Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3012
Noen som har vært i Lisboa og har har erfaring av kjøp av cannabis. Googlet iitt rundt og det virker som de fleste anbefaler å unngå kjøp på gata. Helst kjente av kjente, men har lite kjentfolk i Lisboa. Mulig jeg har ei veninne fra Spania som kjenner folk her og der og det så mulig hun kanskje kjenner noen. Funnet kontaktinfo til en, men om han er aktiv vet jeg ikke.

Er ingen stonertur, men en liten joint ved solnedgang ville ikke vært å forakte.
Sist endret av hestpåpinne; 18. mars 2017 kl. 02:51.
Skal du røyke, reis til Amsterdam.
Amsterdam har jeg vært nok i, mildt sagt. Får vi tak i et gram eller to så har vi det vi trenger for en uke, men er det bare bøff står vi heller over.
Det er akseptert der. En tur I Lisboa by night på en fredags kveld og du vil bli garantert bli spurt om du trenger coke eller weed. Hash Ikke så vanlig. 2 g med head high weed for 20 euro. Alle pleier å stå på trappene I Lisboa og røyke om kveldene, anbefales
Du kan fint kjøpe på gata også om du bare skal ha litt, men pass på det er mange stue folk som selger i gatene der. Spesielt når du er turist der, jeg ble skamma for en del euro en gang, fikk lukte på og se på baggien, alt virket bra så gikk jeg og tokk ut penger i mellomtiden hadde duden bytta baggies og jeg ente opp med 10g oregano.... Kjøpet skjedde på åpen gate så tenkte ikke over det da han ga meg den så fort da jeg kom tilbake. Kan anbefale den ene utsikts plassen hvor man har utsikt over brua, der henger det mange hyggelige folk som kan være behjelpelige.