Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  66 38470
Sitat av Elefanten
Bruker du samme nål og åre?

Hvis ikke vil det vel tilsi at blodtrykket eller viskositeten til blodet har blitt lavere. Gikk du på andre medisiner før/går du på medisiner no? Evnt endringer i livsstil/helse?
Vis hele sitatet...
Skifter utstyr etter 1 gang bruk. Det hender at jeg bruker samme utstyr 2 ganger, men det er max. Jeg bruker og skyte på andre siden av albuen, og jeg skifter arm etter 2skudd på samme plass. Skyter så sjeldent at såret gror før jeg får meg tid til og sette ett nytt.

Ingen medisiner verken da eller nå. Eneste endring i livsstil er at jeg før sommern 07 var jeg skikkelig freaker, skøyt speed flere ganger i uka. Men sommern 07 skulle jeg ta meg i nakken, og etter en 6mnd lang amfetaminpause bruker jeg bare nå en eller to ganger i mnd. Det er vell de eneste forandringene jeg kommer på.
Sitat av Ftnfw
Skifter utstyr etter 1 gang bruk. Det hender at jeg bruker samme utstyr 2 ganger, men det er max. Jeg bruker og skyte på andre siden av albuen, og jeg skifter arm etter 2skudd på samme plass. Skyter så sjeldent at såret gror før jeg får meg tid til og sette ett nytt.

Ingen medisiner verken da eller nå. Eneste endring i livsstil er at jeg før sommern 07 var jeg skikkelig freaker, skøyt speed flere ganger i uka. Men sommern 07 skulle jeg ta meg i nakken, og etter en 6mnd lang amfetaminpause bruker jeg bare nå en eller to ganger i mnd. Det er vell de eneste forandringene jeg kommer på.
Vis hele sitatet...
Med samme nål mente jeg om du brukte samme spiss til injeksjonen, altså samme "farge".

Mulig du ble mer stresset/opphisset (sett inn hvilken som helst pulsøkende sinnstemning) når du gjorde det før pausen? Fått et mer avslappet forhold til det?

Blir mest synsing dette her, men ser ikke noen andre grunner enn at blodtrykket eller blodvolumet har endret seg..
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som bruker BD microfine sine 1ml/100iu engangsinsulin-sprøyter? Eller blir 1ml vann for lite og blande ut amfetaminen med? Kan det være bedre og strø dosen på et speil og hakke det skikkelig opp der før man hiver det i vannet og blander det videre ut der?

Er det bedre og bruke natriumklorid eller sterilt vann til og skyte med eller går det greit med lunkent springvann? Og skal man varme litt med lighter på shotglasset itillegg til og røre ut så godt man kan?

Tok vel 0,1g , max 0,15g fordelt på 1ml og trøkka inn, men merka ikke noe "kick" som det snakkes om , men ble vel ganske rolig og indre ro vil jeg si.

Bruker dere og vente lenge mellom hvert skudd? Og hvis dere ikke får kick så er det dumt og hive oppi mer da man mest sannsynlig vil bli overjustert?
Jeg har aldri skutt noen ting selv om ber deg ta forbehold i det når jeg gir ut denne informasjonen.
Vil også ha sagt at det hadde vært bedre å la vær, siden det kan være vanskelig å slutte.
Da har jeg sagt det, da kan jeg fortelle det lille jeg faktisk veit.

Venninna mi skyter, hun bruker streilt og lunkent vann. Kan ikke si jeg har sett henne varme med lighter før ho skyter. Så jeg tror ikke det er nødvendig.

Resten får noen andre svare på, er ikke særlig godt kjent med utstyr og sånn..
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Når man spiser eller røyker noe går man via kroppens filtre om man vil, klart å røyke har sine negative effekter uansett, men når du injiserer noe lurer du deg rett inn i kroppens eget omløp.
Og da er det ikke så lurt med lunkent vann rett fra springen, det du putter i deg bør være så rent som mulig for å minske faren for infeksjoner.
Natriumklorid fåes visst kun kjøpt i 10ml flasker, og hvis man skal skyte 1ml om gangen blir det jo dyrt og sløseste og bruke dette iforhold til lunkent vann... For Natriumkloriden skal jo kastes innen ett døgn etter man har tatt den i bruk.

