Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  266 21385
Sitat av jo10
Jeg bare lurte... Skal dit for første gang i år og er ganske nærme nr 1. i køen. Men jeg lurer på hvordan bilettene egentlig funker... Hvordan betaler man? Når betaler man? Åssen gjør man det med bilettene når man kommer frem etc. ? Har søkt litt på partyticket og på gathering.org, men stod ikkeno om betaling noen steder... Noen som vet?
Vis hele sitatet...
Du betaler med kort, det trekkes vel fra kontoen med en gang, billettene printer du ut med en laserprinter, er en annen måte og tror jeg, men den vet jeg ingenting om.
Sitat av MartinB
Du betaler med kort, det trekkes vel fra kontoen med en gang, billettene printer du ut med en laserprinter, er en annen måte og tror jeg, men den vet jeg ingenting om.
Vis hele sitatet...
Med kort... Mener du da når vi kommer dit, eller nå over nettbank eller Master Card eller liknende? :S Lurer litt siden blir vel jeg/faren min som betaler også drar jeg inn penger fra de andre som skal være med. Og jeg kan kjøpe 5 biletter per "e-mail" som er signa opp, eller har jeg misforstått?
Du betaler når du bestiller billetene, altså via Master Card, Visa og lignende.
Karravolin
voldern's Avatar
Trådstarter
Sitat av Thoryllo
Har forresten ikke fått svar på om jeg skal ha med meg et stort lyd anlegg hvis jeg får plass:

Thoryllo
Vis hele sitatet...
Hehe, joda. Men jeg skrev det uten å quote deg.
Sitat av voldern
Ta med så mye anlegg dere klarer.
Vis hele sitatet...
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Hehe ok, da blir det nokk lyd hvis jeg får det med! her er et bilde med meg som sitter på settet: http://img300.imageshack.us/my.php?i...mgp4797tr8.jpg
voldern: Bra du stiller opp! gleder meg sykt til TG07 her er en film fra 06: http://www.youtube.com/watch?v=1FfXXhLP8Qo
Karravolin
voldern's Avatar
Trådstarter
Sitat av Thoryllo
voldern: Bra du stiller opp! gleder meg sykt til TG07 her er en film fra 06: http://www.youtube.com/watch?v=1FfXXhLP8Qo
Vis hele sitatet...
Hirr, du ser meg og folka jeg reiste med rundt 01:20. Jeg er duden med en "X" på lua, vi var de første som stilte oss i køa.
Sitat av voldern
Ta med så mye anlegg dere klarer.
Vis hele sitatet...
Tror jeg har sagt det før, men jeg har muligheten til å ta med et par Cerwin-Vega V10-f og forsterker. Kommer nok neppe til å spille høyere enn Thoryllo eller andre som ikke vil bli spilt høyere enn, men vil i hvert fall prøve Av musikk jeg har på pcen atm går det nesten bare i 80-talls metall ala Metallica, Pantera, Megadeth o.l., men skaffer og spiller med glede hva nFF rekka vil høre
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
hedning*: Vi tar en pc hvor vi spiller av musikk ifra kjører den enten inn på din eller min forsterker så kobler vi enten mitt anlegg til ditt eller omvent så slipper vi at vi får ikke 2musikk-kanaler på nært hold og heller en stort med flere høytalere!
Har en pc med 14.000 sanger på men det er for det meste mye møkk som gamle slagere og barnesanger men noe greit også, så vi tar å setter på den musikken vi på rekka vil ha... Kan jo alltid laste ned og skaffe akkurat den musikken vi vil høre
Som jeg har sakt tar jeg med 2stk. webcameraer som vi kan overvåke og ta opp + ha på live stream på nettet
Skal jeg ha med alt dette ender jeg opp med skiboks på taket men, men hva gjør man ikke for nFF og TG07

