Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1850
Jeg her flere ganger oppservert følgende underlige handling:

Min bror skjerer seg en tykk brødskive, så tar han den med sammen med en bolle inn på rommet sitt, derretter låser han døra og blir der en 15min. Så drar han "ut".

Kan ikke tenke meg han sitter og gomler brødskiver uten pålegg på rommet, så hva bruker han dem til?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Hmm kanskje han siler spylervæske/rødsprit :>
siler spyleveske eller noe slikt ja, gå inn på rommet hans og lukt etter han har dratt, lukter det spyleveske vet du hva
tror han røyker tjall
prøvd å spørre han? evetuelt sjekke etter rester av brødskive?

er det ikke noe der, så liker han nok brød...

mm
▼ ... over en måned senere ... ▼
kanskje han har duer inni skapet sitt, og de trenger jo litt brød nå og da.
sry for å ha postet kødd, dette er alvorlig. snakk med broren din, hvis han er yngre en deg, så ser han helt sikkert opp til deg, med mindre du er helt dust. om han er på dop, gidder han nok ikke høre på moren din eller noen andre, men du kan kanskje være et forbilde da :d
Tipper han driver å siler no snusk der inne ja.

hvis han ikke har noen duer i vinduskarmen da.

Eventuelt veldig sulten oxo da...
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Og hvis du sjekker datoen, ser du at denne threaden er startet "14. Oktober 2002 21:22", og rimelig død nå
due teorien høres riktig ut...
eller kanskje han drar loffen eller har en flyktning familie der inne...tror ikke at du har noe å bekymre deg for...

btw hvor gammel er broren din??
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Opprinnelig postet av Ond^Sofa
Og hvis du sjekker datoen, ser du at denne threaden er startet "14. Oktober 2002 21:22", og rimelig død nå
Vis hele sitatet...