Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2843
Hei, lurte på om noen kunne gi meg litt tips til reise

Reiser til Magaluf alene 6 juli, og blir der 9 netter. Jeg har akuratt fylt 18 år, så man kan vell kalle det jomfrureisen, selvom det ikke er første turen alene.

Betalte rundt 13 tusen for hotell Sol Antillas Barbados og fly (Full-board)

Hva kan jeg forvente?
Sitat av Trenbolone Vis innlegg
Hva kan jeg forvente?
Vis hele sitatet...
Jevnaldrende gutter og jenter som spyr/drikker/sloss/synger/sover/danser fra bar til bar.
Mange bader og slapper av på formiddagene eller sover på stranda. Så er det fest på hotellbalkongene til folka drar til bargatene for å gjenta akkurat det samme som skjedde dagene i forveien. Og slik vil det være hver eneste dag i ferien din.

Går ut i fra at det er derfor du reiser også. Man reiser ikke alene som 18 åring til Magaluf for 13 000 kroner for å slappe av på hotellrommet i 9 netter
Stiv pris var det også, men det er vel fordi det er så trendy å reise dit.
Personlig ville jeg heller betalt mindre, og festet i Aya Napa/Sunny Beach eller Ios om jeg var 18 år igjen.
Fyll og ufyselige briter hvis ikke ting har forandret seg drastisk de 12 åra siden jeg var der. Anbefaler deg å reise litt rundt på øya, f.eks Palma.

Edit; skriveleif.
Sist endret av hestpåpinne; 22. juni 2015 kl. 11:44.
Trådstarter
3 0
Har noen erfaring med hva ting koster? Og hva dere som har reist brukte på ferien deres? Kommer til å feste så mye jeg orker
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Forsiktig med alkoholen hvis du er på tren da
Trådstarter
3 0
Sitat av Trollegutten Vis innlegg
Forsiktig med alkoholen hvis du er på tren da
Vis hele sitatet...
Hehe, bare test og winstrol for øyeblikket
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Jeg fatter ikke hvordan folk "tør" å dra alene på sydenturer, jeg har alltid med meg en eller flere kamerater når jeg skal reise. Hva er trikset?
For min del er det litt den "fuck it" holdningen, pluss at jeg hater å være avhengig av andre.
Var der for et par år tilbake sammen med en kompis, og det var hyggelig det! Anbefaler sterkt en tur eller to til Palma.. Roughly en halvtimes tid i buss om jeg ikke husker feil. Nydelig by.

Prisene er fine de, og en liter vodka selges for 6-9 € om jeg ikke husker feil. Enklere å få tak i sprit enn mat der.

Men, det er idioter der (som alle andre steder). Så faktisk en kar som ble knivstukket den ene kvelden. Men, er du hyggelig og omgjengelig burde det ikke være noe annet enn hyggelig, tenker jeg
Var der i fjor sommer med kompisser. Det du kan forvente deg er innpåslitne briter som trøkker bilder av kjønnsorganer fra sist fest opp i trynet på deg (mener da fylte hull). Haha skjedde hverfall med oss :P
Du kan ikke gå fem meter på gata uten at du blir stoppet av folk som skal selge tinge eller dra deg inn på en bar, nattklubb etc..
Det står horer fra afrika overalt om nettene så pass godt på penga. Min erfaring er at det er ikke en plass du drar til med mindre du vet hva du går til.
Tror ibiza eller noe i den duren er bedre..
Sitat av SpongeFrog Vis innlegg
Var der i fjor sommer med kompisser. Det du kan forvente deg er innpåslitne briter som trøkker bilder av kjønnsorganer fra sist fest opp i trynet på deg (mener da fylte hull). Haha skjedde hverfall med oss :P
Du kan ikke gå fem meter på gata uten at du blir stoppet av folk som skal selge tinge eller dra deg inn på en bar, nattklubb etc..
Det står horer fra afrika overalt om nettene så pass godt på penga. Min erfaring er at det er ikke en plass du drar til med mindre du vet hva du går til.
Tror ibiza eller noe i den duren er bedre..
Vis hele sitatet...
Uten egen erfaring med Ibiza tør jeg å si at det ikke er noen bedre plass å dra alene. Ting har blitt verre og verre der de siste årene iforhold til ryktet det har

Anbefaler å lese denne tråden http://freak.no/forum/showthread.php?t=221879
Jeg og en vennine reiser ned 10. juli, og skal bo på samme hotell! Vi betalte riktignok litt mindre enn hva du gjorde, men vi skal kun bo der i 7 netter. Krysser fingrene for at det blir bra
Er du Tvilling eller Kreps?