Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  80 7590
Utilitetsmonster
The Great Catsby's Avatar
Trådstarter
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Aldri spilt Dominion før. Er syk for øyeblikket, så får vel ta maraton med dominion frem til lørdag da (Fant en nettside jeg kan øve meg på :O)

Edit: funket dårlig den siden... Tips til sider tas imot med takk
Vis hele sitatet...
Denne ser ut til å funke for meg, men har ikke prøvd å spille der.
Kjenner ikke til noen andre sider dessverre.

Men ikke bekymre deg for mye, jeg er ikke noe god, og tviler på at noen andre er det heller

Sitat av killkalle1 Vis innlegg
Faen og, at jeg ikke kan vinne den. Men men, skal skaffe meg en uansett
Vis hele sitatet...
Javisst, overraskende fin
Skjer med at G4ndj1 er utestengt nå da? Utrolig dårlig timing..
Ser ut som han er back in business nå
kansje jeg tar en tur! er 17år og kraftig så det blir umulig å ta feil :P
Utilitetsmonster
The Great Catsby's Avatar
Trådstarter
Da er alt klappet og klart, jeg kommer direkte fra Aspendos, hvor jeg har snakket med innehaver, og de venter oss i morgen kl. 5.

Har reservert to bord som kan settes sammen om nødvendig, så det blir mer enn nok plass til alle freaks & geeks som ønsker å ta turen.

Så jeg vil bare nok en gang oppfordre alle til å legge sosial angst og generell latskap på hyllen, og sette morgendagen av til kos & hygge.


Sitat av losjien Vis innlegg
kansje jeg tar en tur! er 17år og kraftig så det blir umulig å ta feil :P
Vis hele sitatet...
Ikke noe å lure på, du er hjertelig velkommen, og vi håper du tar turen!
Jeg kommer ikke på dette arrangementet, men poster bare for å vise at jeg er interessert i fremtidige arrangementer i Bergen. Venter ellers på rapport. :-)
Sist endret av stiq; 13. januar 2012 kl. 17:49.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
får se om jeg får krøpet ut av reiret og tatt meg en tur, hvis ikker skal jeg se om jeg kan ta det neste gang litt kjipt at jeg så dette dagen før det går ned da...
Sitat av drittsekken Vis innlegg
får se om jeg får krøpet ut av reiret og tatt meg en tur, hvis ikker skal jeg se om jeg kan ta det neste gang litt kjipt at jeg så dette dagen før det går ned da...
Vis hele sitatet...
Jo kom an! Klarer det Gøy om det er en del som møter!
Sist endret av Waffaz; 13. januar 2012 kl. 22:42.
Ah, er litt langt unna nå (ca. 8400km), men om dette arrangeres en gang til i løpet av høsten er jeg lett med
Som sagt kan jeg sannsynligvis ikke, dessverre... Men KANSKJE jeg får anledning til å stikke innom en tur. Hvem andre drar?
Minner om at dette er klokken 17:00 idag på Aspendos som ligger rett over veien for magnus barfot kino!
Kommer ikke i dag Det ble ikke noe bergen tur på meg....
Jeg kommer hvertfall.
Jeg og A Goat kommer også. Men jeg er egentlig sånn syk, så får se hvor lenge jeg blir, men går sikkert fint.
Utilitetsmonster
The Great Catsby's Avatar
Trådstarter
Jeg kommer definitivt!

Husk at det er lov å dukke opp uten å ha skrevet i tråden, om man plutselig skulle føle seg ekstra sosial

Nå vender jeg nesen mot Aspendos, og håper det dukker opp mange folk.

Bare stikk innom senere om du ikke rekker det til 5.

Skal prøve å få holdt øye med tråden etterhvert.

Igjen, om bordplassering, når man kommer inn hoveddøren, går man til venstre og du vil finne freakene innerst i lokalet.
Morsomt treff! Mange som møtte opp

Gleder meg til neste!
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Morsomt treff! Mange som møtte opp

Gleder meg til neste!
Vis hele sitatet...
Må få referat!! Hvem var der, hva gjorde dere, hvor lenge var dere der, osv?
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Må få referat!! Hvem var der, hva gjorde dere, hvor lenge var dere der, osv?
Vis hele sitatet...
Var meg, G4ndj1, Grix, A Goat, Lujei, Terry (mener det var det du het? ) og en som ikke husket freak-brukernavnet sitt, haha. Også stakk nso og en kompis innom og spanderte brus på alle mann!

Vel, vi begynte med å spille Bang!, et spill som kun G4ndj1 kunne, ganske morsomt spill. Når vi var ferdig med en runde preiket vi om litt forskjellig og spiste litt mat de som ville ha det, så avsluttet vi med Dominion (Hvor meg, G4ndj1 og Lujei fikk helt uavgjort, haha!)

Jeg gikk vel ca 20:45, da satt Grix, G4ndj1, Lujei og han som glemte brukernavnet sitt igjen. Så vi satt der en stund, og spilte og preiket. Kos det!
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Var meg, G4ndj1, Grix, A Goat, Lujei, Terry (mener det var det du het? ) og en som ikke husket freak-brukernavnet sitt, haha. Også stakk nso og en kompis innom og spanderte brus på alle mann!