Finnes det ikke noe I.V. væske man får kjøpt i 1-2ml krukker eller noe man kan trekke opp fra flere ganger over tid uten at innholdet svekkes ved anbrudd??
▼ ... noen uker senere ... ▼
Angående Dexedrine , Dexamine og Ritalin , går (noen) av disse og løse opp i (sterilt) vann og injisere (IV) . Selvfølgelig bruke bomullsfilter, eller blir det for mye bindestoffer i disse kan settes i åra?
Sitat av knott
Angående Dexedrine , Dexamine og Ritalin , går (noen) av disse og løse opp i (sterilt) vann og injisere (IV) . Selvfølgelig bruke bomullsfilter, eller blir det for mye bindestoffer i disse kan settes i åra?
Vis hele sitatet...
Svare ditt har du fått i legemiddeltråden.
▼ ... flere år senere ... ▼
Jeg synes formen man får av å ta litt amf i kaffekoppen er like så god som om jeg setter en smell! Jeg prøvde første gang å skyte i jula. Måtte teste det 5 ganger til.. For jeg ble faktisk en smule skuffet.. Dessuten alt pese med spissene osv. Fysj. Satt meg noen smeller i ettertid. Men ja, nei. Drikke/droppe farta gir meg like så mye.. Greit. En og annen gang har jeg likt "rushet" med at det kommer fort. Men jeg digger å være gira, rydde, koble anlegg og skru. Og dette får jeg ved å droppe/drikke/snorte speeden.
Men faren med å teste det, og som jeg ser rundt meg på de som skal prøve- er at de omtrent ikke gidder å ta speed før de har utstyr å skyte med.. Hmm! Gabling spør du meg! Jeg var dum å tok sjangsen, men heldig som ikke ble frelst. Drit i nålene.. Helt anna greia. Og gjerne fort et mer destruktivt miljø man blir sittende i!
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av t0tte Vis innlegg
Hei, jeg har noen spørsmål ang amfetamin og skyting.
Hvordan skal jeg gjøre det? Hadde vært fint hvis noen hadde laget en trinnvis "bruksanvisning"

Skal jeg ta 0.25pulver i en skje og blande med vann(Hvor mye?) og deretter varme med lighter? Så tar jeg spissen av sprøyta inn i ett sigarett filter og suger inn vesken?
Vis hele sitatet...



Hei jeg er tidligere rusmisbruker.

Dette er ikke anbefalt å gjøre dersom du ikke er vandt til det😔😔

Men når det gjelder å varme å koke er det kun heroin dette gjøres med.

De fleste typer amfetamin legges ønsker mengde i skje eller kirke eller lukk eller lignende.

Ta en 2ml pumpe å ta vann til strek nummer 6.

Deretter sprøyter du ut vannet over amfetaminen.

Trekk stempelet ut å bruk det til å røre å dunke ned.

Etter det sett i stempelet å trekke opp hele løsningen(vannet med amfetaminen) inn i pumpa og sprut den ut igjend.

Gjentas 5 ganger er det meste løst opp minimum ca 80% er det klart.

Er det ikke løst opp ta ut stemplet å gjør samme igjend .

Om det ikke løser seg kan det være av typen rock eller marsipan.

Da må du faktisk varme litt.

Men vær forsiktig hold ligtheren under nebs du rører i 3-5 sekunder å ta den bort men fortsett å røre.

Gjenta dette til det er oppløst.

Om det er varmt etter første gang du holder ligther i 5 sekunder gå deretter ned til 2-3 sekunder.

Når oppløst dra alt inn i pumpa å sprut ut 2-3 ganger.

Ta deretter å hast sprøyta.

Å ta frem en ny.

Legg nå et filter ned i løsningen.

