Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  654 423466
Det var vanlig nn-dmt i freebase, ja. Min opplevelse med dette var mer intens enn changa. Lagde en rapport om det her http://freak.no/forum/showpost.php?p...74&postcount=1, hvis det skulle være av interesse.
Er ny her men har litt erfaring derfor vil jeg dele DMT krystall bildene mine med dere.

http://s392.photobucket.com/albums/p...71/Krystaller/
Ser bra ut
Sitat av Viking71 Vis innlegg
Er ny her men har litt erfaring derfor vil jeg dele DMT krystall bildene mine med dere.

http://s392.photobucket.com/albums/p...71/Krystaller/
Vis hele sitatet...
Meget fine. Hvor mye bark brukte du? Brukte du heptan for så å la det fordampe uten å fryse det først?
Sitat av skytouch Vis innlegg
Meget fine. Hvor mye bark brukte du? Brukte du heptan for så å la det fordampe uten å fryse det først?
Vis hele sitatet...
Jeg tok en A/B ekstraksjon av ca 500g bark. Varmet ikke opp naftaen den 1 og 2 andre gangen. Etter hva jeg har erfart så har varm nafta en tendens til å dra med seg plante fett. Samlet naftaen fra 1 og 2 gangen og puttet det i fryseren. Varmet naftaen 3, 4 og 5 gangen som vil resultere i et mer gult resultat. Så rekrystalliserte jeg med heptan. Varmet opp heptan til det nesten koker i et shot glass. Varm heptan/nafta tar opp mer dmt enn kald heptan/nafta. Ha sølv pappir over shot glasset så man ikke mister produkt. Når vesken nedkjøles til rom temeratur så vil man se at vesken blir melke hvit for så etterhvert å klarne helt, This is the moment to strike! Dra av den øverste klare vesken og ha det over i et annet shot glass og la eventuelt det brune som ligger i bunn ligge igjen. Varmet så opp igjen. Samme prosedyre som sist og krystaller vil begynne å danne seg.
Raskere en vinden
P-freak's Avatar
God Aften!

Endelig har jeg da klart og få tak i noe DMT. Men jeg trenger tips til hvordan jeg ska røyke det, fikk jeg merke i dag. Jeg laget meg en slik lyspære-vaporizer, varmet opp og prøvde og trekke ned. Det første jeg merket var en enormt sur smak etterfulgt av en veldig sterk svie.

Dette førte til at jeg bare hostet opp alt og knapt ikke fikk puste i noen sekund, etterfulgt av en veldig rar følelse hver gang jeg prøvde og svelge etterpå. Hele trippen og settingen var ødelagt med andre ord.

Er det bare jeg som er pyse og ikke klarer og takle røyken, tar jeg for store trekk eller er det noe annet jeg kan ha gjort feil? Kjenner jeg er litt skuffet, fordi jeg hadde gledet meg til en nydelig tripp lenge nå, men er usikker på om jeg kommer til og klare det om det skal vere sånn.

Håper noen kan hjelpe!
Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg
Hvis du tar deg tid til å lese førsteposten så vil du få med deg at du trenger en MAO-hemmer for at man skal få noen effekt av DMT.
Vis hele sitatet...
Gjelder dette med oralt inntak og MAO-hemmer også 5-MeO-DMT?

Sitat av P-freak Vis innlegg
God Aften!

Endelig har jeg da klart og få tak i noe DMT. Men jeg trenger tips til hvordan jeg ska røyke det, fikk jeg merke i dag. Jeg laget meg en slik lyspære-vaporizer, varmet opp og prøvde og trekke ned. Det første jeg merket var en enormt sur smak etterfulgt av en veldig sterk svie.

Dette førte til at jeg bare hostet opp alt og knapt ikke fikk puste i noen sekund, etterfulgt av en veldig rar følelse hver gang jeg prøvde og svelge etterpå. Hele trippen og settingen var ødelagt med andre ord.

Er det bare jeg som er pyse og ikke klarer og takle røyken, tar jeg for store trekk eller er det noe annet jeg kan ha gjort feil? Kjenner jeg er litt skuffet, fordi jeg hadde gledet meg til en nydelig tripp lenge nå, men er usikker på om jeg kommer til og klare det om det skal vere sånn.

