Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3274
Halla folkens!

Skal til helgen på The Weekend -konsert i Oslo og skal i den anledningen ta MDMA med noen venner. Det jeg lurte på er hva dere tenker om når vi burde innta det. Jeg og kompisen min har tatt det flere ganger og er kjent med rusen, mens damerne som er med kun har tatt det 1-2 ganger. Det jeg tenker på er utvendige tegn på kroppen som store pupiller, gnissende tenner osv, ser ikke for meg at det er noe kult å stå i kø med vakter (Ev. politi) som står og stirrer, samt spying på oppturen (Noe jeg personlig bruker å få).
Har tenkt med meg selv at jeg tar det like før vi stiller oss i køen slik at vakter o.l. ikke er noe stress, men er litt usikker mtp. spyingen da denne kommer gjerne uten noen forvarsler.

Om det er flere freaks som skal på konserten (Oslo) så er det bare å sende på en PM om dere vil treffes/vorsje med oss =)
spy på opptur? hvor mye tenker dere å ta?

jeg vil anbefale å ta det enten rett før dere reiser, eller rett før dere stiller dere i kø tar jo ca 30 min før dere skal begynne å føle effektene og da er du mest sannsynlig inne på lokalet.

hvis du vil vorse og kose deg før konserten starter vil jeg anbefale å ta 120mg kanskje en 40 min før dere drar bortover (spørs hvor langt unna du bor) også muligens ta 80 til i køen eller inne på lokalet. det er hvertfall min plan
Sitat av Brix Vis innlegg
spy på opptur? hvor mye tenker dere å ta?
Vis hele sitatet...
Er helt vanlig at noen folk spyr på oppturen, noen gjør det ikke.


Hvor lenge varer konserten?
Vist den varer mange timer så hadde jeg tatt den hvertfall 30 min eller en time ute konserten. Da slipper du det peset med vaktene som du snakker om og du har mulighet til å gå på toalettet vist noen må spy (vet dette kommer litt spontant, men bedre enn å spy i køen uansett, da er det ikke sikkert dere kommer inn)

+ Du har rullen litt etter konserten også, som jeg ville foretrukket =) smak og behag

Edit: du får ta med deg en spy pose og gjøre det litt diskret om det skulle presse på sånn helt ut av det blå xD
Sist endret av Alge; 16. februar 2017 kl. 23:58.
Sitat av Brix Vis innlegg
spy på opptur?
Vis hele sitatet...
Ja det hender seg at jeg må spy iløpet av oppturen. Det gjør meg ikke noe da, ettersom effektene har begynt å slå inn så smått så er det ikke så ille =)

Sitat av Brix Vis innlegg
hvor mye tenker dere å ta?
Vis hele sitatet...
Går for den gode gamle kg (kroppsvekt) x 2 -regelen alle mann.

Sitat av Brix Vis innlegg
jeg vil anbefale å ta det enten rett før dere reiser, eller rett før dere stiller dere i kø tar jo ca 30 min før dere skal begynne å føle effektene og da er du mest sannsynlig inne på lokalet.
Vis hele sitatet...
Ja det er dette jeg tenkte å, bare kaste det i seg når vi er rett utenfor lokalet.

Sitat av Brix Vis innlegg
hvis du vil vorse og kose deg før konserten starter vil jeg anbefale å ta 120mg kanskje en 40 min før dere drar bortover (spørs hvor langt unna du bor) også muligens ta 80 til i køen eller inne på lokalet. det er hvertfall min plan
Vis hele sitatet...
Vorsje skal vi, men blir boende rett ved siden av lokalet konserten er på, er vell typ 1-2 kvartaler unna. Hvorfor ville du ha tatt det så lenge før vi skal dra, er det relatert til alkoholen? Re-doseringer står jeg over
Og en ting til, når starter konserten?
Jeg personlig liker ikke rulle på dagen da jeg blir dritt slapp og trøtt når det går ut. liker best å rulle på kvelden/natta. Så det kan være en ting å tenke på også
Sitat av SoppVandreren Vis innlegg
Vorsje skal vi, men blir boende rett ved siden av lokalet konserten er på, er vell typ 1-2 kvartaler unna. Hvorfor ville du ha tatt det så lenge før vi skal dra, er det relatert til alkoholen? Re-doseringer står jeg over
Vis hele sitatet...
om du hadde lyst til å ha en liten økt før konserten, og slippe come upen i køen eller inne på lokalet jeg pleier som regel å ta det litt før jeg drar, så jeg kan kjenne på formen i behagelig setting sammen med kompiser uten å uroe meg for å bli ukomf


har aldri opplevd oppkast på opptur.. kanskje jeg som er heldig hehe
kos deg max! og drikk nok med vann inne på konserten. blir sikkert mye dansing og hopping
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De gangene jeg har spydd på oppturen har jeg spist litt for mye mat først.
Spydde av sigg på oppturen. Ikke røyk sigg
Sier seg selv at hvis du vil unngå noia & oppkast så tar du en lavere dose en vanlig.
Spesielt jentene burde ikke ta noe mer enn 120mg.
Noia er null problem, det er som sagt kun vakter og andre folk som står i køen det er snakk om. Fant dog ut at det er to oppvarmings-artister som skal spille/synge før den store eventen, så det blir vell til at vi tar det i det vi ankommer lokalet :-) Takk for svar folkens, god helg!
Kjøp nok vannflasker å ha på deg eventuelt i en lomma så slipper du å gå til baren med tripping eyes og ha med deg elektrolytt tabletter som du kan putte i drikkeflasken siden du sikkert vil svette en del. Så kan du knaske noen magnesium tabletter før du skal på konserten så unngår du litt av kjevekrampen. Vil nok tro en dropp på 100-120 mg er nok for the weekend, siden det ikke er rave musikk med full fart, med en redosering på 40mg ca.