Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1480
Hello, vet ikke om folk her har følgt blametruthproject på Youtube.

Saken er ihvertfall at det hele startet med rare lyder og ting i huset hans og så var det folk i bakgrunnen på noen av videoene hans som han ikke la merke til. Først trodde han det bare var paranormal aktivitet, men har bare blitt jævla rart etterhvert, og nå ser det ut som han har blitt hacket elns? Noe som har en løsning på denne "gåten"?

Starter her: http://www.youtube.com/watch?v=A69ou...feature=relmfu
Og er i alt 8 sånne v-logs han har laga nå, + den siste som er jævla creepy.

Han tror det er de som har channelen: http://www.youtube.com/user/01A51CD0
Jævla rare videoer, har ikke ord. Lurer på om alt er oppspinn men virker jo altfor gjennomført og sykt, veit ikke eg altså.

Noen som har noen tanker rundt dette syke greiene?
Haha. Så gøy! filmene til de folkene som skriver opp ned var helt syke. Er nesten som du sier, virker for sykt til å være oppspinn, men jeg tror fortsatt det er det. Noen karer med jævlig god fantasi som vil trolle verden. ^^
Mulig hjerneaktiviteten ikke er på topp nå så tidlig, men jeg skjønner virkelig ikke noe?

Videoene til oppned folka var creepy som faen, men hva har det med videoen til han andre karen og gjøre? De der Vlog vidoeene?
Sist endret av ghettokid; 15. desember 2011 kl. 09:21.
Har fulgt sånn passe med. Finner noen av videoene hans litt skumle, men oppspinn er det. Trur ikke på noe overnaturlig før jeg får se det.
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Haha. Så gøy!
Vis hele sitatet...
Det her/der var faen ikke gøy.
Til helvette med nFF, i'm out.
I og med at jeg er alene hjemme ganske lenge nå velger jeg å ikke se på oppned-videoene.

Får ikke sett nr.7 heller ettersom man må være 18 år.
Noen som gidder å si hva de ser i recordings 7?
Sitat av oppned5 Vis innlegg
I og med at jeg er alene hjemme ganske lenge nå velger jeg å ikke se på oppned-videoene.

Får ikke sett nr.7 heller ettersom man må være 18 år.
Noen som gidder å si hva de ser i recordings 7?
Vis hele sitatet...
De er ikke skumle i den forstand, uten Vlog videoene

Alene hjemme selv, shit my pants.
oppned5, recording 7 inneholder en disorted stemme som snakker (klarer ikke å høre hva) mens det er klipp av blant annet en blodig vegg, et sluk (ser muligens ut som et badekar) hvor det trypper blod ned i vann. I tillegg til dette får man se et menneske med plastikk over ansiktet som har fått kuttet strupen.

Tror selv at dette er kreativt arbeid fra folkene bak videoene, og ikke noe med hacking eller paranormalt å gjøre.
Sitat av Diox Vis innlegg
oppned5, recording 7 inneholder en disorted stemme som snakker (klarer ikke å høre hva) mens det er klipp av blant annet en blodig vegg, et sluk (ser muligens ut som et badekar) hvor det trypper blod ned i vann. I tillegg til dette får man se et menneske med plastikk over ansiktet som har fått kuttet strupen.

Tror selv at dette er kreativt arbeid fra folkene bak videoene, og ikke noe med hacking eller paranormalt å gjøre.
Vis hele sitatet...
Tror selv det er noen syke folk som kødder med han noe jævelig. Og nå har de jo postet en video på kanalen hans vis det ikke er han selv. Han har jo også hørt på videoene til de folka og har reversert den og hørt en dame som skrek og sa stopp elr noe sånt. CreePy er det ihvertfall. Hadde klikka helt hadde jeg funnet kameraer og dyrehode på døra mi..
Han snakker jo hele tiden om at han tror de kommer til å "frame" han for noe. Kanskje han planlegger å gjøre noe sykt for så å skylde på disse folka med de merkelige videoene. Jeg holder fortsatt en tier på at han bare kødder med alle da. ^^
¿pǝuddo ǝʌıɹʞs oɾ uɐʞ ʇslǝɥ ɯos ɯǝʌɥ
ǝɔɐǝd - sʎɐp ㄥ uıɥʇıʍ pɐǝp ǝɹɐ noʎ

Det er nok noen her som bare vil trolle
Sist endret av Saint123; 18. desember 2011 kl. 14:56.
Trur selv at hele greiene han være fake, men fortsatt morsomt ^^ Gleder meg til å følge med videre.