Håper noen kan hjelpe!
Vis hele sitatet...
Jeg pleier å blande det ut med urtemiks (i Rizzla med filter) for å deretter å legge en "lomme" med varen slik at jeg inhalerer alt på engang.
God kveld ja

Det kan ha noe med måten du holder flammen mot dmt'en. Altså, jo bedre du vaporizer det, jo lettere blir røyken, og der igjen lettere å trekke ned. Mange opplever røyken som ubehagelig, men det er bare å holde den inne for hardet livet, så blåse ut, og lene seg tilbake

Prøv også å trekk hittet i flere trekk istedet for et stort et, kan gjøre susen det også.

Ellers kan det jo hende at kvaliteten på denne dmt'en ikke er så bra / Hva er dosen din på?
Sitat av P-freak Vis innlegg
God Aften!

Endelig har jeg da klart og få tak i noe DMT. Men jeg trenger tips til hvordan jeg ska røyke det, fikk jeg merke i dag. Jeg laget meg en slik lyspære-vaporizer, varmet opp og prøvde og trekke ned. Det første jeg merket var en enormt sur smak etterfulgt av en veldig sterk svie.

Dette førte til at jeg bare hostet opp alt og knapt ikke fikk puste i noen sekund, etterfulgt av en veldig rar følelse hver gang jeg prøvde og svelge etterpå. Hele trippen og settingen var ødelagt med andre ord.

Er det bare jeg som er pyse og ikke klarer og takle røyken, tar jeg for store trekk eller er det noe annet jeg kan ha gjort feil? Kjenner jeg er litt skuffet, fordi jeg hadde gledet meg til en nydelig tripp lenge nå, men er usikker på om jeg kommer til og klare det om det skal vere sånn.

Håper noen kan hjelpe!
Vis hele sitatet...
Det er nok helt normalt. Man skal visstnok bli vant til det etterhvert, men for min del har det totalt ødelagt alle forsøkene mine. Det er visst noen triks for å gjøre det lettere though:

1. Lag changa istedet for ren DMT. Gjerne med mullein inblandet, det skal gjøre røyken MYE bedre.
2. Bruk "the machine" istedet for lyspære-vapo, og dra røyken sakte inn mens du ennå varmer DMT'en, slik at du ikke får all den glohete røyken på en gang.
Sist endret av Grix; 29. januar 2012 kl. 23:11.
Sitat av P-freak Vis innlegg
God Aften!

Endelig har jeg da klart og få tak i noe DMT. Men jeg trenger tips til hvordan jeg ska røyke det, fikk jeg merke i dag. Jeg laget meg en slik lyspære-vaporizer, varmet opp og prøvde og trekke ned. Det første jeg merket var en enormt sur smak etterfulgt av en veldig sterk svie.

Dette førte til at jeg bare hostet opp alt og knapt ikke fikk puste i noen sekund, etterfulgt av en veldig rar følelse hver gang jeg prøvde og svelge etterpå. Hele trippen og settingen var ødelagt med andre ord.

Er det bare jeg som er pyse og ikke klarer og takle røyken, tar jeg for store trekk eller er det noe annet jeg kan ha gjort feil? Kjenner jeg er litt skuffet, fordi jeg hadde gledet meg til en nydelig tripp lenge nå, men er usikker på om jeg kommer til og klare det om det skal vere sånn.

Håper noen kan hjelpe!
Vis hele sitatet...
Samme opplevelsen jeg har hatt med lyspære vape et par ganger.
Prøv å hold flammen lengre unna så det ikke blir så varmt kanskje?
Dette er forøvrig et problem jeg også har opplevs, men bare med lyspære-vape.
I silver surfer, pipe og bong har det aldri smakt ekkelt sånn som det gjør i lyspæra.

Du kan jo også vurdere å lage changa av DMTen du har.
Changa er fellesbetegnelsen for en annen plante som du har "infuset" DMT i.
Finnes masse oppskrifter på nett, men kan anbefale deg å lese på DMT-nexus. Der finner du alt du trenger å vite om DMT og en del til!

The-machine kan jo også være en ide å lage. Har ikke prøvd denne selv, men leser flere steder at det skal være en av de beste røyke-innretningene for DMT.

Happy space travels! =)
"The Machine" ble nevnt. Har prøvd mange forskjellige metoder, men når det gjelder krystaller så mener jeg at "The Machine" er det som funker best så langt for meg. Fant en video som forklarer.

http://www.youtube.com/user/Ruffen71...31/BIvOgw-VYzs



Sitat av P-freak Vis innlegg
God Aften!

