Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 846
Liker å gå på polet innimellom å prøve nye, forskjellige øl. Er stor fan av sur øl, som rodenbach Alexander og cervisiam sin shuryuken. Setter pris på når smaksløkene blir satt i høygir og jeg kjenner syrligheten gli bak ørene

Liker også porteren til nøgne. Har egentlig smak for det meste, men sier aldri nei til tips!
https://www.aperitif.no/pollisten/pr...-stout,1946007

-Smak
-Sval og kremet med hint av sødme. Preg av mørkt malt, lakris og tørket frukt, lang.
10%.

Jeg er ikke noe særlig fan av øl, men den perioden jeg drakk en del så hadde jeg meg en flaske med denne i ny og ne. Den kan minne litt om jägermeister faktisk.
Eik & Tid brygger nydelig surøl
Sitat av Syltelabb Vis innlegg
Eik & Tid brygger nydelig surøl
Vis hele sitatet...
Ikke prøvd akkurat denne, men surøl generelt smaker som svett ræv for meg. Har prøvd flere noen år tilbake da surøl var en hype. Ikke verdt penga for min del.
Trådstarter
Sitat av Syltelabb Vis innlegg
Eik & Tid brygger nydelig surøl
Vis hele sitatet...



Prøvde fra dem forrige helg, var bra greier det 👍
Både Glazen Toren Saison d'Erpe-Mere og Saison Dupont er noe jeg omtrent alltid plukker med om jeg er på polet.

Og selvfølgelig en Lederer pils, som kan høres veldig kjedelig ut, men det er en sykt god pils
Cervisiam Lemon Party Lemon Sorbet Gose
Sjekk gjerne ut ølets offisielle heimeside: lemonparty(dot)org
3 Fonteinen Oude Geuze (hvis du liker surøl).
Stockholm synes jeg er god! 34-35,- for en boks med 7.2%
Mvh
London Pride

Kanskje litt uvant siden det ikke er noe kullsyre i ale, men pride er en fantastisk øl med søte undertoner av honning
Sist endret av Expialidocious; 2. april 2023 kl. 00:46.
Stort sett alt av Ale, porter og stout. Og Guiness er vel favoritten.
Sist endret av _abc_; 2. april 2023 kl. 10:41.