Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 5149
Fant en sprøyte på min kjære, som har hatt tidligere rusproblemer... er da litt engstelig for at han er tilbake i gamle vaner Jeg fikk til svar at den var ment til å bruke til boler.... Da lurer jeg på, om det er normalt å sette anabole steroider med gul kanyle, pumpa var 5ml..... Jeg vet ikke hva å tro, så fint om noen kunne gi meg et svar......
Er vell ikke bedre att han setter anabole steroider?
Det var vel strengt tatt ikke det hun spurte om. Å jo, at en person som står deg nær skyter er ganske mye verre enn at de boler. Har adskillig større konsekvenser både fysisk og mentalt. Selvsagt med ekstreme unntak i begge veier.
Sist endret av Jelass; 8. april 2010 kl. 00:44.
Trådstarter
10 0
Sitat av iste2008 Vis innlegg
Er vell ikke bedre att han setter anabole steroider?
Vis hele sitatet...
Ingen av delene er bra, men jeg er interessert i å vite om det er et skalkeskjul... Og det er en viss liten forskjell på amfetaminbruk og bole bruk vil jeg si.....
Om det er amfetamin så kan du jo lett se det i pupillene og om han tygger tenner osv.
Trådstarter
10 0
Sitat av Jelass Vis innlegg
Det var vel strengt tatt ikke det hun spurte om. Å jo, at en person som står deg nær skyter er ganske mye verre enn at de boler. Har adskillig større konsekvenser både fysisk og mentalt. Selvsagt med ekstreme unntak i begge veier.
Vis hele sitatet...
Du tok ordene ut av munnen min der ja... jeg vil bare vite hva jeg har å forholde meg til...Det vil få konsekvenser uansett, men ikke like store drsom han "bare" boler....
Du ser det som regel på en person om han/hun er rusa.. Prat heller med hu om det, ikke vær dømmende og tilby å hjelpe. Jeg kjenner selvfølgelig ikke situasjonen deres, men det er hva jeg ville prøvd på om jeg satt oppi det
Sitat av iste2008 Vis innlegg
Om det er amfetamin så kan du jo lett se det i pupillene og om han tygger tenner osv.
Vis hele sitatet...
Tror du har lest litt for mye å har litt for liten faktisk kunskap. Det er ikke noe problem for en person å isolere seg mens de ruser seg. En kan ikke overvåke folk konstant.
Trådstarter
10 0
Sitat av iste2008 Vis innlegg
Om det er amfetamin så kan du jo lett se det i pupillene og om han tygger tenner osv.
Vis hele sitatet...
han tygger tenner uansett han, så det er ikke like enkelt å se det på... jeg vet han gikk på en sprekk med piller igår, så da går det an å roe ned de pupillene en smule... Jeg er redd han har den sprøyta til videre bruk også.... Det har ikke alltid vært like lett å merke det tidliger...
Sitat av lurerpå Vis innlegg
han tygger tenner uansett han, så det er ikke like enkelt å se det på... jeg vet han gikk på en sprekk med piller igår, så da går det an å roe ned de pupillene en smule... Jeg er redd han har den sprøyta til videre bruk også.... Det har ikke alltid vært like lett å merke det tidliger...
Vis hele sitatet...
Om du oppdager han mens han er ruset så er det jo ofte ganske greit å oppdage. Når amfen skytes får folk ofte den "skjelvingen" når de puster, akkurat som om de fryser.
Trådstarter
10 0
[quote=excubated;1678817]Du ser det som regel på en person om han/hun er rusa.. Prat heller med hu om det, ikke vær dømmende og tilby å hjelpe. Jeg kjenner selvfølgelig ikke situasjonen deres, men det er hva jeg ville prøvd på om jeg satt oppi det [/QUOTE

kan vel ikke akkurat si at man dømmer personen.... har vært sammen en stund mens han holdt på, og prøvd å få han på rett kjøl igjen... har klart seg i 4 mnd, men nå har han hatt sprekk.... Vi har en 4 mnd gammel baby, derfor er det viktig for meg å vite hvor ille denne sprekken er, og ikke minst hva som venter meg. hvis noen kan fortelle meg at den sprøyten vanligvis blir brukt til pepper, så vet jeg jo hva jeg må gjøre... man kan ikke holde på i det uendelige å prøve.. ei heller når man har barn...

Sitat av Jelass Vis innlegg
Om du oppdager han mens han er ruset så er det jo ofte ganske greit å oppdage. Når amfen skytes får folk ofte den "skjelvingen" når de puster, akkurat som om de fryser.
Vis hele sitatet...
Problemet r vel at han har ikke vært i nærheten av meg da han har gjort det, så jeg har ikke kunnet oppdage han når rusen er i startfasen... Vil tro at det stagnerer seg litt etterhvert, den skjelvende virkningen.. For jeg har aldri lagt merke til det tidligere heller.. han har aldri vist seg til meg rett etter et skudd, så det der har jeg ingen erfaring med fra tidligere..
[quote=lurerpå;1678823]
Sitat av excubated Vis innlegg
Du ser det som regel på en person om han/hun er rusa.. Prat heller med hu om det, ikke vær dømmende og tilby å hjelpe. Jeg kjenner selvfølgelig ikke situasjonen deres, men det er hva jeg ville prøvd på om jeg satt oppi det [/QUOTE

