Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2883
det var en tidligere post her om å røyke bananer.. var det seriøst? virker det? isåfall, hva skal jeg røyke og hvordan tilbereder jeg?
tja, folk som sier det funker og ikke funker, akkurat som peanutter.. neh, skal du bli fjern, røyk heller ekte vare sier nå jeg
Bananer funker definitivt ikke. Dette er et rykte som har gått i uminnelige tider (i hvert fall siden 60-tallet). Bare tull!!!!
mann's Avatar
Trådstarter
hmm.. har du prøvd da ?

peanøtter, funker det da?
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
det finnes faktisk et russtoff i bananer, men saken er snarere at du må konsumere minst en hel klase for å få noen effekt
mann's Avatar
Trådstarter
hehe, får prøve en klase da
er det skallet jeg skal røyke?
Hvis du leser den tidligere bananposten, så står det nøyaktig hva du skal gjøre...
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
hmmm.. det er de strimlene som er i bananskallet som liksom skal fungere å røyke..jeg husker ikke eksakt hva man skulle gjøre, men.: tørke strimlene, koke dem, og mhm.. ja.. tørke den svarte mørja som man får etter man har kokt dem.. også røyke det igjen.. om jeg husker riktig.. itillegg må du jo ha SINNSYKT mange banan skall, så du trenger nok en hel taiwan industri for å plukke ut strimler..
Nei, hold deg til ekte vare, eller la vær..
Vistnok er det ikke russtoffet i bananene som funker når man røyker strimlene, men det ekstreme druesukker sjokket man får.
Strimlene i bananskall er så og si rent druesukker, og det får man en viss rusopplevelse av, men jeg må si den er veldig minimal.
Men det at det er et visst ruslignende stoff i bananer er helt riktig, men det er det i veldig mye rart.
Sjokolade inneholder jo et av de bedre(husker ikke hva det heter), som har en litt lykkerus aktig effekt. Ekstrem kvalme er desverre en liten bieffekt som inntreffer lenge før tillfredstillende dose er nådd...
hehe, ganske morsomt at dette skulle komme opp, jeg og en kammerat testa dette for et par år tilbake, vi tok ut strimlene i banan skallet til ca. 6 bananer, tørka dem i micron og rulla dem inn i en rullings.
Kan ikke si jeg merka no mer enn en kortvarig "rus" i ca. 10-15 sek. Det svir no gran-jævlig i hæsjen da.. Kammeraten min fikk full placebo-effekt og sovna på sofaen et par minutter, trodde han var fjern og greier, hehe.. Anbefales egentlig ikke, smaker bare dritt og gir minimalt med effekt..
tror ikke det er verdt og prøve engang.. Du kan si det slik, hadde dette vært et kjent fenomen som funka bra ville flere personer bøffa bananer på 7eleven..

Spander heller noen ekstra kroner på andre saker en og utsette deg selv for en bad chiquita..
King of Spooning
Acidous's Avatar
Du kan jo kjøpe deg lovlig hamp nesten hvor som helst da....
Dere vet den hampen de lager tau o.l. av, det kan du bruke....

Eneste problemet er at du må røyke en joint på størrelse med en telefonstolpe for å bli høy på det
Industriell hamp er vel heller ikke lovlig i Norge ?
Industriell hamp er lovlig vil jeg tro med tanke på mange klær som er laget av hamp..

Dessuten finns det industriell hamp frø i de fleste fuglefø posene du får kjøpt..

Industriell hamp er utviklet slik at den ikke danner noen thc, såsant jeg ikke tar feil..
BANANER virker absolutt ikke. Jeg og en kammerat kjøpte en klase med bananer, skrapa ut av skallene, kokte og tørka. Putta det i rullings og stod der og følte oss temmelig dumme. Brent banan er ikke noe man vil stå å suge i seg unødvendig.

NO effect
King of Spooning
Acidous's Avatar
Opprinnelig postet av DanBanan
[BIndustriell hamp er utviklet slik at den ikke danner noen thc, såsant jeg ikke tar feil.. [/b]
Vis hele sitatet...
Det er rusmidler i den, men det er så lite at det ikke reknes for å være noe, for hvem gidder vel å røyke en hel lyktestolpe joint?
Jeg har hørt at det var sprøytemidlene de brukte på bananene som gjorde deg stein. Og det gjir jo meing med tanke på hva de brukte før for å drepe insekter..
▼ ... over en måned senere ... ▼
Det psykoaktive stoffe i banan er banadonin eller noe sånt.
alle dere som mener det funker, les her
Poket litt rundt på linken til kriss. Fant dette. Peanøtter funker heller visst ikke. Ikke så utrolig overraskende i grunnen.