Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3040
har da xbox360'n, men det er pokker så langt til routeren, og en evt. lan kabel må gå igjennom stua og kjøkken og det ser jo ikke så pent ut... med andre ord: mamma digger det ikke

koster jo 900-1000 spenn for den xbox adapteren, såvidt jeg har klart å finne ut.
har prøvd en USB wireless sak kjøpt på clahs ohlson og, funka ikke, mulig jeg gjorde det feil, men fikk ihvertfall bytta den og er back to ground zero!

noen som vet om noen greie alternativer? helst så jeg slipper å selge xboxen for å få råd

(evt. en god guide til hvordan koble til via pc'n med kabel imellom xbox360 og pc - har prøvd dette opptil flere ganger, men no luck...)

-EpicSnusBox-
Du kan bruke en Linksys WRT54GL med DD-WRT, og sette routeren opp som client.
Da blir routeren en trådløs client med 4 nettverksporter ut, hvor du bare kobler til XBOXen med kabel.
Har brukt den slik selv på PCen min, og det funker meget bra.
Sist endret av hedningen; 25. mai 2009 kl. 17:51.
Sitat av hedningen Vis innlegg
Du kan bruke en Linksys WRT54GL med DD-WRT, og sette routeren opp som client.
Da blir routeren en trådløs client med 4 nettverksporter ut, hvor du bare kobler til XBOXen med kabel.
Har brukt den slik selv på PCen min, og det funker meget bra.
Vis hele sitatet...
hvor mye ca. må jeg ut med da tror du? sitter nå å stresser med disse linkene over her... kan ikke si det er så enkelt som man skal ha det til
I like turtles
Alfonzor's Avatar
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
hvor mye ca. må jeg ut med da tror du? sitter nå å stresser med disse linkene over her... kan ikke si det er så enkelt som man skal ha det til
Vis hele sitatet...
I de to linkene sine metoder må du ha en pc som du deler trådløs tilkobling med ethernet(kabel) tilkobling. Kan sikkert hjelpe deg med det en dag
Sitat av Alfonzor Vis innlegg
I de to linkene sine metoder må du ha en pc som du deler trådløs tilkobling med ethernet(kabel) tilkobling. Kan sikkert hjelpe deg med det en dag
Vis hele sitatet...
jobber med det alfonze! men trust me, way too much numbers for my brain

dessuten er det meldt endel regn fremover, så å svette litt halo 3 online vil jeg så snart som mulig
Sist endret av random42099; 25. mai 2009 kl. 18:01.
sorry ass prenix... får det ikke til å funke... og dette er ikke første ganga jeg prøver! skjønner ikke hva jeg gjør galt...
bah! klarte det jo faktisk nå, atleast so it seems

takker uansett for hjelpen folkenz!
Keep up the good work!
Så en billig sak som lignet på orginalen, men var en del billigere på DealExtreme. Du kan jo sniffe litt rundt der Mye rart og finne der
Du kan omprogramere pc'en til å sende internettsignalet fra pc til xbox 360'en via kabel, det bruker en venn av meg, men det er ikke super bra, hakker litt inneibland, men funker, du må endre noe innstillinger i nettverkskortet vat det vel
det funker faktisk nå, VELDIG mye simplere enn jeg har blitt forklart på de 10-15 guidene jeg har vært igjennom til sammen
det vil si, funka. og nå sitter jeg på naboens usikrede drittlinje og mitt nett fungerer ikke. frem og tilbake like langt...