Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2071
Den 14 november bestilte jeg en hvit iPhone 5 16gb fra apple sine nettsider. På bestillingsloggen står det at den sendes ut om 2 uker, leveringsdato 10 desember.
Hvor lang tid har det tatt for dere som har bestilt? Er det normalt at den kommer på leveringsdatoen, eller at den kommer før?

Har ett lite simkortproblem. Jeg fikk en nano-sim i posten i dag. (Talkmore) Tror det aktiveres om 2 uker. Må jeg ringe å få det deaktivert om telefonen ikke er kommet da? Vil jo gjerne ha sim klart den dagen jeg får telefonen.
Om kortet aktiveres f.eks. en uke før telefonen er kommet så går jeg jo en uke uten noe telefon.. det vil jeg jo helst unngå...

Takk for svar
marilize legajuana
Broiler's Avatar
Lag adapter av ditt gamle SIM-kort? Leveringstid på Apple.no? Ubeskrivelig lang.
Jeg bestillte iphone i sommer, (dog 4s) og den kom 3-4 dager før estimert leveringstid.
Det er en smal sak for Talkmore å aktivere/deaktivere simkortene dine. Bare å ringe Talkmore, så er det fikset på 1 minutt.
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Det er en smal sak for Talkmore å aktivere/deaktivere simkortene dine. Bare å ringe Talkmore, så er det fikset på 1 minutt.
Vis hele sitatet...
Så hvis de deaktiverer det, kan de aktivere f.eks. en uke etterpå, eller må jeg bestille nytt?

Håper telefonen kommer FØR antatt leveringsdato!!
På onecall har man hvertfall mulighet å endre aktiveringsdato på nye simkortet.
uten å måtte ring, men på nettsiden
Er det ikke sånt på talkmore også ?
Apple bruker å være ganske flinke med å anslå rett leveringsdato. Så du får nok ringe Talkmore og be de endre aktiveringsdato. Bør ikke være noe problem.
Sitat av Creat1ve Vis innlegg
Så hvis de deaktiverer det, kan de aktivere f.eks. en uke etterpå, eller må jeg bestille nytt?

Håper telefonen kommer FØR antatt leveringsdato!!
Vis hele sitatet...
På simkortene står det et nummer. Dette er alt Talkmore trenger, så du kan bytte mellom disse simkortene så mange ganger du klarer og orker.