Endelig har jeg da klart og få tak i noe DMT. Men jeg trenger tips til hvordan jeg ska røyke det, fikk jeg merke i dag. Jeg laget meg en slik lyspære-vaporizer, varmet opp og prøvde og trekke ned. Det første jeg merket var en enormt sur smak etterfulgt av en veldig sterk svie.

Dette førte til at jeg bare hostet opp alt og knapt ikke fikk puste i noen sekund, etterfulgt av en veldig rar følelse hver gang jeg prøvde og svelge etterpå. Hele trippen og settingen var ødelagt med andre ord.

Er det bare jeg som er pyse og ikke klarer og takle røyken, tar jeg for store trekk eller er det noe annet jeg kan ha gjort feil? Kjenner jeg er litt skuffet, fordi jeg hadde gledet meg til en nydelig tripp lenge nå, men er usikker på om jeg kommer til og klare det om det skal vere sånn.

Håper noen kan hjelpe!
Vis hele sitatet...
Har noen her noen tanker om hvor vidt dmt faktisk er virkelig eller bare en kreasjon lagd av hjernen. Er denne virkeligheten objektiv og om man tar med seg informasjon i form av f.eks matte, vil man kunne få svar tilbake fra entiteter der ute?
selv har jeg erfart at entiteter eller hva man skal kunne kalle det "overfører" tanker til min hjerne, en form for kommunikasjon som kanskje kan sammenlignes med telepati, dog lurer jeg på hvor vidt eller hvor langt det faktisk kan gå. Jeg forestiller meg f.eks at vi 2 røyker dmt samtidig, begge med noen tanker eller f.eks tall vi skal huske for oss selv, og da vi kommer tilbake til virkeligheten vil den andre ha vært en motakker og kan da si dette nr uten å ha visst nr fra før.

Skal hvertfall gjøre et forsøk nå til helgen, og se om jeg kan få noe matematisk ut av dmt.

Ide'en fikk jeg forresten etter å ha lest noe på dmt nexus
Jeg er av den oppfatning at det er noe som skjer i de fire lappene hver hjernehalvdel er inndelt i . Kan gi noen eksempler på hva de forskjellige gjør. Frontallappen/pannelappen for eksempel har ansvar for blant annet korttidshukommelsen, og en annen del er viktig for at tanker skal gjøres om til ord og tale. Parietallappen/"isselappen" bearbeider sanseinntrykk, og er viktig med tanke på lesing og matematiske oppgaver. Temporallappen eller tinningelappen på sin side sørger for bearbeiding av hørselsinntrykk og musikk. Og selve synssenteret/Bakhodelappen sørger for at synsinntrykk blir vurdert mot minner som vi lagrer i hjernen. Hjernen og nervesystemets kan være en smule innviklet og komplisert å forstå når man går litt dypere i det.

Personlig tror jeg at liten eller ingen sammenheng mellom det vi ser og det som eksisterer. Kanskje vi aldri får vite hvordan det vi sanser egentlig ser ut? Ta foreksempel farger. Det menneskelige øyet registrerer det reflekterte lyset fra malingen og ikke den fysisk blandede fargen. Vi oppfatter altså fargene fordi lyset som kommer inn i øyet har ulike frekvenser. Jeg mener ikke at virkeligheten faktisk er avhengig av vår sanseprosess eller bevissthet. Snarere at man har en subjektiv oppfatning og at sinnets prosesser danner vår virkelighetsoppfatning. Dette kalles persepsjon. Hvis vi setter oss inn i hvordan hjernen vår behandler informasjon kan man dra nytte av med tanke på f.eks selvutvikling. Det du oppfatter som virkelig oppstår i hjerne din, og derfor kan man dele virkeligheten i to deler. Den nomenuelle og fenomenuelle. Bare tenk deg hvor lett det er å manipulere hjernen ved bruk av optiske illusjoner. Det er viktig å være litt kritisk ovenfor informasjonen man mottar. Kunne skrevet i det uendelige om dette her ettersom det er et utrolig spennende tema. Anbefaler forresten å lese litt om Konglekjertelen/Epifysen. Har lest at den blir stimulert under inntak av psykoaktive stoffer.

