Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1355
Yooo, noen som vet om en metode for å bruke cheat engine på Tetris spillet på facebook? Der man spiller online med andre altså. Har kommet til rank 21 nå, og kommer faen ikke forbi der! Eventuelle tips funker også!

EDIT: Kommentarer som bare sier cheater og play fair hører ikke hjemme.
Sist endret av Bruflat; 24. mai 2011 kl. 17:16.
Har ikke mye peiling på cheats, men har du prøvd å kjøpe armor? Hadde samme problem som deg, men kom meg til 24 ganske lett med det (om du bruker Tetris Battle og har en noenlunde lik ratio på win/loss...). Er jo en slags "cheat", hehe.
Sist endret av TeumessianFox; 24. mai 2011 kl. 17:20.
Trådstarter
Sitat av TeumessianFox Vis innlegg
Har ikke mye peiling på cheats, men har du prøvd å kjøpe armor? Hadde samme problem som deg, men kom meg til 24 ganske lett med det (om du bruker Tetris Battle og har en noenlunde lik ratio på win/loss...
Vis hele sitatet...
Prøvde med 10 armor akuratt, fikk en ekstra stjerne av det.. Blir bare slått av sånne japser hele tiden, jævla irriterende! De får jo sånn 100 linjer osv xD
Katy Perry <3
Japser burde ha sin egen Facebook.
Ikke skyld på japser, er boter du spiller mot når du spiller tetris battel vanligvis, med mindre du har/blitt utfordret
Bare meg, eller var det flere som åpnet Tetris Battle på facebook nå?
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
Sitat av mmmhja Vis innlegg
Ikke skyld på japser, er boter du spiller mot når du spiller tetris battel vanligvis, med mindre du har/blitt utfordret
Vis hele sitatet...
Korrekt! Skjønner ikke at flere mistenker at det er noe rart når man kan pause spillet, og bruke så lang tid man vil på å starte matchen mot en player. Og man møter heller aldri noen som rage-quitter.
Hobby-lingvist.
Scrubs. Blockbox på Gamepoint er superior : D
Sist endret av ReaXztioN; 26. mai 2011 kl. 16:10.
Jeg er rank 50 Trengs bare litt øvelse og riktig taktikk.
Sitat av Nabbkake Vis innlegg
Jeg er rank 50 Trengs bare litt øvelse og riktig taktikk.
Vis hele sitatet...
Tviler jeg sterkt på i grunn.
Jeg kan også nå rank 50 hvis jeg spiller mot mine udugelige kompiser, men rank 23 er rimelig intenst allerede.

Fortell nå litt om denne taktikken din
Sitat av rW. Vis innlegg
Tviler jeg sterkt på i grunn.
Jeg kan også nå rank 50 hvis jeg spiller mot mine udugelige kompiser, men rank 23 er rimelig intenst allerede.

Fortell nå litt om denne taktikken din
Vis hele sitatet...
Klarer noen ganger over 100 linjer når jeg bruker samme taktikk som i denne videoen:

http://www.youtube.com/watch?v=ISb7v...eature=related

Er litt vanskelig å skjønne konseptet i starten, men når man først har lært det går det automatisk. Ser kanskje ut som videoen er speeda opp, men jeg lover deg at dette er fysisk mulig med mye trening.

Klarer å slå en i rank 50 med den klassiske taktikken også, der man har et hull på den ene siden og tar ned fire linjer om gangen. Men da må man være rask. Klarer ikke mer enn 80-90 linjer med den. Så man trenger egentlig ikke å bruke noen spesiell taktikk for å komme til rank 50 hvis man er rask.

EDIT: Kan legge til at jeg har spilt tetris ganske regelmessig i et år nå, så du blir ikke rank 50 over natta. 50 er max rank btw. Kunne sikkert klart 60 hvis det gikk så langt opp.
Sist endret av Nabbkake; 26. mai 2011 kl. 16:25.
Tetris battle er helt tilfeldig, en kompis av meg er lvl 50 og han sender MAKS!! 40 linjer så det sier jo litt. Det handler kun om flaks.
Er ikke bare flaks. Et tips er å spille mot ekte folk ettersom de har større sjanse for å gjøre feil enn bots. Det er også lurt å bytte map til f.eks Combo King når man spiller mot bots, siden botsene suger på den banen får man lett en tidlig KO.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Jeg brukte bare broren min sin facebook konto, og "boostet" meg selv opp til level 50 når det var topplevlet. Dette tok meg ca 1 time. Waste of time, men hey, jeg var topprank.

Dette er noe jeg angrer på, ettersom jeg ikke har en sjangse mot andre folk nå, og hvis jeg skal spille med kompiser, starter jeg med blokker halvveis oppe på brettet.