Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1912
lurer litt på dette.
skal pisse på mandag.
Oralt rekner jeg med blir tatt opp i blodet, og vil derfor også vises på pisseprøve.
Correct me if im wrong.
Nei.

Anabole steroider er uansett ikke ulovlig og bruke i norge.
Bare ulovlig og oppbevare, selge og kjøpe.
Det finnes ingen magisk maskin som bare kan finne hva slags stoffer du har i blodet, som sagt mange ganger tidligere på forumet. Det blir sett etter visse stoffer på narkoprøver, mer spesifikt kan du søke opp på forumet.
Sitat av mrethatsmee Vis innlegg
lurer litt på dette.
skal pisse på mandag.
Vis hele sitatet...
hvilke tabs bruker du?winny?diana?

uansett ikke ulovlig som herren over sier..

Og nei,det syntes selvsagt ikke på ei slik pisseprøve som de kjører,det er drugs som vises der
Mye synsing her!
Du skal mest sansynlig bare ta en hurtigtest.
Her vises det kun utslag på de forskjellige narkotiske gruppene.
Steroider vises ikke!
Dette har jeg god kjennskap til da jeg har vært på kur flere ganger når jeg har urinert i det berømte glasset.
Med andre ord; slapp av!
man kan se bol i blodet siden verdiene forandrer seg.
Om det er en vanlig pisseprøve hvor dem kun sjekker etter de vanlige narkotikummene vil du neppe bli tatt. Halveringstiden på de orale steroidene er uansett så lav at om du virkelig har noia så stopp inntaket 6 dager før prøva (avhengig av hvilket steroid du er på)

Med verdier regner jeg med du tenker på leververdier, Hjerteverdier, hormonverdier, stoffskifte og nyreverdier. Ingen av disse vil sjekkes nevneverdig etter i en narkotikum test.
Sitat av speedy902 Vis innlegg
man kan se bol i blodet siden verdiene forandrer seg.
Vis hele sitatet...
Ja, men det er snakk om en pisseprøve her, ikke blodprøve.
Dessuten vil legen mest sannsynlig bare kommentere at du har høyt kolestrol dersom han bare tar en basic blodprøve.

Selv har jeg vært en "smugboler" i fengsel og tatt 3 pisseprøver uten at det har gjort utslag.