Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1038
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har injisert subutex tidligere. Da er det bare å filtrer og skyte.

Hva med xanor? Må
Man gjør det på en annen måte? Koke? Kam noen forklare meg step-by-step så jeg ikke driter meg ut?

Takk ;-)
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kok og filtrere, skyte dritten. De fleste jeg kjenner blander det med dol/amf/heroin etc. Gl HF
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hva koker man det i,? Noen som kan forklare step by step?
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har et kokekar, har i 6-7ml (2-3ml fordamper jo) vann, koker den til den er oppløst samtidig mens jeg rører rundt med stemplet på pumpa, sleng i en bomullsdott litt mindre en lillefinger neglen, trekk opp å fyr på
Spis den så slipper du å kaste bort alprazolam og blodpropp/senskader
Det funker så mye bedre å spise det at jeg ler hver gang folk nevner å skyte benzoer annet en midazolam på hetteglass som er helt RÅTT. Men xanor og de fleste andre benzoer tas opp mer en 90% i magen, som er nesten hundre prosent. Når du skyter det risikerer du mye dritt alle skjønner at er farlig, og det ligger sikkert mer xanor igjen i kokebegeret en du får inn i blodet uansett, for benzoer er lite vannløselig! Så hversågod å sløs pillene deres på det tullet der.

Eneste skikkelige grunnen til å gjøre det er for å få mer kick ut av skuddet ditt med heroin eller speed. Jeg har skutt speed m rohypnol før, men det ble fort klart for meg det er greiere å spise de en å skyte knall blått vann i åren.....

Ikke misforstå meg, jeg skyter alt som skytes kan på forsvarlig vis(mdma pulver, speed, heroin, subb, cola), skjøt 0,5g med god speed i dag formiddag, men piller funker BEDRE i magen.... Tenk litt på det hvertfall.

s