- Lucy
De religiøse, i den egentlige, empiriske forstand, dem vi vil kalle som primitive idag, opererte ikke med en slik dualisme som fikk sin spede begynnelse av Platon og Aristoteles, og endelig ble utformet av Descartes. For dem var det riktignok det de så, og samtidig med en slags ånd, en konseptualisering av fenomenet i tillegg, som bare utgjorde to aspekter eller synsvinkler av det samme. Den moderne dualismen du forfekter, med en nomenuell (ding an sich) og fenomenuell (ding für mich), arbeider imidlertid med disse to som noe absolutt disjunkt, med det objektet man sanser og det objektet som er fullstendig utenfor rekkevidden av våre sanser, uten at den kan forklare forskjellen på dem. Vi har altså en dikotomi, med en fysisk og en psykisk verden, hvorav sistnevnte i og for seg er den eneste fysiske av dem, det vil si at det er den eneste som har egenskaper som hardhet, farve og form. Bevisstheten er noe som opptrer når hjernens funksjoner og søken etter homøostase blir såpass komplisert, at det oppstår en slags motstand, og denne motstanden er bevissthet. Denne fortolker vi som den ytre verden, med god hjelp av språket som endrer verden fra en verden av fenomener til en av gjenstander.

Virkeligheten er avhengig av vår bevissthet, men ikke i den forstand at den er et produkt av prosessen i nervesystemet som skaper bevissthet. Vi skaper ikke verden med vår bevissthet, isåfall ville vi jo kunne manipulere den ved viljens kraft, men verden som opplevelse impliserer oss, bevisstheten vår, som to sider av samme sak. De er begge et uttrykk for denne nevnte prosessen etter den måten den foregår på, og hvordan den derved oppleves av oss. I det hele tatt er det ikke slik at bevisstheten utretter noe, og at det er med den vi bestemmer oss for å gjøre noe, for eksempel å heve armen, men nervesystemet sender ut signaler for bevegelsen før vi er den bevisst; vi ganske enkelt observerer handlingen, vi styrer den ikke. Opprettholdelsen av denne illusjonen er imidlertid helt nødvendig for å kunne fungere på en normal måte, altså som opprettholder av organismens ovennevnte homøostase.

Angående epifysen, så blir den nok ikke påvirket i noen større grad enn resten av nervesystemet, sannsynligvis mindre. Den har ingen funksjon i forbindelse med effektene av psykedelika.

Og hvis det gjelder DMT, må jeg isåfall bare sitere meg selv. Det er riktig at N, N-DMT produseres i menneskekroppen, det er et relativt vanlig metaboliseringsprodukt som forekommer i høyest konsentrasjon i leveren og lungene og utskilles med urinen, og dannes ved enzymet tryptamin-N-metyltransferase. Vi mennesker, med vårt mystifiserte virkelighetsbilde, elsker å finne mønstre som ikke nødvendigvis er der, og har derved funnet ut at epifysen er et passende sted å spekulere på hvorvidt DMT blir dannet, siden det ligger midt i hjernen, visstnok er et knutepunkt for kroppen og sjelen, osv.

I høye nok konsentrasjoner (høyere enn det som er påvist i lever og lunger) ville det kunne forklare en del merkelige psykiske fenomener; men da det enzymet ikke er blitt påvist i nervesystemet, er dette bare en myte.
Raskere en vinden
P-freak's Avatar
Hei!

Først og fremt, takk til alle sammen som kom med hjelpende svar! Dette hjalp virkelig mye!

Jeg prøvet "The machine", og jeg må si jeg ble imponert over hvor bra den virket! Nesten ingen ubehag mer, untatt en litt barsk smak. Men ellers var det supert! Jeg kunne ta store og saftige trekk uten et snev av breknings følelser!

Nå som jeg har fått prøvet skikkelig må jeg bare si, dette er noe av det sykeste jeg har prøvd og DMT må absolutt behandles med mye respekt! Men på den andre siden kan det være så utrolig givende og godt. Og det skal definitivt utforskes mer, om ikke med det første.

