Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1218
Dro ned til Danmark på nyttårsaften. Før jeg gikk på bussen fant jeg ut at jeg hadde 1.5g liggende i lommen, så jeg spiste det likesågodt. Har hørt at det ikke gir noe særlig effekt hvis man spiser det rått, noe som viste seg å være ganske feil. Etter noen timer begynte det å kicke inn som faen, begynte å bli så jævlig tørst men hadde nesten ikke noe vann igjen. Etter hvert føltes det som jeg begynte å synke ned i buss setet og begynte å høre musikk i vindstøyen utenfor.

Ble bare fjernere og fjernere etter hver meter og begynte egentlig å lure på åssen dette skulle gå da jeg hadde drukket opp alt vannet og var ganske overbevist om at dette betydde en sakte og slem dehydreringsdød. Så for meg overskriftene der jeg satt med halve kroppen under setet og musikken der ute stadig ble mer ondskapsfull. Forsiden av VG: "Enda en ung hasjnarkoman døde av overdose". Som om det ikke var nok begynte han digre svensken bak meg å bli ganske amper etterhvert som ingen av taxiselskapene skjønte hva han sa på telefonen. Kakafoni av et voldsomt volum og intensitet veltet fram fra en 200 kilos villmann av en svenske og jeg begynte å fnise som en liten skolejente der jeg satt og døde.

Måtte så jævlig på dass men ikke faen om jeg turte å reise meg opp og gå forbi et mentaltilfelle med et vekt og taleproblem. Han virket egentlig bitter nok fra før av, så den ukontrolerte fnisingen min hjalp nok ikke på. Etterhvert ble jeg ganske overbevist om at hvis ikke jeg ikke tørstet ihjel først kom nok svensken å gjøre slutt på meg. Hva som skjedde etter det husker jeg egentlig fint lite av. Har noen glimt her og der av at jeg var helt hynotisert av himmelen utenfor. Neste jeg husker er at jeg våkner opp i Danmark og er like fjern som noensinne.

Første møtet mitt med Danmark var en danske som stod å skreik uforståelige gloser, han var tydligvis ikke så fornøyd over at vi stod og pisse på buskene hans. Etter det dro vi opp til rommet kameraten min leier av en kar som visstnok er så bitter fordi han lukter fisk eller noe. Tviler egentlig på at det var det som han mente, men det meste var ganske uforståelig i den tilstanden. Fikk endelig lagt meg og sov som en stein.
Sist endret av Bananeter; 12. februar 2006 kl. 16:50.
Hehe, må ta meg en tur til Cristiania. Kvalitet der hører jeg

edit: eller der du var da
Sist endret av tomiz; 12. februar 2006 kl. 16:53.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Bananeter
Så for meg overskriftene der jeg satt med halve kroppen under setet og musikken der ute stadig ble mer ondskapsfull. Forsiden av VG: "Enda en ung hasjnarkoman døde av overdose".
Vis hele sitatet...

Artig fortelling, har hørt at man må minst spise 0,5 for å kjenne noe, men over den mengden så funker det som bare det.
Fikk høre om en som måtte svelge 5g en gang, razzia eller lignende, det var den kuleste "turen" fyren noen gang hadde opplevd.

Edit: hehe, jeg er vel bare gretten, jobbet utrolig mye overtid i helga :P
Sist endret av Dodecha; 12. februar 2006 kl. 17:04.
Trodde ironien kom ganske greit fram. Var jo så mye snakk om han karen som daua av en hasjoverdose for en stund siden på glattcella. Det at han var hadde proppet i seg masse dop og drukket hadde jo selvfølgelig ikke noe med saken å gjøre.
Spiste selv igår. Har ikke fått ordentlig funk(utenom sistgang, men da var jeg drita og fjern fra før), men igår funka det som bare det. Delte mellom 2.4 og 3.0 med en venn. Man tror man har kommet til peak'n, men så bare fortsetter det. Sovna ved 1-tiden, og våknet igjen kl.4. Da hadde jeg munchies, og bestemte meg for å lage brownies. Den beste kaken jeg har spist på så lenge jeg kan huske. Etter det sovna jeg, og da jeg våknet kl.11 var jeg klein som aldri før:P.
Så det går bra å spise hasj uten å gjøre noe spesielt med den? Trodde du måtte smelte det i smør først og der etter ta å blande det i noe.
Så viss jeg spise 5g vil jeg trippe ganske bra?

-normal
Null problem å spise den som den er.
Tar dog en god stund før effekten kicker inn.

Sist gang jeg spiste lagde jeg sjokoladevafler med et par g i. Smelta det i smøret..
Røyka mens jeg spiste.. Våkna opp etter 10 timer soving skakk som fy og velta ut av sofaen. :P

God feeling..

Ellers kan man blande det ut i kakao eller lignende.. Kan forsåvidt puttes i all mat.