Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1739
Hei,
Vi har et par folk fra UK som kommer til norge veldig snart. i den anledningen har vi fått et musikkvideo oppdrag. og de har lyst på noen lukusbiler i videoen.

da lurte jeg på om noen her vet om steder man kan låne slike biler? regner med at det ikke bare er å spørre.
noen som har tips? steder? eller noe?
Hør med Ferdinand Motor, råeste bilselgeren i Norge ! Har alt fra Ford gt40 til Lamborghini LP-640.

Tror de har lånt (leid) vekk en del biler før. Forsikring er vel det som er viktig her, så lite som en ødelagt speil kan koste flere ti-tusen kroner.
Så lenge det er gratis pr og dere er seriøse er det jo bare å kontakte forhandleren til det merket dere vil ha. Her er google en nyttig greie.

Men dealen som han over sier er forsikring. Dere bør være forsikret i alle ender og åpninger for å låne så dyre biler!
Jeg trur ikke vi har noen som helst forsikring, er dette noe vi må avtale med if foreks? eller fikser forhandleren dete for en grei pris?
Forsikringen tegner du der du låner bilen.
Sitat av Greendudeblue Vis innlegg
Jeg trur ikke vi har noen som helst forsikring, er dette noe vi må avtale med if foreks? eller fikser forhandleren dete for en grei pris?
Vis hele sitatet...
Jeg regner med at forhandleren har dette, men det er allikevell viktig at dere leser godt gjennom dette.
Men visst du leverer bilen tilbake uten en eneste skramme får du da tilbake forsikringen eller mister du den`?
Sitat av CookieY Vis innlegg
Men visst du leverer bilen tilbake uten en eneste skramme får du da tilbake forsikringen eller mister du den`?
Vis hele sitatet...
Huh? Hva i all verden mener du?
Sitat av CookieY Vis innlegg
Men visst du leverer bilen tilbake uten en eneste skramme får du da tilbake forsikringen eller mister du den`?
Vis hele sitatet...
Det er forsikring, ikke depositum.
Sitat av CookieY Vis innlegg
Men visst du leverer bilen tilbake uten en eneste skramme får du da tilbake forsikringen eller mister du den`?
Vis hele sitatet...
Man får ikke tilbake det man har betalt for en forsikring, bare fordi det ikke har skjedd en skade når man avslutter den. Hvordan skal da forsikringsselskaper overleve? Det du tenker på er depositum.

Edit: Var en som kom meg i forkjøpet der ja.
Sist endret av m0nte; 6. desember 2011 kl. 22:09.
har sendt en mail til Auto forum. noen fler forhandlere jeg kan høre med?
Sitat av Greendudeblue Vis innlegg
har sendt en mail til Auto forum. noen fler forhandlere jeg kan høre med?
Vis hele sitatet...
Som jeg sa, Ferdinand Motor .
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Som jeg sa, Ferdinand Motor .
Vis hele sitatet...
Har de forhanlder i oslo? så de befant seg i Bergen, og det blir litt langt å dra.
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Hør med Ferdinand Motor, råeste bilselgeren i Norge ! Har alt fra Ford gt40 til Lamborghini LP-640.

Tror de har lånt (leid) vekk en del biler før. Forsikring er vel det som er viktig her, så lite som en ødelagt speil kan koste flere ti-tusen kroner.
Vis hele sitatet...
Sjekk også Auto-Forum. Disse lånte vekk 3 Ferrari F430'er til innspilling av Madcon-musikkvideo i Bremanger i sommer. Jeg fikk gleden av å se en av bilene kjøre på høyt turtall når jeg jobbet i sommer. Saaatan for en lyd, skal jeg si dere. Ingenting er som å høre en 4.3 liters Ferrari-V8 på full pinne!
Så vidt jeg vet var det to Spidere og en coupé.

http://www.auto-forum.no/kontaktoss.aspx
Sist endret av Deadlock Radium; 6. desember 2011 kl. 22:18.
hehe ja var det jeg mente, men da må de jo bli dyrte å ha forsikring på de bilene visst du bare skal låne dem.
Ja sendte mail til auto-forum. Noen som vet hva denne forsikringen koster?
Du kan jo bare sjekke finn.no om du finner noen biler du liker, og så bare kontakte eieren/forhandleren.

Hydrolift har blant annet en Koeningsegg, som er det råeste du finner på norske veier.

Ser auto-forum har en Maybach, det hadde jo vært ganske kult !

Deadlock Radium: Da har du ikke hørt en Ferrari FXX i virkeligheten. I jizzed.
Det er nok ikke så lett som mange tror å få låne biler. Det var filminnspilling her i området for en stund tilbake og produsentene ville låne flere (vanlige) biler i noen uker. Det første tilbudet på 2 biler i noen dager takket de frekt nei til i den troen at det var et dårlig tilbud. Det var såvidt de fikk det samme tilbudet når de senere kom krypende etter å ha fått avslag fra alle andre forhandlere. Husk at det ikke er pr for en forhandler bare at det er biler med i en video. Desto mer kjent videoen er/ forhandleren får sitt navn med et sted desto mer sannsynlig at du får låne. Poenget mitt er at du ikke skal være for kjepphøy når du ber og vær imøtekommende til ethvert tilbud du skulle få. (min historie var en norsk kinofilm)
Kaveh, emir og lillebror hadde noen feite mercedes i en video, og med kvaliteten på musikken til emir og lillebror tillsier det ikke at de kan ha betalt mye for de. Kontakt kaveh eventuelt knoll og tott og hør hva de gjorde.
Sist endret av sRe; 7. desember 2011 kl. 21:48.