Alt i alt har jeg hatt en knall opplevelse i dag! Takk alle sammen!
The machine funket ikke særlig bra for min del. Fortsatt ødelagte smerten i halsen hele trippen.
Sist endret av Grix; 1. februar 2012 kl. 21:09.
Sitat av P-freak Vis innlegg

Nå som jeg har fått prøvet skikkelig må jeg bare si, dette er noe av det sykeste jeg har prøvd og DMT må absolutt behandles med mye respekt!
Vis hele sitatet...
Noe av det sykeste, eller definitivt det sykeste? Kan jeg få spørre hva du finner mer sykt av ting du har prøvd versus dmt
Raskere en vinden
P-freak's Avatar
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Noe av det sykeste, eller definitivt det sykeste? Kan jeg få spørre hva du finner mer sykt av ting du har prøvd versus dmt
Vis hele sitatet...
Tilgi meg; Definitivt det sykestet.
Sitat av Grix Vis innlegg
The machine funket ikke særlig bra for min del. Fortsatt ødelagte smerten i halsen hele trippen.
Vis hele sitatet...
Da er det noe du har gjort feil.

En riktig laget "the machine" - er uslåelig hva gjelder behagelig inntaksmetode.

Husk at alt pulveret skal smeltes inn i stålullen. Og at stålullen bør brennes godt før man bruker den i "the machine" så alle eventuelle skadelige stoffer er fordampet bort
Sist endret av Bearass; 1. februar 2012 kl. 21:54.
Hvordan får man boret hull i en glassflaske? Vil den ikke knuse? Og hvor får man eventuelt tak i et bor som borer gjennom glass, og hva vil dette koste?
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Noen som har erfaring med yopo-frø? Har noen som har ligget her et par måneder uten at jeg har gjort noe med de..
Sitat av P-freak Vis innlegg
Tilgi meg; Definitivt det sykestet.
Vis hele sitatet...
Må nok si meg enig der. Føler meg ganske bergtatt.
Sitat av lex123 Vis innlegg
Noen som har erfaring med yopo-frø? Har noen som har ligget her et par måneder uten at jeg har gjort noe med de..
Vis hele sitatet...
De funker de så lenge du tilbereder dem riktig, de innholder dog mye mer bufotenin, men også litt DMT og 5-meo-dmt.
Sitat av Bearass Vis innlegg
Da er det noe du har gjort feil.

En riktig laget "the machine" - er uslåelig hva gjelder behagelig inntaksmetode.

Husk at alt pulveret skal smeltes inn i stålullen. Og at stålullen bør brennes godt før man bruker den i "the machine" så alle eventuelle skadelige stoffer er fordampet bort
Vis hele sitatet...
Hva kan jeg ha gjort feil da? Smeltet pulveret inn i stålet, ja. Og brente det før jeg prøvde.
Sitat av Grix Vis innlegg
Hva kan jeg ha gjort feil da? Smeltet pulveret inn i stålet, ja. Og brente det før jeg prøvde.
Vis hele sitatet...
Nei si det.. Kan hende det har noe med flasken du lagde "the machine" av?.. Rart er det i allefall..
Sist endret av Bearass; 2. februar 2012 kl. 14:50.
Jeg brukte veldig grov stålull, nesten ikke stålull i det hele tatt, men "stålstrimler".. Noe ala dette: http://www.maskegruppen.no/itemImages/5431074_m.jpg

Kan det ha noe med saken å gjøre? Fant ikke annen stålull enn sånn med masse såpe i.
Raskere en vinden
P-freak's Avatar
Sitat av Grix Vis innlegg
Jeg brukte veldig grov stålull, nesten ikke stålull i det hele tatt, men "stålstrimler".. Noe ala dette: http://www.maskegruppen.no/itemImages/5431074_m.jpg

Kan det ha noe med saken å gjøre? Fant ikke annen stålull enn sånn med masse såpe i.
Vis hele sitatet...
Jeg brukte den samme typen stålull som deg, og den funket fjell!
Det funker jo, ja. Men den smaken.. føles som om jeg svelger kokende olje. Kanskje det bare er jeg som er pyse
Sist endret av Grix; 2. februar 2012 kl. 15:29.
Det kan ha noe med hvordan du vaporizer dmt'en. Husk flammen skal ikke være i berøring med dmt'en. Først blir dmt'en "borte" så blir den flytende, og deretter blir det til en hvit røyk... jo bedre du vaporizer dmt'en, jo lettere er det også å inhalere.
Sitat av lex123 Vis innlegg
Noen som har erfaring med yopo-frø? Har noen som har ligget her et par måneder uten at jeg har gjort noe med de..
Vis hele sitatet...
Ta en ekstrahering. Yopo er grusomt i sin naturlige form, men bufotenine(hovedvirkestoffet) er et meget interessant og undervurdert molekyl. Personlig har jeg nesten bare erfaring med "bufojam" en slags bufotenine changa hvor jeg som regel blander det sammen med vanlig DMT changa i en joint. Effekene varer i ca. 1 time. Effektene inntrer fort, holder seg i ca. 10-20min før det gradvis går nedover. Det er forskjellig fra vanlig DMT changa og minner på noen måter mer om sopp, men på en litt merkelig, men behagelig måte.

