Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1086
Har planer om å teste blå valium til helgen. Har hørt at det er veldig morro hvis du røyker litt i tillegg. Er det sant og har noen noe tips til å gjøre opplevelsen bedre? (Kommer ikke til å drikke alkohol! Det er ikke noen vits i å nevne det en gang!)
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Begynn med 1 valium. Valium er godt med hasj siden du får null noia og ender opp med en chill og digg rus.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gi opp alt som har med rus å gjøre til du klarer å oppføre deg... De andre trådene dine er gode bevis på at du burde legge rus på hylla i en god del år.
En tur på biblioteket og brenne opp alle bøkene der høres ut som noe for deg. Husk sykkelhjelm.
så kommentaren over og sjekka innlegga dine fort selv, og må si jeg kjenner meg igjen, ikke på en god måte..
du har røyka en stund og nå skal prøve altmulig men ikke heroin, ikke alko med piller.. hvordan var regla dine på det før du starta?

anbefaler at du tar en liten pause og tenker over detta litt, og skal du absolutt eksperimentere med noe så sjekk ut div psykadelika.

for å svare på spørsmålet ditt tho, benzo(valium) er kjedelig alene og vil kjennes mer rekreasjonelt ut uansett hva du blander det med omtrent, weed og litt alko er en god klassiker og kombinere det med for å bare sitte å være rusa.
Blåvalium er 80% av gangene falske nå for tiden også, gå for norske 5mg gule roche valium, eller hvite 5mg vival/stesolid som er nett det samme, bare annet nevn. Blåvalium er ofte dyre og falske, men hvorfo jeg hjelper deg her vet jeg ikke. Tviler på du vil høre på gode råd likevel.

s
R.i.p 23.04.2021
Blåvalium krka apaurin 10mg på brett er ikke falske .Men styr unna alt i løsvekt vis du vil være på den sikre siden. De originale blå 10mg lages ikke lenger av roche,men det finnes andre produsenter som lager dem i blåfarge.