Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 917
Hei!

Jeg har et problem som frustrerer meg og har frustrert meg i ganske lang tid nå. Jeg sitter og spiller et hvilket som helst online spill på Steam, og plutselig mister jeg all tilgang på Internett. Skype kobler fra, dropbox kobler fra og jeg kan ikke surfe weben lenger. Dette skjer også av og til når jeg ikke spiller.

Så kommer det rare: Jeg har prøvd å finne årsaken til dette problemet, så jeg prøvde en periode uten Steam. Da hadde jeg ingen problemer whatsoever. Jeg prøvde å søke på Google: "steam causing internet disconnect" etc. Jeg fikk ganske mange treff, så det viser at flere har samme problem.

Jeg har hatt Steam veldig lenge og det har aldri vært noe problemer før i høst.

Noen som har en eller annen løsning på problemet, eller opplevd noe lignende?

Takk!
Overbelastning av drittwifiruter?
Hvilken ruter har du?
Tilfeldig
Likyhane's Avatar
Trådstarter
Sitat av Crisposjokolade Vis innlegg
Overbelastning av drittwifiruter?
Hvilken ruter har du?
Vis hele sitatet...
Jeg skal sjekke ruteren snart. Poenget er, som jeg glemte å si, at det bare skjer på PC'en min. Ingen andre kobler ut. Kan det ha noe med nettverkskortet mitt å gjøre?
Sist endret av Likyhane; 23. januar 2014 kl. 19:53.
Sitat av Likyhane Vis innlegg
Jeg skal sjekke ruteren snart. Poenget er, som jeg glemte å si, at det bare skjer på PC'en min. Ingen andre kobler ut. Kan det ha noe med nettverkskortet mitt å gjøre?
Vis hele sitatet...
Muligens.
Deaktiver WiFi, koble til kabel istedet.
Skjer det samme da?
Tilfeldig
Likyhane's Avatar
Trådstarter
Ruter: ZyXEL P8702N

EDIT: Det er litt vanskelig å koble til med kabel pga plasseringen av ruter, men jeg har tenkt å gjøre det en dag uansett
Sist endret av Likyhane; 26. januar 2014 kl. 13:02.