Bomull eller ta ut filteret av en sigarett å del det i 2.
Legg den ene delen med så den blir gjennomvåt.

Trykk deretter tuppen av sprøyta hardt ned i filteret.
Pass på at sprøyte åpningen er helt dekket av filteret ( om ikke kan du få frossen som er akutt blodforgiftning å skikkelig ubehagelig) når finter dekker hele tuppen dra så stempelet opp til toppen å løsningen filtreres inn i sprøyta.

Deretter sett på kanyle å den er klar til å settes.

Har du aldri satt sprøyte før eller er ny i gamet.

Vent med det til du har folk du stoler på rundt deg.

I Værste fall kan du ta av hele kanyle hetta.
Det vill si ta av den delen som nåla er.
Da sitter du kun igjend ned pumpa eller sprøyta.

Dra ned buksa å tre hele sprøyta godt inn i anal åpningen å sprøyte inn vent 5-10 sekunder før du tar den ut å kniper litt igjend.

Dette er også veldig effektivt 😲😲

Ellers kan man ta amfetamin i blodåre eller i en muskel.

Ved muskel bruk lang nål så du kommer ordentlig inn.

Ellers kan du snorte dette anså trekke det inn i nesa.

Eller droppe det.

Pakk det inn i et sigarett papir å lukk igjend meg den i munnen å svelge med mye veske.

Ellers kan det smøres utover gommen i munnen.
Dette gir en rar å i mine øyne forferdelig smak.

Sisste mulighet er å blande seg et glass saft eller brus å enten blande amfetamin i vesken eller legge amfetamin i munnen å drikk for å svelge unna.

Mange som bruker pepper(amfetamin) er ute etter et kick.

Altså når virkningen kommer kommer den fort å brutalt.

Dette åpnås ved å skyte inn i blodåre.

Første 3 ganger press forsiktig litt å litt inn.

Trykker du for mye kan du fø en såkalt overdose.

Dette er i 99/100 tilfeller ufarlig.
Du blir svimmelnø uvell å kaster gjerne opp.
Hodepine å ømhet i kroppen kommer å gjerne.
Skjer dette vent hvertfall 72 timer før noe meg amfetamin inntas.

Ved å skyte i blodåre oppleves dette voldsomme kicket.

Ved dropping(svelging) eller å smøre i gommen oppnås ikke dette kicket.

Heller ikke ved å skyte i en muskel da helst baken.

Når det gjelder å snorte dette så kan man føle et lite kick om det er virkelig gode saker.

Men ending( trykke pumpen opp i smaken uten kanyle å sprute løsningen inn i endetarmen) er noe likhet som å skyte i blodåre vare vagere(svakere) er varene gode å bra vill du få et realt kick.
Om du har dårlige varer vill du kjenne øynene spærre seg opp å hjertet dunker å dunker å du før et voldsomt behov for å snakke å røre deg.

Dette er det såkalte kicket.

Ved bruk ved dropping å muskulert å comming(smøre rundt i gommen) vill du kun bli følende våken å kjenne pulsen øker.
Ved gode varer kan du få extra mye energi i starten.


Nå er amfetamin absolutt ikke anbefalt å bruke.

Egentlig burde kun narkomane bruke dette.

Ved førstegangs bruk så dropp det gjerne i Værste fall Snorre det(opp i nesa via rør)

Så om man har tatt amfetamin. Mellom 2-5 ganger anbefales dropping eller gomming eller sniffing(opp i nesa via rør)

Har du tatt det mellom 5-10 ganger
Kan du bruke både dropping(svelge i sigarett papir) og snorting(opp i nesa via rør)
Men også ending( sprøyte uten kanyle godt opp i anus å trykk inn)

Har du brukt det 15+ kan alle møter brukes med forsiktighet 😲😲

Etter du har brukt 15+
Kan også skyting gjøres ( trekke opp i pumpe å sette på kanyle(nål) å skyte inn i blodåren) dette gir et kick. Jo bedere varer jo kraftigere kick.

