Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  66 6012
Creds for hatten, gleder meg!
Kan dessverre ikke komme i dag. Var noe annet som kom opp.
Ingen rosa hatt ved fløyen
Utilitetsmonster
The Great Catsby's Avatar
Trådstarter
Sitat av Sinken Vis innlegg
Ingen rosa hatt ved fløyen
Vis hele sitatet...
Jeg sovnet igjen, er der om 10!
Er akkurat kommet hjem nå, skal skylle utstyret mitt så kommer jeg bortover
Bare kom bort, vi er en gjeng her nå!
For å være sikker, det var ølservering?
Forsatt på jobb her spiller dere Mgt forresten?
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
skal ta det roligere på bongen neste gang, så jeg ikke våkner kl 16.30 pådagen og faktisk REKKER treffet :/ men den halvtimen jeg var der var koselig da
Utilitetsmonster
The Great Catsby's Avatar
Trådstarter
Da var enda et treff over, og nok en gang gikk det over all forventning.
Jeg tror vi nå snart kan si at bergensfaktoren er permanent snudd om, til å være en positiv ting.
Også denne gang dukket det opp flere folk enn antall påmeldte, vi var 11 eller 12 stykker, men det var fortsatt god plass til flere.

Det funket veldig bra med lukket arrangement føler jeg, så det vil nok bli gjentatt neste gang.
Vår gode venn Preben som driver Krok & Krinkel stilte velvillig opp med god mat, kaffe, skillingsboller samt øl, og DJ G4ndj1 spilte liflige toner fra Spotify(neste gang kan vi høre Pixies Lujei ).

Vi var så mange at det ikke gikk an å spille bare et spill om gangen, men vi blandet oss frem og tilbake i forskjellige spill, og jeg tror og håper alle hadde det kjekt.

Spill som ble spilt var så vidt jeg fikk med meg; Carcassonne, Ticket to Ride, Trivial Pursuit, Fluxx og Bang!.

Så da vil jeg bare takke for oppmøtet, håper alle har lyst å komme tilbake om ca en måned, og oppfordrer dem som vegret seg for å komme i går, om å komme neste gang.
Det er virkelig ingenting å bekymre seg for, stemningen var veldig laidback, og det eneste kleine øyeblikket i hele går som jeg fikk med meg, var da en deltager prøvde å overbevise oss om at det aldri hadde vært mennesker på månen (ingen harde følelser? )
Sitat av G4ndj1 Vis innlegg
Da var enda et treff over, og nok en gang gikk det over all forventning.
Jeg tror vi nå snart kan si at bergensfaktoren er permanent snudd om, til å være en positiv ting.
Også denne gang dukket det opp flere folk enn antall påmeldte, vi var 11 eller 12 stykker, men det var fortsatt god plass til flere.

Det funket veldig bra med lukket arrangement føler jeg, så det vil nok bli gjentatt neste gang.
Vår gode venn Preben som driver Krok & Krinkel stilte velvillig opp med god mat, kaffe, skillingsboller samt øl, og DJ G4ndj1 spilte liflige toner fra Spotify(neste gang kan vi høre Pixies Lujei ).

Vi var så mange at det ikke gikk an å spille bare et spill om gangen, men vi blandet oss frem og tilbake i forskjellige spill, og jeg tror og håper alle hadde det kjekt.

Spill som ble spilt var så vidt jeg fikk med meg; Carcassonne, Ticket to Ride, Trivial Pursuit, Fluxx og Bang!.

Så da vil jeg bare takke for oppmøtet, håper alle har lyst å komme tilbake om ca en måned, og oppfordrer dem som vegret seg for å komme i går, om å komme neste gang.
Det er virkelig ingenting å bekymre seg for, stemningen var veldig laidback, og det eneste kleine øyeblikket i hele går som jeg fikk med meg, var da en deltager prøvde å overbevise oss om at det aldri hadde vært mennesker på månen (ingen harde følelser? )
Vis hele sitatet...
Da takker jeg får et bra arrangert treff. Men det het da virkelig Wanted, og ikke Bang!
Utilitetsmonster
The Great Catsby's Avatar
Trådstarter
Sitat av Sinken Vis innlegg
Da takker jeg får et bra arrangert treff. Men det het da virkelig Wanted, og ikke Bang!
Vis hele sitatet...
Kjært barn har mange navn.
Men gøy var det uansett hva man kaller det, selv om du ble drept ganske fort, du får lese deg opp på strategi til neste gang
Sitat av G4ndj1 Vis innlegg
Kjært barn har mange navn.
Men gøy var det uansett hva man kaller det, selv om du ble drept ganske fort, du får lese deg opp på strategi til neste gang
Vis hele sitatet...
Kan prøve og ikke får meg så mange fiender med en gang. Men alle var ute etter meg uansett hva jeg gjorde
Sitat av Sinken Vis innlegg
Kan prøve og ikke får meg så mange fiender med en gang. Men alle var ute etter meg uansett hva jeg gjorde
Vis hele sitatet...
Haha, du kjørte _verdens_ verste strategi i andre omgang

Takk for et hyggelig treff, kommer definitivt på neste.
Sitat av nightLook Vis innlegg
Haha, du kjørte _verdens_ verste strategi i andre omgang

Takk for et hyggelig treff, kommer definitivt på neste.
Vis hele sitatet...
Hadde funket med litt flaks, om jeg ikke hadde blitt skutt av en jeg faktisk hjalp, selv om det var i mot spillets gang.
Takker for flott treff, kommer helt klart på neste
Sitat av G4ndj1 Vis innlegg
Da var enda et treff over, og nok en gang gikk det over all forventning.
Jeg tror vi nå snart kan si at bergensfaktoren er permanent snudd om, til å være en positiv ting.
Også denne gang dukket det opp flere folk enn antall påmeldte, vi var 11 eller 12 stykker, men det var fortsatt god plass til flere.

Det funket veldig bra med lukket arrangement føler jeg, så det vil nok bli gjentatt neste gang.
Vår gode venn Preben som driver Krok & Krinkel stilte velvillig opp med god mat, kaffe, skillingsboller samt øl, og DJ G4ndj1 spilte liflige toner fra Spotify(neste gang kan vi høre Pixies Lujei ).

Vi var så mange at det ikke gikk an å spille bare et spill om gangen, men vi blandet oss frem og tilbake i forskjellige spill, og jeg tror og håper alle hadde det kjekt.

Spill som ble spilt var så vidt jeg fikk med meg; Carcassonne, Ticket to Ride, Trivial Pursuit, Fluxx og Bang!.

Så da vil jeg bare takke for oppmøtet, håper alle har lyst å komme tilbake om ca en måned, og oppfordrer dem som vegret seg for å komme i går, om å komme neste gang.
Det er virkelig ingenting å bekymre seg for, stemningen var veldig laidback, [COLOR="LightBlue"]og det eneste kleine øyeblikket i hele går som jeg fikk med meg, var da en deltager prøvde å overbevise oss om at det aldri hadde vært mennesker på månen (ingen harde følelser? )[/COLOR]
Vis hele sitatet...
Neste gang skal jeg legge konspirasjonsteoriene mine på hylla og ikke kritisere den norske journalistikken