Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 11335
Nå har det seg slik at jeg kjøpte en hekker med pepper her en dag forleden, og nå er jeg så sinnsykt lei av at det rett og slett bare var standard amfetamin. Det å trykke en halvgrammer var ikke merkbart omtrent en gang, da jeg kjøpte en relativt ren amfetamin. Kan like så godt sette meg en 0.2 som en grammer. Men jeg er ute etter et lite kick, og har god erfaring med både startgass og magnesiumsulfat. Jeg lurte på om noen av dere der ute har erfaring med å blande ut amfetamin og vet sånn ca hva blandingsforholdene skal være?

Dette er kun til eget bruk. Hittil har jeg eksperimentert meg frem, men føler liksom ikke jeg helt finner det riktige blandingsforholdet. Hittil har jeg prøvd med ca 20% startgass, 30-40% magnesiumsulfat og omtrent 50% amfetamin. Dette kicket noe sinnsykt når man satt den rett i åra, etter jeg hadde latt det verste av startgassen oksidere selvfølgelig (tørket det), men tror allikevel det kan finnes et bedre blandingsforhold. Er lite keen på å eksperimentere meg frem og sette meg et skudd hvert tiende minutt for å teste, så lurte dermed på om noen av dere muligens har noen tips!

PS!
Dette er kun til eget bruk.

Føyer til; Det er god amfetamin, så det vil gi relativt god amfetaminrus i tillegg til det ønskede kicket.
Sist endret av JanitorScruffy; 19. oktober 2015 kl. 17:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ta mdma og amf. Gjorde det her i helga og den speeden jeg da kjøpte var ikke den beste men så kjøpte vi mdma på natta og da ble jeg vist veldig gira. Han jeg var med hadde ikke tatt speed den dagen og ble ikke like gira.
Druesukker?

Vet ihvertfall at det er brukt endel som cut.
Blandingsforhold vet jeg ikke.
Sist endret av Eyeamare; 19. oktober 2015 kl. 19:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Druesukker er jo selvfølgelig noe jeg ville brukt dersom jeg skulle solgt det, men her skal jeg, for egen fornøyelse, gjøre slik at det smeller mer når man putter det rett i åra, og prøver å finne meg frem til riktig blandingsforhold slik at det smeller på riktig måte! Jeg har lest meg litt mer opp på det og tenkte å legge til litt fosforsyre i tillegg til litt lut, og forsøke meg frem.

Hittil har jeg tatt mye lavere prosentandel startgass, økt magnesiumsulfatandelen, og beholdt ca 50% av blandingen som amfetamin. I tillegg ser jeg frem til morgendagen, hvor jeg skal få lagt til et par ingredienser til.

Det vil ikke være noen hensikt i å legge til f.eks. druesukker, da jeg heller ville brukt amfetamin fremfor druesukker da hensikten ikke er å få mindre rent amfetamin, men at det skal smelle på riktig måte.
Å da tenker jeg at ren glukose itillegg kan hjelpe. Ihvertfall utifra va trøkkere jeg kjente før sa om slikt, eter å druesukker.
Det var visst rush som fyy.
Sist endret av Eyeamare; 19. oktober 2015 kl. 19:53.
Er det ikke bedre å rense amfetaminen, istedet for å blande den ut med mere dritt?
Hva i all verden er det du prater om? Startgass og magnesiumsulfat? Hvordan gjør det speeden noe bedre?

Mener du alvorlig at du blander startgass i speeden din og injiserer dette? Wtf?!
Sist endret av mentalmelt; 20. oktober 2015 kl. 00:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Bomboklat Vis innlegg
Er det ikke bedre å rense amfetaminen, istedet for å blande den ut med mere dritt?
Vis hele sitatet...
joa er nok det beste det, men mye av gevinsten forsvinner, man skal jo tross alt tjene litt penger på dette å da da regner jeg ikke med at TS har kjøpt en hekto til eget bruk seff!
Sist endret av susiserken; 20. oktober 2015 kl. 01:28.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Hva i all verden er det du prater om? Startgass og magnesiumsulfat? Hvordan gjør det speeden noe bedre?

Mener du alvorlig at du blander startgass i speeden din og injiserer dette? Wtf?!
Vis hele sitatet...
Nei.

Han mener at han ikke vet hvordan han skal blande ut speeden med en "kicker" uten å risikere drapstiltale. Selvfølgelig er det for videresalg.

Grunnen til at han sier det er til seg selv er jo selvsagt det at det å hive startgass i speeden man selger er noe av det ynkeligste, mest kyniske en kan gjøre. Skammer meg enda for den ene batchen jeg gjorde det med for herrens år siden. Ingen ville hjulpet hna og tråden ville med rette blitt stengt. Såpass forstår han visst.

Selvsagt sitter han ikke her å lurer på hvor mye startgass han skal injisere i seg. Om han var så idiot hadde han bare prøvd seg frem uansett

Selvsagt, selvfølgelig, seff selvfølgelig.. makan til klyse =p
Sist endret av Tøffetom; 20. oktober 2015 kl. 03:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Nå er makka det grisestoffet det er, så om det ikke allerede er startgass der, og du blander inn mer, synes jeg du kan gjøre som du sier. Sett første smellen selv først.
▼ ... over en måned senere ... ▼
5% engelsk salt, 5-10% magnesium, og 10% laktose bare for å adde litt vekt. Så bruker du en liten dose gass, da har du speed som blåser huet av folk
Sitat av Pilletryne4sale Vis innlegg
5% engelsk salt, 5-10% magnesium, og 10% laktose bare for å adde litt vekt. Så bruker du en liten dose gass, da har du speed som blåser huet av folk
Vis hele sitatet...
Det er riktig at magnesiumsulfat øker opptaket av magnesium, noe som kan komme godt med mtp. trygghet i speed, men vet du noe om hvor trygt (evt. farlig) det er å inijsere dette? Og hvorfor skal det gi forsterket ruseffekt?
▼ ... flere år senere ... ▼
Jeg har gjort det samme blandingsforholdet. 20% startgass og 30-40 % magnesiumsulfat mag men får ikke kicke til å være litt. har prøvd å gjøre de andre. men fortsatt samme.

Er det andre blandingsforhold jeg kan bruke. eller anne kjemikalier?
▼ ... noen uker senere ... ▼
du kan prøve å bruke litt fenazonkoffein å blande med..men du må være forsiktig med å ikke bruke for mye,for da kan det gjøre mer skade enn å "fiffe" den opp. får godt kick av det og kjenner nakkehårene reiser seg det gjelder også for de som snuser..får kjøpt fenazonkoffein på apoteket