Men personlig anbefaler jeg ikke at folk som ikke er narkomane skyter det i verken blodåre eller muskulært

Dette er noe som faktisk er avhengighetsskapende.(det finnes tørlagte narkomane som må fortsette å skyte(i blodåre med kanyle) vann opptil 1-5 ganger om dagen.
Dette kalles å være hekta på nåla.

Derfor bruk a Dre metoder om du absolutt skal ta amfetamin

Når du kjøper amfetamin sørg alltid for at noen du kjenner å stoler på hvet hvem personen du kjøper av er.
Det finnes mange som selger buff(falsk amfetamin som kan være alt fra knuste tabletter til hornsalt til rottegift)
Kjøper man dette å setter det i blodåren får man ganske fort frossen(akkutt blodforgiftning)
Og i tillegg kommer det Ann på hva det er laget av.
Men rottegift å hornsalt å salt p sukker lignende er svært farlig.


Så kjøp enten av noen du kjenner eller at du hvet ned 100% sikkerhet åssen varen er.

Vent heller litt extra ikke kjøp av førstemann som løper å tilbyr.

Kan du så kjøp kun av kjentfolk eller kjentfolk gjennom venner.
Eller om du hvet åssen varen er.

Spør om å få kjenne på å lukte.
9/10 amfetamin sorter lukter skikkelig surt å ubehagelig.
Noen typer som ren medisinsk amfetamin som det hetter.
Den kan være deigete å klumpete å våt.
Ta en del av klumpen å legg deg på et speil henkst.

Ellers på en glatt å ren overflate.

Bruk en hakke eller et kort(bankkort.flrerkort.medlemskort.ol) å hakke dette til det blir helt fint å ikke lengere er klumpete.

Etter å ha hakket litt.
La det ligge noen minutter vift gjerne over det men ikke så mye at det blåser bort.

Deretter legg kortet oppå amfetaminen å presse ned mens du beveger koret fra side til side.

Har du fått skikkelige varer sitter minimum 90% av amfetaminen fast i kortet som et sement bag.
Ta dette av med et annet kort.
Å hakk deretter dette helt fint igjend.

Når dette er gjort.

Mål opp hauger med ønsket mengde.

Og ta en haug å prosesser den på måten du vill bruke på.

Pumpe(den delen du trekker vann å veske inn i)

Stempel( pinnen du setter inn i pumpa)

Kanyle(dette er tuppen du setter på som er nåla)

Kanyle hette(beskyttelses tuppen som er over nåla. En plastikk hette)

Mekke kork( en brukmskort eller lignende)

Mekke beger(en dyp måleskje eller lignende)

Mekk van( undersiden på en brus eller øl box.ls må vaskes med antibac.)


Filter( bomull eller lignende. Kmdra ut det hvite fra et sigarett filter å del deg i 2 på langs.da før du 2 perfekte filteret.)


Amfetamin har mange navn

Her er noen

Amfetamin

Macca

Pepper

Fort fort

Joggesko

Pluss

Turbo

Sped

Spedy

Spedy Gonzalez

Snickers

Træpp

Hurtig

Billig englesnø(engle snø er kokain)

Dette er de fleste navnene.

Kokain ble her nevnt.
Vill bare si at bør veldig oppmerksom på om selgeren selger amfetamin eller metamfetamin eller kokain

Får du kokain så må dette Snorres( opp i nesa med rør)eller droppe( pakke i sigarett papir og svelge)

Skytes kokain får du voldsomt puls økning å du blir fryktelig uvell å kaster opp å skjelver.