Her er fremgangsmåten jeg brukte for å lage "bufojam changa"
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noe spesielt man må forberede seg med før man prøver dette? Burde man ha noe som back-up plan i baklomma i tilfelle noe skjer?
Vel, set og setting er alt.
har du det i boks, vil jeg garantere deg en uforklarlig med ord opplevelse.
Igjen så spørs det litt på inntaks metoden, tar du det oralt med en Maoi vil jeg tro benzo vil fungere til en viss grad, igjen har ikke jeg så mye peiling på det med MAOIS så skal ikke uttale meg her egentlig (Tenker da spesifikt på at benzo + maoi kan fungere veldig farlig sammen?).

Om du røyker det, så er du NØDT til å håndtere det, er ikke mulig og bare bli vanlig før effekten er ute igjen.
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Hvordan får man boret hull i en glassflaske? Vil den ikke knuse? Og hvor får man eventuelt tak i et bor som borer gjennom glass, og hva vil dette koste?
Vis hele sitatet...
Ingen som vet?
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Ingen som vet?
Vis hele sitatet...
Å bore i glass er veldig vanskelig, og det krever dyre, spesielle driller. De fleste jeg har lest om har kjøpt en spesiell flaske som har et svakt punkt i bunnen slik at de kan slå inn et hull.
Sist endret av Grix; 5. mars 2012 kl. 21:04.
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Ingen som vet?
Vis hele sitatet...
Intet fancy-shit er påkrevd.

Vanlig drill. Vanlig borr. Ha på litt olivenolje f.eks. Ikke stress. Bruk god tid. Voilla
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Vel, set og setting er alt.
har du det i boks, vil jeg garantere deg en uforklarlig med ord opplevelse.
Igjen så spørs det litt på inntaks metoden, tar du det oralt med en Maoi vil jeg tro benzo vil fungere til en viss grad, igjen har ikke jeg så mye peiling på det med MAOIS så skal ikke uttale meg her egentlig (Tenker da spesifikt på at benzo + maoi kan fungere veldig farlig sammen?).

Om du røyker det, så er du NØDT til å håndtere det, er ikke mulig og bare bli vanlig før effekten er ute igjen.
Vis hele sitatet...
Joda, tenker på å røyke det! Takk for svar.
Noen som vet om dmt-røyk er dårlig for tannemaljen?
Jeg fortalte faktisk moren min at jeg har røyket DMT, og lærte henne litt om hva det er og hva det går ut på. Er godt å kunne prate ut om ting!
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Jeg fortalte faktisk moren min at jeg har røyket DMT, og lærte henne litt om hva det er og hva det går ut på. Er godt å kunne prate ut om ting!
Vis hele sitatet...
Hvordan reagerte hun?
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Ingen som vet?
Vis hele sitatet...
De selger glassborr på clas ohlson, er ikke så veldig dyrt heller tror jeg.
Sist endret av TinnSoldat; 16. mars 2012 kl. 13:57.
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Hvordan reagerte hun?
Vis hele sitatet...
Tror hun allerede visste det, egentlig. Mamma kjenner meg så godt. Kanskje nesten bedre enn jeg kjenner meg selv. Hun var veldig lik meg som ung så hun har en god del erfaring selv, for å si det slik. Noe som i grunnen er litt absurd er at hun blir utrolig gretten når jeg røyker vanlige sigaretter. Mens det å røyke joint inne er greit. Jeg sa det til henne, hun lo og var egentlig enig.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Tror hun allerede visste det, egentlig. Mamma kjenner meg så godt. Kanskje nesten bedre enn jeg kjenner meg selv. Hun var veldig lik meg som ung så hun har en god del erfaring selv, for å si det slik. Noe som i grunnen er litt absurd er at hun blir utrolig gretten når jeg røyker vanlige sigaretter. Mens det å røyke joint inne er greit. Jeg sa det til henne, hun lo og var egentlig enig.
Vis hele sitatet...
Hu er en som har forstått det vett
Røyking inne er ikke greit syns folket hjemme i huset mitt. Røkelsen jeg bruker gjør også at de går rundt og sniffer litt, men det er tross alt lov så de har egentlig ikke noe å si.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hadde noen veldig intense turer for litt siden. Dessverre er det veldig uklart nå. Jeg hadde en liten notatbok til å skrible ned litt hvis jeg følte for det. Trodde jeg hadde sett gjennom alt. Men plutselig kom jeg over en side der det sto "De er her!". Jeg ser jo at det er min skrift men jeg har ingen minner om å ha skrevet det. Det var... spesielt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har vurdert å bestille Mimosa hostilis root bark, åssen vil det være med toll? Er det lovlig?
testa DMT for første gang igår.
dette var visstnok prima vare.