Vel, vi begynte med å spille Bang!, et spill som kun G4ndj1 kunne, ganske morsomt spill. Når vi var ferdig med en runde preiket vi om litt forskjellig og spiste litt mat de som ville ha det, så avsluttet vi med Dominion (Hvor meg, G4ndj1 og Lujei fikk helt uavgjort, haha!)

Jeg gikk vel ca 20:45, da satt Grix, G4ndj1, Lujei og han som glemte brukernavnet sitt igjen. Så vi satt der en stund, og spilte og preiket. Kos det!
Vis hele sitatet...
Hvem fikk Premien?
Jeg måtte gå etter at jeg spilte uavgjort med G4ndj1 og Lujei. Men de startet en ny runde når jeg gikk, vet ikke om noen av dem kanskje vant
Utilitetsmonster
The Great Catsby's Avatar
Trådstarter
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Jeg måtte gå etter at jeg spilte uavgjort med G4ndj1 og Lujei. Men de startet en ny runde når jeg gikk, vet ikke om noen av dem kanskje vant
Vis hele sitatet...
Som Waffaz skrev, ble det et overraskende vellykket treff, og Bergensfaktoren er nå snudd opp ned på hodet idet 9 stykker var innom, og vi hadde flere oppmøtte enn "påmeldt", så det var veldig gledelig.

Spillingen gikk forsåvidt greit, selv om det var litt mye å sette seg inn i kanskje, men det gikk seg til.
Eller ble det konsumert et par pils og en pizza, og det var også kjekt at selveste Nso dukket opp for å si hei og spandere brus på alle sammen
Litt diskusjon fikk vi også unnagjort, stort sett om de vanlige temaene som legalisering dumme kommunister.

Meg, Lujei og vår venn fra nord som ikke husket nicket sitt var de siste som gikk, rundt 11, etter en del runder med Dominion.
Siden vi ikke rakk og få holdt konkurranse, foreslår jeg at vi tar den neste gang, nå når de fleste har fått med seg reglene.
Da vil jeg også foreslå å flytte oss et annet sted, forhåpentligvis kan vi være i kaféen til en kompis av meg, hvis han gidder å varte oss opp etter stengetid

Så takk til alle som møtte opp, det var trivelig, og forhåpentligvis ikke kleinere enn andre treff, dette var mitt første, så har ikke så mye å sammenligne med
Mulig jeg slenger meg med på neste møte, men blir vel jaget ut igjen med høygafler og fakler dersom diskusjonen om legalisering kommer opp igjen
Supert! Gleder meg allerede!

Sitat av Nerdefruen Vis innlegg
Mulig jeg slenger meg med på neste møte, men blir vel jaget ut igjen med høygafler og fakler dersom diskusjonen om legalisering kommer opp igjen
Vis hele sitatet...
Noe jeg ikke har fått med meg?
Jeg ankommer bergen imorgen kveld, satser hard på oppmøte neste treff. Brettspillaften er forøvrig en god ide. Støtter fast innslag av dette, 2 ganger i måneden f.eks.
Utilitetsmonster
The Great Catsby's Avatar
Trådstarter
Sitat av Nerdefruen Vis innlegg
Mulig jeg slenger meg med på neste møte, men blir vel jaget ut igjen med høygafler og fakler dersom diskusjonen om legalisering kommer opp igjen
Vis hele sitatet...
Haha, det går nok fint skal du se

Sitat av murloc Vis innlegg
Jeg ankommer bergen imorgen kveld, satser hard på oppmøte neste treff. Brettspillaften er forøvrig en god ide. Støtter fast innslag av dette, 2 ganger i måneden f.eks.
Vis hele sitatet...
Den er god, vi har snakket om å ta neste gang den 11. februar, jeg får vel lage en ny tråd snart så folk får det med seg, men jeg må bare avklare lokale og slikt.
Nå så jeg denne tråden en smule for seint til å møte opp, men håper på å komme på neste treff! Hørtes ut som dere som møtte opp ikke angret, og ingenting er jo bedre enn det
Sitat av Mikal B Vis innlegg
Nå så jeg denne tråden en smule for seint til å møte opp, men håper på å komme på neste treff! Hørtes ut som dere som møtte opp ikke angret, og ingenting er jo bedre enn det
Vis hele sitatet...
Angrer absolutt ikke, var bare gøy!

Dog, 11 februar høres litt dum ut. Men vi får se!
Hvor satt dere? I et av hjørnene (til venstre fra døren) satt det jævla mange folk, var det dere?


Dessverre hadde jeg andre planer med en kamerat jeg ikke hadde sett på jævla lenge, så kunne ikke ditche han
Nettopp flyttet til Bergen - stiller lett opp på neste brettspillkveld!
Dette høres jo kanon ut. Både meg og min kone er kanonglad i slikt.
Får se på neste treff om vi får ordnet noe barnepass, så vi kan bli med og =)

Sequence er forøvrig et artig lagbasert spill som kunne passet her (maks 8 personer delt opp i fire lag)
Sitat av Vontalo Vis innlegg
Hvor satt dere? I et av hjørnene (til venstre fra døren) satt det jævla mange folk, var det dere?
Vis hele sitatet...
Stemmer