Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 492
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei freaks

Jeg er på subutex nedtrapping. Når jeg var på 16 mg samlet jeg opp en del slik at jeg kunne trappe enda saktere ned hvis nedtrappinga ville gå raskere enn jeg ville tåle. Nå er jeg nede på 2 mg og har mye sug og jeg har allerede begynt på lageret jeg har samlet opp. En dag kan jeg ta 14 ng, neste dag 2 mg, neste dag 8 mg, neste dag 10 mg, neste dag 4 mg osv osv. Jeg merker at formen er betraktelig dårligere enn den var i sommer og høst da jeg var mye jevnere i dose hver dag. Tok 4-6 mg per dag ca.

Jeg er nedstemt og mer angst osv.

Har slitt mye med dette før men har kommet meg en del det siste året kanskje to siSte årene.

Jeg skal snart legges inn på psykiatrisk et par uker og da skal jeg enten få 2 mg per dag eller trappes ned til temgesic 1,8 mg.

Tror dere at jeg vil føle meg bedre psykisk etter to uker på samme dose hver dag?

Hadde dere stått de to ukene på 2 mg sub eller 1,8 mg temgesic? Har hørt at temgesic må man ta flere ganger om dagen fordi det ikke er depot mens det er subutex. Vil virkningen på temgesic virke bedre når man tar de når subutexen ikke lenger er en vane? Jeg har bil lappen. Vil de ta den om jeg sier jeg har samla opp og tatt mer en stund? Har også tatt i sprøyte.. vil ikke det, det er en av grunnene til at jeg syns det er fint å skulle være innlagt noen uker for da MÅ jeg holde meg til de faste dagsdosene jeg får der.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Om få uker skal jeg bare ta temgesic. Effekten blir nok bedre når jeg ikke tar subutex mere. Men da må jeg vel ta temgesic flere ganger daglig.

Folk som trapper ned på sub: hva merker dere av ubehag? Abstinenser? Åssen merker dere det?