dæven døtte sier jeg bare...aldri blitt så sendt ut så raskt!
frika hardt i gamledager, men kan ikke legge vekk det psykedeliske aspektet ved tilværelsen.

noe av det som har slått meg ut raskest opp igjennom tidene, er å skyte E`er (ikke stolt av det. ikke prøv det)...det setter en skikkelig på ræva, men dette greiene her var som å bli lada inn i kanon, får så å bare bli fyrt avgårde rett inn i en GALaxe et stykke borti gata....hehe.

fikk langt ifra en optimal opplevelse da jeg kasta opp ganske raskt etterpå.
hadde vært på fylla dagen før, så dagsformen var ikke på topp.

fikk nå kjøpt med en kvarting, så skal leke meg litt med den, og se om jeg ikke kan få kommunisert litt med et par romvesener etterhvert.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av spaceboy81 Vis innlegg
testa DMT for første gang igår.
dette var visstnok prima vare.

dæven døtte sier jeg bare...aldri blitt så sendt ut så raskt!
frika hardt i gamledager, men kan ikke legge vekk det psykedeliske aspektet ved tilværelsen.

noe av det som har slått meg ut raskest opp igjennom tidene, er å skyte E`er (ikke stolt av det. ikke prøv det)...det setter en skikkelig på ræva, men dette greiene her var som å bli lada inn i kanon, får så å bare bli fyrt avgårde rett inn i en GALaxe et stykke borti gata....hehe.

fikk langt ifra en optimal opplevelse da jeg kasta opp ganske raskt etterpå.
hadde vært på fylla dagen før, så dagsformen var ikke på topp.

fikk nå kjøpt med en kvarting, så skal leke meg litt med den, og se om jeg ikke kan få kommunisert litt med et par romvesener etterhvert.
Vis hele sitatet...
Det å kaste opp er en del av opplevelsen. Røyka du eller tok oralt med MAOI?
Sitat av VarmSaus Vis innlegg
Det å kaste opp er en del av opplevelsen. Røyka du eller tok oralt med MAOI?
Vis hele sitatet...
Ikke helt enig i at oppkast er en del av opplevelsen når man røyker DMT.
Jeg har lest om noen som opplever dette, men selv har jeg aldri følt at jeg trenger å kaste opp.
Med ayahuasca derimot er saken en HELT annen. Da er det nesten unormalt å ikke kaste opp :P

Kanskje oppkastet kom av at magen var full av mat, eller rett og slett en altfor enorm dose DMT?
Jeg har følt at jeg var på randen til å kaste opp en gang, og det skyldes nok at nervøsiteten for å slippe seg løs gjorde opplevelsen mer intens en den allerede var fra før. Det tok meg flere minutter lenger enn de andre å komme meg over all informasjonen hjernebarken måtte prosessere. Sanseinntrykkene har ikke akkurat en tendens til å være slik de normalt sett er. Det beste er bare å slippe fullstendig taket. Har du først holdt røyken inne et par sekunder er det uansett ingen vei tilbake. La hele verdensbildet ditt, persepsjonen din, endre seg mens du flyter med. Du kan aldri styre den rusen der.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Du kan aldri styre den rusen der.
Vis hele sitatet...
"rus"?

Vel nå har jeg aldri røyket DMT, men av alt jeg har hørt (og prøvd) virker det som; ayahuasca > pharmahausca > røyke
Sist endret av VarmSaus; 3. juni 2012 kl. 18:34.