Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 682
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, skal på et psytrance event om noen uker og fått tilbud om flein.
Aldri forsøkt flein før, men har testet sopp i doser rundt 3g.

Føler med den doseringen at jeg fint kunne klart å være på et psytrance event, nå om noen uker skal jeg på et event og fått tilbud om flein.
Tips til dosering? Eventuelt andre råd?
Flein går vel for å være ganske sterk. Hva mener du med vanlig sopp? Flein er vel den mest vanlige her til lands ihvertfall.
Norsk flein går for å være heftigere enn den soppen som blir dyrket hjemme hos folk(som Psilocybe cubensis for eksempel). Så ville holdt doseringen deretter. Jeg synes doser på rundt grammet er fint i fest-sammenheng, kommer an på hvor heftig du vil ha det men du kan kanskje pushe opp mot 1,25g; alt over det begynner fort å bli litt meget imho.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
flein: Bedre humør, Eufori
Knising og Latter
Kreativ, filosofisk, dype tankemønstre
Intens følelse av innsikt
Kan hjelpe mot Clusterhodepiner/Migrener

Nivå 5 - Totalt frakoblet fra den virkelige verden, man har ingen visuell kontakt med det rundt seg, alt er hallusinasjoner. Egoet forsvinner helt, sansene slutter å fungere på vanlig vis, man smelter sammen med objekter eller universet forøvrig.
Tapet av kontakten med virkeligheten er så markant at det ikke kan beskrives i ord. De forgående nivåene kan beskrives med en relativ sikkerhet, dette nivået går forbi alt, og kan lede til spirituell opplysning, enhet med universet, nirvana (eller det motsatte) etc.

For å oppnå nivå 5: 3,6 g
Ikke noe særlig mer enn 1 gram ja. Selv ikke fan av å trippe på flein på fest, foretrekker lsd for det formålet, da det gir meg mer energi, enn flein, som gjerne gjør meg litt slapp. Men, funker bra å ta opp mot en gram flein. Merker det godt, uten at man blir helt borte.

2-3 gram, da er jeg ute å kjører på flein. Da må jeg gjerne legge meg ned fordi jeg tripper så hardt.

100 uG lsd + 0,5 gram flein er btw en super kombo. Ta først lsd, så vent halvannen time, så tar du flein oppå. Avslutte så med en 100 mg MDMA oppå der, er helt fantastisk. Tar da MDMA 4-5 timer etter inntak av LSD.