Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3403
Går på Nordic Drugs metadon 80 mg. Det er veldig mye sukker i den og ganske klissete. Må man koke den først, tilsette vann? Noen som har prøvd og skyte den typen metadon og kan gi meg et hint?
Stiller meg undrende til det spørsmålet.
Er du i LAR for å bli rehabilitert eller for å ruse deg uten å henge i etablere rus-soner og slippe stresset med å finansiere rusbehovet?

-utepaanordnes
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Sitat av utepaanordnes Vis innlegg
Stiller meg undrende til det spørsmålet.
Er du i LAR for å bli rehabilitert eller for å ruse deg uten å henge i etablere rus-soner og slippe stresset med å finansiere rusbehovet?

-utepaanordnes
Vis hele sitatet...
Det var da et svært bastant påstand du kom med her?
Det hjelper da vel ikke TS at du stiller deg undrende til spørsmålet hans, og at du heller velge å skifte tema til hans personliv?

Kan desverre ikke hjelpe deg da det er litt utenfor mitt felt. men jeg håper at det ikke bare er moraliserende bedrevitere som svarer her. altså, i frykt om at noen som kan ha et konstruktivt svar i forhold til TS sitt spørsmål ikke gidder å svare her hvis det blir et tema her i tråden som fortsetter.
NanoOX
Trådstarter
13 0
Trudde ikke det skulle bli et tema men e har gått på metadon i lang tid uten sidemisbruk. En del ting har skjedd i livet der russuget har dukket ganske brutalt opp. Fikk vite at russuget skulle bli dempet betraktelig om man satt metadon. Føler det er bedre en kjøpe ei kule heroin og ta helt av!!! Så prøver ikke og pisse på LAR. Helt ny på freak så håper det var et ok spørsmål?
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
en kompis av meg fikk metadonen sin av pleier på døren vær morgen å måtte drikke/innta den foran henne, en natt jeg hadde crasha på sofaen hans kom pleieren på døra som vanlig om morgenen og han bekka den innpå men svelgte ikke, lukka døra og sprang innpå kjøkkenet å spytta det rett i et kokekar for så å koke det opp med vann og sette det. (veit ikke hvilken metadon fabrikat eller blandingsforhold eller noe) han nevnte dog at det var en risiko for å få «frossan»
NanoOX
Trådstarter
13 0
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
en kompis av meg fikk metadonen sin av pleier på døren vær morgen å måtte drikke/innta den foran henne, en natt jeg hadde crasha på sofaen hans kom pleieren på døra som vanlig om morgenen og han bekka den innpå men svelgte ikke, lukka døra og sprang innpå kjøkkenet å spytta det rett i et kokekar for så å koke det opp med vann og sette det. (veit ikke hvilken metadon fabrikat eller blandingsforhold eller noe) han nevnte dog at det var en risiko for å få «frossan»
Vis hele sitatet...
E får metadon som holder i ei uke. Hadde ikke turt og sette som kompisen din gjorde🙈 Kansje når e var yngre, var mye modigere da 😆 Trur e hadde daua om e hadde fått en skikkelig frossen no 💀
Sitat av thomas542 Vis innlegg
Trudde ikke det skulle bli et tema men e har gått på metadon i lang tid uten sidemisbruk. En del ting har skjedd i livet der russuget har dukket ganske brutalt opp. Fikk vite at russuget skulle bli dempet betraktelig om man satt metadon. Føler det er bedre en kjøpe ei kule heroin og ta helt av!!! Så prøver ikke og pisse på LAR. Helt ny på freak så håper det var et ok spørsmål?
Vis hele sitatet...
her kan du spørre om hva som helst utenom kilder til å kjøpe el reklame for å selge osv.

mange her har lett for å dømme å kun spre sine egne tanker som det er fakta og det eneste som stemmer, og bruke hersketeknikker osv for å prøve fremme seg selv (akkurat som i det vanlige liv -_-), de bare ignorerer du.

veldig mange her med et utrolig bredt spektrum av visdom, og disse vil også vise til grunner/kilder til at de sier det de sier uten å dømme om du ber om det (som f eks om noen påstår noe du ikke skjønner o.l, så bare be om grunnlag/kilde(r), så kan du lett dømme selv om de bare snakker ut av ræva el har no vettug å bidra med)

liten sidenote, bare sleng ut hvorfor du føler for å skyte det f eks med en gang og ta det derfra, så slipper du litt av det som ikke er relevant for din del.

men velkommen til freak! ^^
Gikk på 170 mg i 12 år. Du kan sette alt. De tar forbehold om å ilke drepe folk, dòg det ikke er alt som er like sunt .. Apoteket sitt er uansett sterilt.
Når du kommer under 90 eller 60 ( så lenge sia) , går det over fra 5mg til 2mg pr ml. Jeg brukte 50 ml kanyler med butterfly, ikke kult.. 20 år siden DEN TID. Videre god dag.
Ha en videre god dag
Sist endret av CTX.Odina; 5. oktober 2019 kl. 15:09. Grunn: Srivefeil
Sitat av thomas542 Vis innlegg
Trudde ikke det skulle bli et tema men e har gått på metadon i lang tid uten sidemisbruk. En del ting har skjedd i livet der russuget har dukket ganske brutalt opp. Fikk vite at russuget skulle bli dempet betraktelig om man satt metadon. Føler det er bedre en kjøpe ei kule heroin og ta helt av!!! Så prøver ikke og pisse på LAR. Helt ny på freak så håper det var et ok spørsmål?
Vis hele sitatet...
Svaret ditt er helt fint, men du hadde på ingen måte trengt å sare hvis du ikke ønsket. Og hadde du ønsket det, eller ment at det var relevant for spørsmålet ditt, så ville du jo inkludert det i trådstarten. Det er "utepaanordnes" som bryter forumreglementet her og spør om ting som ikke er nødvendig å spørre om.


