Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3083
Anonym bruker
"Utstø Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som vet hvordan man får en oppkvikkende effekt av rivotril?
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ved å ha angst eller være deprimert vil jeg tro. Slik at angsten slipper og man tør være mer seg selv?
Benzo gjør som regel brukeren sløv, fordi det binder seg til GABA-reseptorer i hjernen, som såvidt jeg har forstått er "bremsepedalen".
Anonym bruker
"Utstø Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har hørt noe om at om man tar mer enn to-tre stk får rivo motsatt effekt. Er det noe i det? Og om man tar noen valium blir man trøttere. De virker forskjellig.

Noen som vet om metode for at rivo skal oppkvikkende utenom angst?
De dagene jeg ikke føler mangel på energi, får jeg ikke oppkvikkende effekt av rivotril. Se for det at du hadde lugget som et kryp under senga, for så å ta 3 rivotriler, du hadde da spretti opp ganske fort for det om.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
10 mg rivotril gir meg ryddelyst, fikser hele kåken. Alt under gir ingen effekt, utenom hvis jeg skal lande på en speed tur. Men er ikke å anbefale hvis du ikke har merket at du reagerer så pass annerledes, som meg. Du bør ha enten naturlig høy toleranse eller opparbeidet høy toleranse da, for en som nesten aldri har prøvd rivo, bør ikke prøve å våkne på 10 mg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
10 mg rivotril gir meg ryddelyst, fikser hele kåken. Alt under gir ingen effekt, utenom hvis jeg skal lande på en speed tur. Men er ikke å anbefale hvis du ikke har merket at du reagerer så pass annerledes, som meg. Du bør ha enten naturlig høy toleranse eller opparbeidet høy toleranse da, for en som nesten aldri har prøvd rivo, bør ikke prøve å våkne på 10 mg.
Vis hele sitatet...
en som ikke har skyhøy toleranse på benzo bør aldri ta så mye som 10mg rivo, dette er en ekstremt høy dose, så høy at den kunne ha fått et dyr som veier 1 tonn til å sovne..
Sist endret av Munted Artist; 14. november 2019 kl. 00:19.
Rivotril 5x2mg og noen pils gjør susen!! Da blir en våken å klar for alt
Sitat av Tryllekunstner Vis innlegg
Rivotril 5x2mg og noen pils gjør susen!! Da blir en våken å klar for alt
Vis hele sitatet...
Hvis man ikke har toleranse vil man høyst sannsynlig besøke den 90 år gamle naboen, stjele alt både med og uten verdi, selge det, slå ned kjøperen og til slutt havne på glattcelle uten å ha den fjerneste anelse om hvorfor i alle dager man endte opp der.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
en som ikke har skyhøy toleranse på benzo bør aldri ta så mye som 10mg rivo, dette er en ekstremt høy dose, så høy at den kunne ha fått et dyr som veier 1 tonn til å sovne..
Vis hele sitatet...
Absolutt. Derfor jeg understreket at du må høy toleranse på slutten der, anbefaler det som sagt ikke til noen som får rus på f.eks "bare" 4-6 mg. Ganske stort sprang selvom det kanskje ikke høres slik ut.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
10 mg rivotril gir meg ryddelyst, fikser hele kåken. Alt under gir ingen effekt, utenom hvis jeg skal lande på en speed tur. Men er ikke å anbefale hvis du ikke har merket at du reagerer så pass annerledes, som meg. Du bør ha enten naturlig høy toleranse eller opparbeidet høy toleranse da, for en som nesten aldri har prøvd rivo, bør ikke prøve å våkne på 10 mg.
Vis hele sitatet...
Blir gøy å slutte på benzo med den toleransen der.
Anonym bruker
"Utstø Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg tar rivotril i perioder. Noen uker på, noen måneder av. Sovner om jeg tar en stk omtrent. Har vel kanskje tatt to i dag, er bare trøtt. Blir effekten annerledes om jeg tar to til, tar et par øl og begynner å rydde før effekten har begynt å komme, eller vil jeg bare sovne?
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg tar rivotril i perioder. Noen uker på, noen måneder av. Sovner om jeg tar en stk omtrent. Har vel kanskje tatt to i dag, er bare trøtt. Blir effekten annerledes om jeg tar to til, tar et par øl og begynner å rydde før effekten har begynt å komme, eller vil jeg bare sovne?
Vis hele sitatet...
Tvilsomt. Jeg tar en del for å få den ryddefeelingen som sagt (10 mg), men blir aldri trøtt av mindre, hjelper bare kroppen å lande på amf eventuelt, ellers merker jeg ikke at jeg har tatt noe. Er nok bare noen som reagerer energisk, og folk flest blir rolig eller trøtt, slik er det jo med mange tabelletter. Men blir du trøtt av 1 eller 2, blir du ikke mer våken av flere, heller omvendt.
Anonym bruker
"Utstø Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hører om flere i miljøet som snakker minst dem kan bli mer sløve av få tabletter og så blir det motsatt effekt om man tar mer. Eneste måten er å teste det ut da ;-)
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hører om flere i miljøet som snakker minst dem kan bli mer sløve av få tabletter og så blir det motsatt effekt om man tar mer. Eneste måten er å teste det ut da ;-)
Vis hele sitatet...
Aldri vært borti noen sånne typer, men lov å prøve. Ville ikke kombinert med alkohol som du skal prøve en større mengde rivo du aldri har vært oppi, og hvis du likevel med ta en pils istedenfor tre, større odds for at du husker kvelden og koser deg, istedenfor at du tar både mer øl og rivo enn planlagt og våkner med huller i hukommelsen.. :P
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
* alkohol om
* hvis du likevel må ta
Anonym bruker
"Utstø Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
er vandt med rivo, men har ikke skyhøy toleranse.
det ble til at jeg tok to rivo til, to små boksøl og rydda litt. ble faktisk ikke trøttere men gider ikke bygge opp toleranse ved å ta 3-4 stk bare for å rydde litt... det var ikke det helt store
▼ ... over en uke senere ... ▼
Rivotril for å rydde, tidig. Jeg trodde folk tok speed for å rydde. Jeg rydder ikke når jeg er ruset på noe, jeg nyter rusen og hører på musikk. Som nå=) Peace.

s
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av saviour Vis innlegg
Rivotril for å rydde, tidig. Jeg trodde folk tok speed for å rydde. Jeg rydder ikke når jeg er ruset på noe, jeg nyter rusen og hører på musikk. Som nå=) Peace.

s
Vis hele sitatet...
Tror det handler mer om at man klarer å endelig sleppe å tenke på verden. Vet om en som får på resept og tar 2 om dagen for nakke problemer. Røyker og hele pakka, bor ikke i Norge. Og hun er energisk for å si det sånn! Det er jo spørs på person og hun her drikker ikke noe alkohol heller. Så det er spørs på livsstil 😆

Noen tar det for å slappe av, noen tar det 100% medisinsk mens andre gjør det litt mer for morro.