Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 802
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er en ganske stor mann på 2 meter og120 kg. Jeg kan ta doser på 60-70 mg oxy i en jafs uten toleranse og det går helt fint, ofte selv med 10-15 mg valium også innabords.

Kan jeg ta en 100mg dolcontin uten uten fare for overdosering da?

Jeg skjønner ikke disse omgjøringskalkulatorne så setter pris på hjelp
Hvis legen har skrevet det ut er det vel gjort en vurdering?

Hvis ikke lege har skrevet ut, er tanken å ta dette for rus? Jeg har ikke erfaring med å ruse meg, men hvis jeg skulle gitt deg et råd uten å ha erfaring:

Ring apoteket (Oslo har døgnåpne med døgnåpen telefon) og si at du vanligvis står på oxy og den dosen, men at legen skrev ut dolcontin istedenfor pga bivirkninger, men at du ikke føler deg trygg på dosen og bare vil dobbelsjekke:-)
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Morfin oralt er ikke rare greiene og mye bivirkninger for min del, personlig ville jeg ikke valgt morfin med mindre det 3- 4x mer MG enn oxy og jeg hadde skyhøy toleranse.

Du skal ikke bryte depot effekten? Kjør på.
Kroppen tar opp 30%ish av morfinen oralt.
Jeg er 184 høy og veier 80 kg. Har tatt 100mg dolcontin uten toleranse flere ganger, går helt fint det. Jeg bruker sprøyte.