Sitat av utepaanordnes Vis innlegg
Stiller meg undrende til det spørsmålet.
Er du i LAR for å bli rehabilitert eller for å ruse deg uten å henge i etablere rus-soner og slippe stresset med å finansiere rusbehovet?

-utepaanordnes
Vis hele sitatet...
Jeg stiller meg undrende til horfor du tror du har noe med det å gjøre? Det er helt irrelevant for spørsmålet TS stiller, og hadde TS ment at det var relevant ville han inkludert det i trådstarten.
NanoOX
Trådstarter
13 0
Sitat av CTX.Odina Vis innlegg
Gikk på 170 mg i 12 år. Du kan sette alt. De tar forbehold om å ilke drepe folk, dòg det ikke er alt som er like sunt .. Apoteket sitt er uansett sterilt.
Når du kommer under 90 eller 60 ( så lenge sia) , går det over fra 5mg til 2mg pr ml. Jeg brukte 50 ml kanyler med butterfly, ikke kult.. 20 år siden DEN TID. Videre god dag.
Ha en videre god dag
Vis hele sitatet...

Har gått ned til 80mg med Nordic Drugs men er jo så mye sukker i det. Burde man koke den eller bare trekke den opp så man gjorde med gammletypen?
Brukt 20+ år selv i den galskapen og nå er e på nett og må spørre ungdommen hvordan man kan sette den nye safta 😄 DEN TID
▼ ... noen uker senere ... ▼
Beklager at jeg hoppet til konklusjoner og framsto som unødvendig dømmende.
Har endel venner som har brukt metadon og subitex både rekreasjonelt og gjennom LAR.
Har sett hvordan det påvirker kroppen, man er rett og slett ett mer oppegående og velfungerende menneske når man bruker ren heroin, substitutene pasifiserer så mye att det blir trist.

Har en god venn som nylig er kommet inn i behandling, han slipper stresset men er ikke den samme som før. Nå ender det ofte med at han bytter bort medisinene sine for å få heroin igjen.
Det var han jeg tenkte på når jeg leste posten din, var irritert og burde holdt de tankene for meg selv. Dette er jo en plass man skal kunne gå når man trenger hjelp, ikke får at anonyme på nett skal sitte å dømme.
Sist endret av utepaanordnes; 6. november 2019 kl. 16:28.
Det er flere måter å skyte denne på.

Du kan bruke 50ml pumpe å skyte 50ml omgangen rent men da anbefales å bruke en litt tykk spiss for det er ganske tungt å trykke ut igjennom en 0.45 spis

Eller du kan ta 30ml metadon å 20ml vodka da er det å riste det ut. Da klarer du å spryte det inn med en vanlig 16 orange nål
▼ ... noen uker senere ... ▼
Uten å lese hele tråden er jeg sjokkert over at noen vil skyte den sirupen, jeg svelger mine 130mg hver morgen kl fem, og ville aldri skutt noe med så svak oppløsning. Før fikk jeg konsentrat metadon, dobbelt så sterk oppløsning og helt blankt og tynt. Pleide å mekke ut speed i det, men skjøt det aldri ellers.

OG til alle som ikke vet det blir 90-95% av metadonen tatt opp i magen, det er så bra opptak man kan få nesten. Så hvorfor drive med sånne desperate ting som 50ml pumper osv.

s
Nordic drugs sin = ikke skytbar.
DnE (den norske eterfabrikk) = skytbar
Off topic, men lurer på noe angående Metadon.
For en som ikke har noen som helst opiattoleranse, hvor mye er en grei dose metadon i pilleform?
Og når er man oppe i doser som potensielt kan gi overdose og respirasjonssvikt?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
NanoOX
Trådstarter
13 0
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Off topic, men lurer på noe angående Metadon.
For en som ikke har noen som helst opiattoleranse, hvor mye er en grei dose metadon i pilleform?
Og når er man oppe i doser som potensielt kan gi overdose og respirasjonssvikt?
Vis hele sitatet...
Lenge siden e startet den tråden. Til dei andre som har svart så skyter e ikke metadon lenger. Reiser til Spania og får dollcontin istedenfor hos legen min der. Alt for mye styr med LAR her i Norge..

Men vær veldig forsiktig om man ikke har opiattoleranse. Det kan gå veldig for gale.. Men om du velger og skal gjøre dette så ta veldig lite og vent så su ser hvordan det fungerer. E har 80mg metadon og når en kompis av meg som ikke bruker opiater er 5ml nok til det fungerer på han.
Tru meg om man ender opp med og ta livet av en kompis med et uhell så vil det følge deg resten av livet. Vær eneste dag 14 år etterpå vil du tenke på kompisen din og om du kunne gjort noe annaledes. Så vær forsiktig
Bra at du ikke skyter det lengre.
En kompis av meg døde av skadene han pådro seg ved å skyte metadon.
Et stoff i den typen metadon (Martindale) ga nyreskade. Etter hvert gikk han til dialyse-behandling. Det hjalp ikke. Han ble innlagt og døde av skadene.
En annen kompis gikk det noe bedre med. Han har "bare" varige skade på nyrene.
Det er såklart litt av en russisk rullett når man skyter medisiner som er ment for å svelges eller legges under tungen.
Sist endret av Arex_x; 21. oktober 2020 kl. 15:34.