Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 4311
Halla!

Er det noen som vet om hvor man kan kjøpe Mc vest uten patches men at man kan kjøpe det i tillegg?
Ville bestillt online. Gjerne skinnvest med lommer
- Sour
Sjekkeg 24mx.no? De har ganske stort utvalg
Norsk side med stort utvalg av patches for anbefaling også?
mcprofil.no :-)
Er ikke hele poenget med "mc-looken" at du skal ha patches fra klubben din? Jeg ville for eksempel ikke følt meg veldig kul med HA patches.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Weed! <3
Trådstarter
42 2
Jeg tenker på patches som "V. President, Norway original " Og sånn, som man kan bestille sine egne patches som jeg kan sette på selv :P
Skinn vester som hells angles har
Sist endret av Sour-Diesel; 15. desember 2012 kl. 22:54.
Noe Sons of Anarchy inspirert ? :P
De fleste MC klubber liker ikke veldig godt at du går med ufortjente patches, bare slik at du vet det :-)
Hells angels har ifølge media truet og banket opp klubber som har norway nederst på vesten, de mener det tilhører dem. Om jeg hadde vært deg så hadde jeg vært meget forsiktig med å putte slikt på vesten din. Bruker du f.eks. røde patcher så klikker HA, hvite patcher, Outlaws, osv!...
Sist endret av CountDrugula; 16. desember 2012 kl. 02:53.
You've been Trolled hahahahah trolololo , men seriøst sjekk på en eller annen mc sjappe . De som selger en harley selger åsså som regel mc klær å
Sist endret av Ganglife; 16. desember 2012 kl. 21:30.