Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 561
Hei har fått tak i noe som heter co-codamol, som ser ut til å inneholde i 30mg codein og 500mg paracet. Altså samme ingredienser som PF. Noen som har hatt slike og erfaring med dem ifht paralign/pinex? Vil jo tro at det er nøyaktig samme greiene bare uten fargestoff og formet lang oval.

Tenkte prøve å kaldtvannsekstrahere disse og regn er da det er samme prosedyre som andre slike piller, knus i vann, nesten-frys og så filter. Tror jeg da selvfølgelig vil gjenre høre om noen har noe å tilføye
Har aldri forsøkt de selv, men har selv sett de flere ganger på dark net når jeg har vært på utkikk etter å bestille noen kodein/dihydrokodein tabletter. Mitt inntrykk er at de er nøyaktig de samme som paralgin forte.
Mulig de kan være av en eller annen depot form, men jeg tviler sterkt.

Dersom du bestilte de fra dark net, hvorfor bestilte du ikke bare vanlige kodein tabletter som ikke inneholder paracet?
Evt. Dihydrokodein som er 50% sterkere.
Kan selv anbefale en bruker som kaller seg noe ala cerebrus. Han er, eller iallefall var utrolig god på stealth. Har aldri fått noe stoppet fra h*n, til tross for over 10 bestillinger det siste året.
Sist endret av Who?; 8. september 2018 kl. 11:21.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, har prøvd Codamol, og får samme rusfølelse av Codamol som PF.
Disse ble ikke skaffet gjennom darkweb, men ved en tilfeldighet. Jeg testet CWE på 6stk i et vannglass sammen med 3 pinex brusetabeletter, så totat 9x30mg. Dette fungerte svært bra og rusen var lik som PF. Jeg følte det ble litt mindre igjen i kaffefilteret når jeg brukte disse pillene, men så er de også mindre i størrelse enn paralgin/pinex