kan vel ikke akkurat si at man dømmer personen.... har vært sammen en stund mens han holdt på, og prøvd å få han på rett kjøl igjen... har klart seg i 4 mnd, men nå har han hatt sprekk.... Vi har en 4 mnd gammel baby, derfor er det viktig for meg å vite hvor ille denne sprekken er, og ikke minst hva som venter meg. hvis noen kan fortelle meg at den sprøyten vanligvis blir brukt til pepper, så vet jeg jo hva jeg må gjøre... man kan ikke holde på i det uendelige å prøve.. ei heller når man har barn...



Problemet r vel at han har ikke vært i nærheten av meg da han har gjort det, så jeg har ikke kunnet oppdage han når rusen er i startfasen... Vil tro at det stagnerer seg litt etterhvert, den skjelvende virkningen.. For jeg har aldri lagt merke til det tidligere heller.. han har aldri vist seg til meg rett etter et skudd, så det der har jeg ingen erfaring med fra tidligere..
Vis hele sitatet...
Nei, det med skjelvingen er kanskje litt individuelt. Men det er kun i "startfasen" av rusen jeg er kjent med det.

Forslag: Lukt på klærne, spesielt t-skjorter. Makkasvette har en ganske distinkt kjemisk odør.
Blå og grønn er hva jeg fikk annbefalt til bol. Olja er rimelig tykk, så en litt tykk nål må til for å få inn oljen.
Trådstarter
10 0
[quote=Jelass;1678837]
Sitat av lurerpå Vis innlegg

Nei, det med skjelvingen er kanskje litt individuelt. Men det er kun i "startfasen" av rusen jeg er kjent med det.

Forslag: Lukt på klærne, spesielt t-skjorter. Makkasvette har en ganske distinkt kjemisk odør.
Vis hele sitatet...
Jeg har funnet rester av pepper i lommeboka hans nå.. Har aldri kjent lukta av det før. Men nå vet jeg ihvertfall.. Kropps lukta hans blir "kjemisk", når han bruker makka. Det vet jeg fra tidligere..

Sitat av Jelass Vis innlegg
Er han litt rutinert og hygienisk hva skytinga angår så passer han nok på å vaske utstyret godt. Da ville noe slikt ha lite for seg.
Vis hele sitatet...
Den sprøyta jeg fant, er det ikke noe rester i. Og det lukter heller ikke noe av den..

Sitat av Wickeddark Vis innlegg
Blå og grønn er hva jeg fikk annbefalt til bol. Olja er rimelig tykk, så en litt tykk nål må til for å få inn oljen.
Vis hele sitatet...
Tusen takk Da vet jeg det..
Har ingen erfaring med verken å skyte, eller anabole sterioder, så dere må gjerne rette meg hvis jeg sier noe feil her nå. Men prøvde ihvertfall å google litt for deg.

Hvis du ser her http://www.steroider.net/index.php?o...=181&Itemid=61 så står det at de vanligste størrelsene på kanyle brukt til anabole steroider er grønn og blå. I forhold til grønn og blå, så er gul endel mindre. Se her for oversikt http://no.wikipedia.org/wiki/Kanyle

Men, selv om gul ikke er en vanlig kanylestørrelse å bruke til bol, så kan den vel sikkert brukes?

Hmm, var kanskje ikke så mye hjelp dette her

Kanskje det er noen her på forumet som vet om gul kanyle er vanlig å bruke med pepper?

fader, mente omvent, gul er større
Sist endret av The-kid; 8. april 2010 kl. 01:55. Grunn: skrev feil
Trådstarter
10 0
Sitat av The-kid Vis innlegg
Har ingen erfaring med verken å skyte, eller anabole sterioder, så dere må gjerne rette meg hvis jeg sier noe feil her nå. Men prøvde ihvertfall å google litt for deg.

Hvis du ser her http://www.steroider.net/index.php?o...=181&Itemid=61 så står det at de vanligste størrelsene på kanyle brukt til anabole steroider er grønn og blå. I forhold til grønn og blå, så er gul endel mindre. Se her for oversikt http://no.wikipedia.org/wiki/Kanyle

Men, selv om gul ikke er en vanlig kanylestørrelse å bruke til bol, så kan den vel sikkert brukes?

