Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 4737
Hei alle freaks

Nå har det seg slik at jeg stikker til Torrevieja førstkommende lørdag (28. juni). Jeg blir der i 3 uker framover, kun med familie (mor,far,søsken), noe som kan bli kjedelig i lengden. Lurer derfor på om det er noen andre freaks som er der i den perioden.

Jeg er jo mindreårig (98-er), så sikter primært til samme aldersgruppe. Området jeg skal bo i heter: "altos de la bahia" hvis det sier noen noe :P

Supplerer med mere info på PM

(er ikke interessert i kontakt med gamle menn på 60+)
Ikke at jeg skal dit, men må bare si at jeg misuner deg!
Vært der et par ganger selv, å storkoste meg like veldig hver gang!
Søkende
Trådstarter
Er en fin plass ja Var der for et par år siden og det var god stemning for gjentakelse.
Jeg kom nettopp hjem fra 10-dagers ferie i Torrevieja. Altos de la Bahia, faktisk
Mamma har et hus der og jeg har vært der flere ganger tidligere.

Et veldig rolig sted med mange fastboende, men også mye turister som leier.
Jeg så nordmenn overalt og mange av de var yngre, så jeg tror ikke du får noe problem med å møte noen hvis du er litt utadvendt

Hvor på Altos skal dere bo?

Jeg er forøvrig 25, og utenfor aldersgruppen du søker uansett:P
Søkende
Trådstarter
Husker ikke helt, men tror leiligheten ligger i nærheten av den parken litt oppi høgget med busslommer (hvis det sier deg noe).

Litt off-topic, men er det noen som veit om ett sted hvor man kan leie moped/scooter?
Sist endret av jorwax; 27. juni 2014 kl. 18:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Søkende
Trådstarter
Befinner meg på kvikkbaren nå, for de som veit hvor det er