Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1382
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Jeg kom visst over denne religiøse, søppel kanelen når jeg satt foran TVen. Der var det sending fra en eller annen kvinnekonferanse i Norge. Hun som pratet sa rett ut at Human Etisk Forbund var "anti-kristne", støttet terrorregimer og drap på flere millioner av mennesker, og hyllet Stalin. Så vidt jeg vet, (er konfirmert borgelig), så lærte vi om alle religioner under konfirmantundervisningen og det ble ikke sagt et eneste ord om verken kommunisme eller Stalin. Human Etisk Forbund er nøytral til religion og støtter verken drap eller diktatur. Har de i det hele tatt lov til å sende slikt søppel på TV? Dette er rett og slett løgn og provosering.

Første gangen jeg har blitt sint av å se på TV.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Første gangen jeg har blitt sint av å se på TV.
Vis hele sitatet...
Det er jo imponerende. Jeg blir provosert av nesten alt jeg ser på TV, og har derfor måttet se meg nødt til å rett og slett ikke ha en elektrisk søplekanon stående i huset lenger.
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Visjon Norge sendes ukryptert og bærer preg av det. Så vidt jeg har sett er nivået ca det samme på andre ukrypterte kanaler.
Sist endret av datagutten; 20. juli 2010 kl. 18:59.
Vanskelig og ta den kanalen seriøst ja.. så en "dokumentar" fra Israel/Gaza/Vestbredden, og trenger vel egentlig ikke si hvordan den ble vinklet.... Og han gamlingen som sitter og ber om donasjoner, ber gamle folk testamentere alt til tvkanalen på direkten, en gammel dame ga 2 millioner til tvkanalen.. folk som er kreftsyke for beskjed om og gi penger til kanalen, så skal de bli helbredet osv.. Ikke bra
Syns visjon norge av og til er så drøyt og ekstremt at det er gøy og se på. Halleluja!
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Er en GRUNN til at Visjon Norge sendes uten kryptering(AKA Gratis kanal)!

Det som skjer på Visjon Norge, forblir der
Visjon Norge er intet annet enn en haug manipulerende drittsekker som er ute etter penga dine.

"Det spiller ingen rolle om du gir oss bare tusen, to tusen eller femtitusen kroner, vi skal frelse deg uansett!"
Ser alltid på visjon norge når det er bare dritt på tv`n, får en god latter : =

Prøv å få med dere barne tvn, noe av det sykeste jeg har sett. Dårlig forsøk på hjernevasking..
Tidenes drikkelek: Hver gang de sier halleluja, herren eller jesus skal derre ta en sup/shotte.
BONUSRUNDE: Ofte så kan man ringe inn å be de be din bønn på direkten. Dersom din bønn blir bedt eller lest opp skal dere drikke opp alt dere har.

Har prøvd denne leken før og den funker knall
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Nei, visjon-norge er bare forferdelig.
vel, se på alt carl ivar har sagt opp gjennom årene så skjønner du at lista ligger rimelig høgt for hva man kan mene på tv.