Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1103
Hei folkens

Noen som kan forklare meg hvordan jeg laster opp en video på facebook, som alle kan se, like, dele og kommentere?

Jeg har før sett videoer som andre har lastet opp, som det står at er offentlig. Men jeg kan likevel bare se og dele den, ikke like og kommentere.

Så, noen som vet om hvordan man laster opp en HELT offentlig video?
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Når du laster opp bilde/video/status kan du velge det lille tannhjulet nedi hjørnet og markere "Offentlig". Da kan alle se den uavhengig om de er venn med deg eller ikke
Jess, men kan de da også like og kommentere den?

Fordi jeg har ofte sett bilder og videoer som man bare kan se og ikke like. Men som det står at er delt offentlig
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Trodde at det var mulig om man huket av "offentlig" ja, som på dette bildet:
Sist endret av Carmex; 21. februar 2015 kl. 19:26.
Her er en video som jeg fant, den kan jeg bare dele. Det står at den er offentlig.

Jeg er ikke venn med personen som lastet opp videoen



Etter litt forskning fant jeg ut at man må velge at profilen kan følges
Sist endret av Executer; 21. februar 2015 kl. 19:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
I innstilligene for personvern mener jeg du har mulighet til å styre hvem som kan kommentere og like de offentlige innleggene dine.