Macca pikk( et begrep der en person tar amfetamin og tissen krymper voldsomt inn.dette skjer med 90/100 personer.ikke farlig.å ha sex på amfetamin er vanskelig da den blir liten.
Men med nok jobb så blir den stor å står som regel.)
Tragisk og trist.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Wow
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
søk på ebay etter "wheel filter". Jeg skyter temgesic og subutex å bruker wheel filter. Blander først ut subutexen og temgesicen i en pumpe med vann. dæretter filtrerer jeg dette i wheel filteret in i en ny pumpe. Innholdet i pumpen jeg har blandet pillene i er grumsete og uklart. når det har vært gjenom filteret blir væsken helt klar. bruk ALLTID nytt og rent utstyr.

skyter ikke daglig. men lurer på om folka på legekontoret kan se eller mærke at jeg har skutt en del? Kjenner jo sjæl at vevet i albuegropene er noe annderledes. men det er ikke merker eller noe det er så vitt man kan se anntydning til rødt
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
skyter ikke daglig. men lurer på om folka på legekontoret kan se eller mærke at jeg har skutt en del? Kjenner jo sjæl at vevet i albuegropene er noe annderledes. men det er ikke merker eller noe det er så vitt man kan se anntydning til rødt
Vis hele sitatet...
Jepp, det kan de.
▼ ... over et år senere ... ▼
Noen som sa at man får abcess av å skyte amfetamin muskulært. Er bare tøv. Bare røre ut, filtrer godt i bomull og rense overarmen med sprit. kjør nåla helt inn i armen (2-3 cm burde holde) og pumpe det sakte inn. Bare heroin som fører til abcesser. Rusen kommer et sted fra pumpa er i bånn - en halv time. Beste måten å skyte på mener nå jeg
Anonym bruker
"Firkantet Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Pingu1002r Vis innlegg
Noen som sa at man får abcess av å skyte amfetamin muskulært. Er bare tøv. Bare røre ut, filtrer godt i bomull og rense overarmen med sprit. kjør nåla helt inn i armen (2-3 cm burde holde) og pumpe det sakte inn. Bare heroin som fører til abcesser. Rusen kommer et sted fra pumpa er i bånn - en halv time. Beste måten å skyte på mener nå jeg
Vis hele sitatet...
Jeg synes ikke det er riktig å bagatellisere det på den måten du gjør nå. Man vet aldri om ikke amfetaminet er bøffa ut med andre ting som dermed kan gi en farlig reaksjon.

Skal man skyte noe, bør det gjøres i blodårene. Det er selvfølgelig best å ikke skyte noe i det hele tatt, men det hører freaks aldri på.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Bruk forsiktighetsregler på utstyret du vanligvis ville gjort i medisinsk situasjon. Sterilt, nytt, rent utstyr. Sikkert noen over som har forklart hvilken bomull du skal bruke som er best, for jeg er ikke sprøyte bruker og nevner derfor nå bare standard fakta som du MÅ overholde hvertfall. Og sett i ei åre, ikke no muskel det blir bare rot og evt ubehag. Husk også at dosen burde være noget lavere enn ved andre inntaksmåter. Hvis jeg husker riktig har vel nesa en 70-75% opptak så lett matte, av 100mg vil 70-75% taes opp, mens i åra er det 100% biotilgjenglighet/opptak. Bare sånn at du ikke setter en litt for hard smell og begynner å demontere alle elektriske gjenstander i huset.

Sikkert mer, men regner med det er dekt i postene over. Bare husk utstyret, rent, sterilt, nytt for hver gang av det som skal stikkes inn i huden. Du har ikke lyst til å få verken bomullsfeber/frossan eler hva de kaller det, kjennes visst ut som at du fryser helt inni skjelettet i en god time (var hvertfall en timestid det tok en kompis som hadde det før det gikk over). Bomullsfeber er jo faktisk blodforgiftning, noe som kan være relativt farlig. Ei har du lyst på noe betennelse/infeksjon.... Amfetamin er ikke akkuratt det reneste stoffet der ute, så man vil vel ha det inn på rektig plass.

Bare sånn festlig fakta, rektalt opptak er faktisk omtrent like bra som IV. ca 95-100% biotilgjenglighet.

Kilde: https://www.reddit.com/r/rusmidler/wiki/kunnskapsbank/ Ikke at reddit er noe leksikon, men dette så ut som en veldig ryddig post som sikkert er copy pasta fra et sted som erowid da det lignet tekstoppsettet dems.