Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2570
Hei!

Har en pille, malfin 100mg depot. Jeg skyter ikke, så lurer på hva den beste inntaksmetoden er for å få best mulig rus av denne.

Har forstått det sånn at 100mg er ganske mye, så tenker ikke å sniffe/spise/plugge hele.

Hvordan bør jeg gå fram for å få en best mulig rus på dette? Dose og inntaksmetode.

Takk på forhånd for svar
Morfin har veldigt dårlig BA rent generellt og i forhold til andre opiater.
IV og plugging har hoyest, deretter oralt og sist nasalt.

Hvor mye du skal ta er ett annet sporsmål - har du noe toleranse mot opiater/opioider?
Noen referenspunkt til hvor mye du trenger av andre (kodein, Tramadol, oxikodon o.s.v)?

For noen uten toleranse, bor 30mg vaere ett bra sted å starte, oralt i alle fall.
Siden det er depot, hade jeg knust opp det till ett pulver og droppa med litt papir (dopapir, rizzla).

Hvis du begynner med plugg uten toleranse, ta maks 20mg, vent 60min og fyll på.
Endte med å plugge cirka 20mg. Ble chill, men langt unna noe nodding. Litt skuffet for å være ærlig. Har heller ingen toleranse for opiater, men bedre å være på den forsiktige siden

Har litt paralgin liggende, tenker jeg tar et par av dem og rundt 30mg i morgen for å se om det blir chillere!

Er det digg å røyke oppå det igjen?
Ut i fra egen erfaring er det veldig behagelig å røyke når man har har intatt opiater/opioider.
Da vet du til neste gang
Mener det er bedre att bli underwhelmed enn att få kvalar og kaste opp i fire timmer.

Ja, cigg på opiater var det som fikk mig hekta på nikotin. Sinnsykt digg, det kicker på som fan med morfin i systemet!

Kodein metaboliseres til morfin, så det går veldigt bra sammen!
Sist endret av travaxa; 6. juni 2018 kl. 11:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg kjenner ikke dette preparatet, men fant ut at det er det samme som Dolcontin.
Jeg ville heller tatt de som de skal taes, stapp i.tryne.
30 mg var en lav dose, synes jeg.
Det er jo dosen folk begynner med for smerter.
Jeg ville delt den i to.
Og tatt bare den.
Ikke blande med andre ting, det øker sjansen for komplikasjoner.
Spar heller de pfene til du har nok til å få rus ut av bare dem.
Fot noen utan toleranse kan 30mg gi bra funk rektalt.

Oralt kan man ta mer, men uten erfaring på hur man reagerar på ett opiat er det basic harm reduction att begynne lavt. Kjipt att spendera turen med oppkast og kvalme fordi man ikke gidder å ta seg tid att teste seg frem.

Samme gjelder allergi-test; kjip med heavy eller truende reaktioner på høy dos.

Det er bedre BA rektalt og det gir en annen glow enn oralt.
Hvis jeg ikke missminner har rektalt nesten 15% bedre BA score än oralt.
Sist endret av travaxa; 6. juni 2018 kl. 17:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.