Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3377
heia! om noen uker skal jeg ha noen venner over til grønn kveld (hehe). Vi er 6 stk og kun to av oss har røyka en del tidligere, en har aldri vært borti det og de tre siste har prøvd 1-2 ganger tidligere.
Det jeg lurer på er hvordan vi kan få best effekt ut av det (tenker å kjøpe inn ca 9-10g).
Er det best om vi bruker det i kake? eller burde vi begynne tidlig med jevne mellomrom slik at alle kan bli høye? eller blir alle høye da?
selv ble jeg ikke høy før 3 eller 4 gangen, og vil at alle skal få så mye ut av kvelden som mulig. synd å waste penger

takk uansett!!
Ville IKKE bakt det i kake første gangen. Det kan fort bli alt for heavy, og det varer veldig lenge. Røyk først. Mange av dere vil nok ikke kjenne noe første gangen uansett. Kanskje ikke 2. heller.

Ville kjøpt en vape fra Kina og vapet det. Da får du skikkelig verdi for weeden, og det er veldig lett å stoppe når man føler seg høy. Sunnere er det også Kan anbefale denne. Dere rekker nok ikke å få den innen dere skal røyke da, kjøp en liten pipe på shady f.eks.

Å rulle joint kan bli et prosjekt i seg selv, og blander man ikke med tobakk waster dere utrolig mye.

HVIS dere likevel baker i kake, for all del: Start ROLIG. Når dere lager kake av weed og ikke hasj kan det være vanskelig å si hvor lenge det må kokes i smør, hasj er lettere. Ville uansett ikke gjort det, kan blir veldig heavy. Snakker tror-man-dør-hører-stemmer-og-sirener-i-timesvis-heavy.
Sist endret av Pygoscelis; 6. februar 2017 kl. 18:54.
Mest valuta for pengene får man vel ved bruk av vannbong eller vaporizer.
F.eks http://www.shady.no/products/akryl-vannbong-32cm
Ellers hadde jeg anbefalt de som ikke har vært borti det før å ta det rolig. Vet at mange ikke blir høy de første gangene, men jeg ble hinsides balle og måtte legge meg i senga fordi sansene mine gikk helt bananas :P
Ville ikke anbefalt kake, da det kan bli veldig intenst for nybegynnere.
Kjøp kvalitet, helst fra deepweb med mindre du har gode kontakter. Første gangen jeg røykte (brunt) fikk jeg noe steinhard marrokk som jeg kun ble trøtt av.
okei tusen takk for svar!!
▼ ... over en uke senere ... ▼
hei, dersom dere ikke har fått røyka enda så er det greieste siden dere er nybegynnere og mekke dere en joint da vannbonger og iallefall flaskebonger kan være ganske heavy spess for dem av dere som ikke røyker vanlig sigg fra før, man får kjøpt noe som kalles cones som er en ferdigrulla hylse med filter allerede klart, disse er det bare og stappe nedi og tvinne igjen så er den klar til bruk vil anbefale og blande i tobakk fra en sigg per joint(som dere seff har roastet) da det er veldig waste og røyke rent i en joint
Spliff med sigg oppi er egentlig ikke til å anbefale, heller røyk halve jointen, ta pause og røyk resten etter 30 minutter eller lenger. Synes tobakk er ekkelt og nikotin og alt i tobakken er ganske søppel og man vill ikke blande weed med søppel . Det viktigste er å ikke bli for høy om man ikke har toleranse da THC setter ned blodtrykket og man kan føle seg dårlig pga det der. Ellers går det an å rulle om jointen med ny weed men den kommer til å lukte brukt joint.
Jeg fant, jeg fant
AlbertEinstein's Avatar
Det er weed det er snakk om, det er ikke rakettforskning. Sleng litt på pipa, rull det opp i en joint, det skal faktisk et elendig forsøk til for å ikke bli stein. Det med at noen ikke merker effektene første gangen er vel ikke stort du får gjort mer med likevel, prøv å røyke mer om det skulle skje. 9-10 gram, virkelig? Da burde du ha godt igjen å kose deg med neste dagene, mer enn 0,2-0,3 på en person som ikke har røyket før er ikke nødvendig i min verden. Røyker som regel ikke mer enn et par gram på en like stor kompisgjeng i løpet av en kveld.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
AlbertEinstein har helt rett, men du lurte på hvordan å få mest ut av det.
For å få max effekt på en kveld:spis det(lag kake del på 6). For å få mest ut av det,rull joint event små stapp i pipe/bong/vaporizer ol gjerne ned mot 0.1 g. Da kan dere røyke f.eks 16 jointer hver ca, men vil heller dele 100 for best utnyttelse.
Og ikke spis sukker, lav karbo er "bra".
9-10 g på 6 stk blir rimelig kjedelig da....om dere spiser det, tviler på at dere orker røyke det på en kveld.
Og sikkert en eller to som får noia.
Fortell hvordan det gikk.
God natt
9-10 g på 6 stk blir rimelig kjedelig da....om dere spiser det
Vis hele sitatet...
Vet ikke om jeg misforsto innlegget, men satser på det.

Men for gudsskyld ikke del 10g på 6 stk i edibles. Det er oppskriften på oppkast overalt, mye paranoia, og ingen hukommelse.


for øvrig er vell tråden litt gammel, og OP har allerede røyket