er ute og går tur. (kan i det hele tatt iCloud synce over 3g/E nett?
Deler av iCloud (Documents&Data f.eks.) kan synkroniseres over 3G. Det kan selvfølgelig skrues av (mener standard er på). Innstillinger under iCloud er din venn.
Sist endret av MrBlaine; 29. mai 2012 kl. 18:47.
Kan jeg spør hva regningen kom på?
Kan tenke meg det var ett par tusen
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Kan jeg spør hva regningen kom på?
Kan tenke meg det var ett par tusen
Vis hele sitatet...
Tja, når jeg fikk regning på 2k for ca. 400mb overbruk gjetter jeg vel på at det var betydelig mer enn ett par.

10-20k tror jeg vi heller snakker om.