Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2682
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla. Vi skal på en konsert snart, og drugsa er cola og mdma.

Vi har hotellrom i Oslo og konserten er i Sandvika.

Vi vil nyte konserten så mye det går også til hotellrommet og elske og kose og ja, det som følger med på emmatur med kjæresten.

Vi skal bruke 0,5 hver den kvelden. Er det mulig å ta 0,2 i drop feks på konserten også ta 0,3 når vi nærmer oss hotellet?
Vil liksom ikke droppe emma før konserten og komme på hotellrommet med en helvetes nedtur om dere skjønner. Er i skrivende øyeblikk litt usikker på varigheten av rusen og kurven til rusen osv.

Også tar vi vel cola litt som det passer og justerer hele kvelden. Eller burde vi gi F i emmaen og bare ta cola før vi nærmer oss hotellrommet?

Artisten hennes begynner å spille kl 22.10 og varer til 23.30 også er det en annen artist hun ville sett før hovedartisten men er ikke ett krav... hva tenker dere, hvordan ville dere gjort det?

Takk for svar
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
prøv å start med 0,1 - 0,15 og heller redoser ila kvelden
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Først og fremst, om du ikke er så erfaren med MDMA som du gir uttrykk for og er litt usikker på varigheten av rusen osv. Så ville jeg ikke droppet 0,5 hver. Hvorfor skal dere ta så mye?. Ikke meningen å komme med en pekefinger, dere gjør som dere vil. Men hvis dere ikke har prøvd MDMA så mange ganger før ville jeg heller tatt coke på konserten også droppet 0,2 MDMA når dere kom hjem. Det er ikke nødvendig å ta 0,5. Og hvis dere vil ha en behagelig kveld og elske og alt det du skriver tror jeg dere får en bedre opplevelse med 0,2 eller kanskje bare 0,1 hver.

Anyways, dere gjør som dere vil og det er bare et vennlig råd fra en som tidligere har gått på en smell ved å ta for mye MDMA på en kveld .
Kokain og Mdma hører ikke sammen. Velg ett rusmiddel og hold deg til det.
Anonym bruker
"Harm Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Kokain og Mdma hører ikke sammen.
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke? Nå ble jeg nysgjerrig
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Glem kolaen, du mister bennern og hun blir sint og sur.

Ta max 0,3 mdma på/under konsterten, og max 0,2 før dere drar til hotellet eller med en gang dere kommer fram til hotellet (for å unngå å peake på tripp med klinkekule øyne foran resepsjonisten).
Dere kan droppe det i rizla første omgangen, men påfyllet ville jeg bare dyppa med et våt fingertupp du har slikka på. En lillefinger med mellom en halv og en hel cm område med mdma og slikke det av midt på tunga og skylle ned smaken med sprite eller solo eller noe med god smak i.
Hvis dere er uerfarne med mdma ville jeg brukt dyppe metoden på første dose også, man har mer kontroll over det da og kan heller dyppe litt til etter en halvtime om man vil for å bygge opp en fin high, istedet for at det smeller til som en brå bombe og fort kan komme så brått at man blir dårlig som kan skje når man dropper det i rizla bombe eller kapsel.

Anbefaler leketøy med fjær, og forskjellige vibratorer til nipples, pikkhode og klitt. Varme og kulde er kroppen ekstra følsom for på mdma så slikk hun med masse varmt spytt på nipples og klitt , og deretter blås kaldt på det våte. Hun kan gjøre det samme på pikken din eller bruke isbiter over kroppene til hverandre, så gå i dusjen i varmt vann osv. Kos dere i himmeln!
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Den gylne regel er å innta max 0,2g eller max MAX 0,3g i løpet av hele kvelden. Mer nøyaktig bør dere innta max 1,5x kroppsvekt og halvparten av det redose ca etter en time etter første inntak. Kun en redosering i løpet av kvelden. Feks 130mg hoved dropp og 70mg redose.

Jeg ville brukt litt coke på konserten og tatt emma når du var tilbake på hotellrommet.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Konsert i Sandvika også reise til byen tura på emma når man er såppas uerfaren... hmmm... også skal du skaffe deg en hjertesvikt ved å toppe det hele med cola ... vet ikke helt ass, høres ut som om dere bare burde skaffe dere poppers og nøye dere med det...
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor ikke kjøre cola til konserten og spare MDMA til en kosekveld dagen etter eller en annen dag det passer? Vanskelig å få trykket inn to ting på en gang og dere ender mest sannsynlig opp med å stuke på vei tilbake til hotellet og ødelegge hele opplevelsen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Glem kolaen, du mister bennern og hun blir sint og sur.
Vis hele sitatet...
Nåja, det får være din erfaring. Det kan være ganske fint å bare kose også. Eller var det av selve kolaen du tenkte på? Det har jeg ikke så mye erfaring med.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ville ikke risikert at det varer ut hele kvelden. Hva med å heller røyke før konsert, og deretter droppe mdma på hotellet? For meg høres det ut som det beste alternativet.
Spar kokain til senere anledning.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor ikke? Nå ble jeg nysgjerrig
Vis hele sitatet...
Du kan sjekke ut denne linken hvis du faktisk er nysgjerrig så slipper jeg å copy paste så mye. Kort fortalt så kan det gi deg en ujevn hjerterytme, du kan brått miste bevistheten og i værste fall få hjerneslag. Dette er krise maksimering, men det to forskjellige stoffer som ikke har en veldig bra synergi effekt. Personlig ville jeg heller tatt Mdma sammen med 2c-b eller sopp.
Ikke anbefalt å blande mdma og cola som andre nevner også.
Blir ikke noe emmaknull på hotellet når dere blir busta av snuten på konsertområdet med nesa full av coke!
Ikke bland Cola og MDMA. Først og fremst er det ekstremt tungt for hjertet og hodet. For det andre så nuller kolaen ut effektene fra MDMA. Ville tatt Cola en dag og MDMA en annen dag.
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Moondog7 Vis innlegg
Nåja, det får være din erfaring. Det kan være ganske fint å bare kose også. Eller var det av selve kolaen du tenkte på? Det har jeg ikke så mye erfaring med.
Vis hele sitatet...
Av kolaen ja.

Ps hvorfor ta noe som du ikke engang veit virkningen av? Og attpåtil sammen med en du er glad i? De fleste blir aggressive og urasjonelle på litt for mye coke og det er ikke så fett at snuten rykker ut til hotellet fordi du og dama sloss.
Sist endret av Veggen; 28. juni 2019 kl. 21:42. Grunn: Slo sammen innlegg