Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 473
Første gang jeg prøver, kun brukt Tramadol før. Hvor mye burde jeg starte med og når får jeg "highen"?
Sist endret av Omgitsdanny; 14. februar 2020 kl. 16:00.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1 for chill lokerus, 2 for all inn lokehue, 3 for helt ballerusa blackout potensiell fare for deg selv eller andre og ting du skulle vært foruten å ha gjort eller sagt dagen derpå. Flere bare forsterker den effekten og kan ikke anbefales.

1,5 tablett burde være mer enn nok for sterk rus. Men legg vekk resten ellers kommer du til å spise hele posen uten at du skjønner hvorfor den er borte dagen etter. Vær obs på at rivotril rus ikke kan sammenlignes med noe og at man kanskje sitter å lurer på hvorfor man ikke kjenner seg mere rusa. Men tro meg du er rusa selvom du ikke tror det. Min fav kombinasjon er to rivotril og en joint og en rivotril til noen timer seinere(har toleranse) men kun når jeg skal være hjemme for meg selv for man blir helt narkis rusa uten å skjønne det sjæl og bør ikke ha noen streite gjøremål samme dag eller dagene etter. Rivotril har lang halveringstid og alle som treffer deg dagen etter vil oppfatte deg rusa
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sniker innpå etter 45-60 min