Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 821
Heisann der!🤪 vet ikke helt om det ble riktig sted det her.. men men. Jeg skal ihvertfall reise på ferie innlands nå snart, jeg har neon flasker sprit jeg skulle hatt med meg.. vet dere om det går fint å legge de i bagasjen uten noen problemer? Jeg er ikke 18-år enda, så hvis de eventuelt kan ta de fra meg hvor stor er sjansen da for at de faktisk gjør det?
Regner med du har koffert. Er ikke toll innenlands så alkohol kan du ta med
12% sjanse for at du blir tatt.

/joke

Sleng flaskene i en en hardcase så går det nok helt fint. Pakk hver flaske inn i feks t-skjorter så de ikke skumper borti en annen flaske så er du golden.
Sist endret av random67489; 1. juli 2019 kl. 22:46.
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har selv hatt med alkohol både innenlands og utenlands flere ganger før jeg var gammel nok. Aldri vært noe problemer med det. Bare pakk flaskene godt inn så de ikke knuser. Om du skal fly må de i innsjekket bagasje, dubfår dem ikke gjennom sikkerhetskontrollen, men det regner jeg med du vet.
Så lenge det er innsjekka bagasje går det bra det med noen flasker. Husk å pakk dem i noe mykt og fyll kofferten så de ikke slenger rundt