Hmm, var kanskje ikke så mye hjelp dette her

Kanskje det er noen her på forumet som vet om gul kanyle er vanlig å bruke med pepper?

fader, mente omvent, gul er større
Vis hele sitatet...
Takker for sidene.. Jeg har vært inne på de tidligere i kveld..
Men jeg lurer jo på om gul kanyle kan brukes til boler, i likhet med deg Vet at han brukte gul kanyle tidligere, da han tok pepper..
Hadde jeg vært deg så hadde jeg spørt rett ut. "Bruker du pepper igjen?"
Gul kanyle kan fint brukes til steroider f.eks om man skyter i skuldra. Ville ikke foretrukket det selv men det går ann
Gul kanyle er den mest brukte, Og 5ml pumpe brukes mye av opiatmismrukere og en del av de som går på amfetamin.
De fleste som bruker amfetamin bruker 2ml pumper. Gul kanyle er svært uvanlig å bruke til bole.
Du finner fort ut etterhvert hva han bruker, bare følge med hva han tar og se reaksjonen hans.
Trådstarter
10 0
Sitat av Jabaman Vis innlegg
Hadde jeg vært deg så hadde jeg spørt rett ut. "Bruker du pepper igjen?"
Vis hele sitatet...
det er vel ikke bare bare å spørre ut om det og få et ærlig svar... for spurt har jeg jo gjort, men da ble det et helvete... akkurat som om han gikk i forsvar for noe han har gjort..... det har vært typisk tidligere at han har blitt sint de gangene jeg har oppdaget det...

Sitat av pyrremanen Vis innlegg
Gul kanyle er den mest brukte, Og 5ml pumpe brukes mye av opiatmismrukere og en del av de som går på amfetamin.
De fleste som bruker amfetamin bruker 2ml pumper. Gul kanyle er svært uvanlig å bruke til bole.
Du finner fort ut etterhvert hva han bruker, bare følge med hva han tar og se reaksjonen hans.
Vis hele sitatet...
Jeg vet at han har brukt den 2 ml pumpen tidligere. Men når det er sagt, så betyr ikke det at jeg har sittet og sett hva han har inntatt eller hvordan.... jeg har ikke vært tilstede under gjerningsøyeblikket, for da holder han seg jo unna... så det er ikke like enkelt å få med seg hva han har tatt da... Jeg er blitt fortalt at han har brukt piller og drikker alkohol sammen med pepper, for å dempe formen ikke minst, og str på pupillene.. han har tidligere brukt pepper, og justert seg ned da han har kommet hjem...
Selv bruker jeg vanligvis 2,5ml pumper og blå kanyler når jeg kurer.
Skuldre, lår, skinka osv. Bruker alltid blå spiss uansett.

Oljen kan fort bli litt for tyktflytende til å ha i de gule kanylene, men så skal det nevnes at det også fins vannbasert injeksjonsvæske.
Feks. winstrol.

Om han er på kur så burde jo du som er kjæresten hans ha merket det til nå?

Hvor lenge skal han angivelig ha vært på denne kuren?
Spør han hva slags type bol han bruker.

Får jeg svar på dette kan hvertfall jeg hjelpe deg med akkurat denne delen.
Gule spisser kan helt fint brukes til injeksjon av steroider.
Hvordan ser kjæresten din ut? Er han stor?

At pumpen er 5ml kan bety store doser, eller i det hele tatt bare en tilfeldighet.
Selv har jeg utelukkende sett narkomane bruke 1ml eller 2,5ml pumper - men man bruker hva man har.

Hva med selve pumpen? Er det noe tegn til blod inni den?
I tilfelle kan det være tegn på at han har satt i en vene og aspirert (trukket tilbake pumpa og fått ut blod), men også at han har truffet en blodåre i det han skulle sette noe intramuskulært.

Be om en skikkelig redegjørelse, som NitroFis sier.
Type medikament, dosering, varighet, hvor ofte han stikker dette, og liknende.

Post deretter opplysningene du har fått servert her, så får du nok et svar fra noen som kan dette stoffet, og potensielt kan ødelegge forholdet deres.
Bare for å unngå en eventuell forvirring:

Orange kanyle (det man på folkemunne som oftest kaller gul) = 1,6 cm lengde på nålen. Brukes til intravenøs tilgang, eventuelt for å sette medikamenter i underhudsfettet.

Gul kanyle (det man på folkemunne ikke kjenner til, fordi man som oftest bare bruker det i helsevesenet) = 5 cm lengde. Brukes som overføringskanyle (mellom medikamentglass), og i visse tilfeller til dype intramuskulære injeksjoner. Som f.eks. noen typer oljebaserte depotinjeksjoner. Har aldri vært borti at noen har brukt den til å skyte stoff.
Her er hvertfall de forskjellige størrelsene i bilde..

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/1/19/HypodermicNeedles.jpg/800px-HypodermicNeedles.jpg
Sitat av nurse_betsy Vis innlegg
Bare for å unngå en eventuell forvirring:

Orange kanyle (det man på folkemunne som oftest kaller gul) = 1,6 cm lengde på nålen. Brukes til intravenøs tilgang, eventuelt for å sette medikamenter i underhudsfettet.
Vis hele sitatet...
Det finnes nok av uerfarne "bli stor fort"-folk som føler de må ha små nåler pga. de har sprøyteskrekk og vil avskrekke dette med mindre nål, og ikke minst fordi de tror at de ikke har nok kjøtt på kroppen til at de unngår å treffe bein med en større spiss, så de er ofte brukt på gutterommet til intramuskulære injeksjoner.
Vil du være hundre prosent sikker må du nesten spørre om og få se hvor stikksåret er.