Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4702
Noen som har gode tips til å tørke amfetamin paste?

Og til å få den i mest mulig pulverform etterpå?
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lufttørk og hakk med kreditt-kort eller lignende med jevne mellomrom. Man kan bruke en svak varmekilde (f.eks. en lampe).
Når jeg var på så pleide jeg å sette stekeovnen på 50grader og ha den åpen så det ikke blir så alt for varmt, dra pasten utover en glassplate som jeg satt midt i ovnen for tørking, kommer litt an på hvor mange gram du vil tørke men etter 5-15min så er det knuste tørt.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Legg den på et fat i fryseren i 20-40 minutter. Når det nærmer seg, setter du et annet fat i mikroen i et minutt eller to. Ta ut amf av fryseren, skrap over på det varme fatet. Sett under kjøkkenvifta, som står på fullt sug. Hakk opp, rot og dra rundt i amfen, da blir den tørr og fin på kort tid
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ville styrt unna mikroen da du ikke vet kokepunktet på væsken som er iblandet (eller hvor eksplosiv den er o.l.). Bruk lampe, stekovn, en varm PC/laptop e.l.
Disse metodene fungerer hvis pasten består av et amfetaminsalt blandet med et løsemiddel. Hvis du derimot har amfetaminbase, så er det selve amfetaminet som er sticky, og det vil ikke nytte å tørke det.
▼ ... over en uke senere ... ▼
klar over at amfetaminpasta ( reint amf, med tannkremkonsistens) gjerne fordamper fullstendig i luft? Pakk det godt inn i f.eks glass, eller frys det ned.
Heisann!

Måten jeg tidligere benyttet til tørkinga var å åpne klipsposen og plassere den på omtrent en 5 cm avstand til lampa, og andre varmekilder. Brukte å riste posen hver halvtime ca. for å gjøre at tørkingen skulle utjevnte seg bedre. Men er lurt å huske på at det ligger på en tilstrekkelig avstand for at ikke plasten skal smelte. En raskere måte det kan gjøres på, er å ha det på et fat, så kan det ligge mye nærmere lampa, bare ikke helt inntil. Det er nok lurt å følge tørkingen underveis etter hver halvtime og helst under en time mellom hver sjekk.

Dette er en måte jeg ofte brukte til tørkinga og tok ca en time til det var knusktørt hvis det var 5 gram eller mindre mengder.
Skulle du derimot sitte på større mengder amfetamin paste, er det lurt å benytte andre måter som tørker det raskere å følge. Det har jeg ikke gjort selv og er bedre at andre kan lære bort akkurat det.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kakka paste'n på et fat til tynne tynne striper, for så å kakke det på nytt, på tvers over stripene sånn hvert 20 minutt eller noe. Ble veldig bra til slutt, etter 1-2 timer. Artig prosjekt, om man allerede er påtent.