Thoryllo - som gleder seg veldig! (Beklager om jeg poster litt for mye her, men er så ivrig)
Tror nesten jeg skal ha med ett annlegg i år jeg og, jeg skal ikke sitte med dere, så det slipper vi å krangle om. :P
Sitat av voldern
Hirr, du ser meg og folka jeg reiste med rundt 01:20. Jeg er duden med en "X" på lua, vi var de første som stilte oss i køa.
Vis hele sitatet...
Haha, tommen er på film også ser jeg..
Sist endret av vidder; 9. desember 2006 kl. 23:26.
Karravolin
voldern's Avatar
Trådstarter
Sitat av vidder
Haha, tommen er på film også ser jeg..
Vis hele sitatet...
Jupp, han står med espenaj (har noen få poster). Jeg står med Zer0z (har også noen få poster, og var førstemann inn på TG).
Sitat av MartinB
Tror nesten jeg skal ha med ett annlegg i år jeg og, jeg skal ikke sitte med dere, så det slipper vi å krangle om. :P
Vis hele sitatet...
Du vet like godt som meg at du ikke kommer til å ta med no anlegg i år, med mindre du snakker om de skrotne PC-høytalerne dine
Blir nok gode gamle headsettet ja
Sist endret av RayMonk; 11. desember 2006 kl. 00:17.
hmmm....en pølsekoker kan være greit å ha med seg
Så lenge du ikke bruker den ved plassen din så, Mandige Security er ikke så glade i sånne ting (og rekka de blir sannsynligvis enda mindre glade i deg dersom strømmen fyker).

Og nei...jeg skal ikke være i Security i år, så nå slipper dere å bli vekket av meg =)
Sitat av Mushy
hmmm....en pølsekoker kan være greit å ha med seg
Vis hele sitatet...
Hvitevarer er nok ikke lov til å ta med seg
Vell, da var jeg og en kompis påmeldt
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Kom igjen nå folkens!
#nFF.tg for brainstorming, samt http://doomtech.net/wiki/index.php?t...Gathering_2007 for å legge inn forslag til ting vi skal finne på!

Som vanlig er nFFere såpass mange at vi kan finne på en masse egne sprell.
Og selv om jeg og Nichotin ikke kommer til å være arrangører i like stor stil som i fjor kommer jeg til å gjøre mitt beste for at også dette TG blir moro/fett/kult og at ting blir gjort.
Sitat av Raymond
Du vet like godt som meg at du ikke kommer til å ta med no anlegg i år, med mindre du snakker om de skrotne PC-høytalerne dine
Blir nok gode gamle headsettet ja
Vis hele sitatet...
Sliv sine.
Hva med å sette en ny rekord i noe?
Jeg lo litt da jeg tenkte dere kunne få alle de svette nerdene ut og få dem til å gjøre et eller annet. (så for meg at dem løppte på veien) noe som sikkert ikke vil funke ettersom kondisen til sikkert 80% av dem suger og vil bli liggende på bakken og suge etter luft
Karravolin
voldern's Avatar
Trådstarter
Da har jeg oppdatert wikien litt etter en minimal brainstorming på IRC. Vi fant ut det var smart og ta en babb andre dagen for å bli bedre kjent med hverandre tidlig under arrangementet, og som bakkus og golder sa det så pent:
Sitat av #nff.tg
22:51 <@bakkus> åpningsbabb er en bra ting
22:51 <@bakkus> sånn for å få inn rutinen :P
22:51 <@bakkus> så kommer vel folk til å dra dit fler ganger utover
22:52 <@Golder> Rutinekebab.
Vis hele sitatet...
Jeg har også bare klasket inn et forslag for hvordan dag vi kan ta BZFlag-compoen og syrebrille-compoen, men dette er det bare å komme med innvendinger på. Håper også at folk engasjerer seg , blir kreativ og deltar i planleggingen for å få et bra TG i år også!
Lurt med en bli-kjent-babb.
Men finnes det et sted i nærheten av tg som har et bord som rommer alle nfferne som kommer?
Skal prøve å komme med noen forslag til stunt vi kan gjøre på tg men dette blir første gangen for meg så vet ikke helt hvordan stemningen og sånn er der, men får se.
Da har jeg billett.. *Danse* babb er selvskreven, synes man burde ta en tur på pizza/tacobuffet på vikingeskipet motell også..
Sist endret av vidder; 12. desember 2006 kl. 23:55.
Billetter betalt! Gleder meg som en unge nå. Skal begynne med låter til konkurranser nå så snart jeg kjøper ny PC.
Babb! Skal bare ikke ta den sterk-sterke sausen denne gangen ..
(Syke jævel, Nicho)
Sitat av Henriken
Lurt med en bli-kjent-babb.
Men finnes det et sted i nærheten av tg som har et bord som rommer alle nfferne som kommer?
Vis hele sitatet...
Bord? Neida, vi presser oss inn på Bar b que i år og. Trangt og intimt. <3
http://www.freakforum.nu/galleri/files/1/5/8/8/nffbabb-tg06.jpg

Sitat av vidder
Da har jeg billett.. *Danse* babb er selvskreven, synes man burde ta en tur på pizza/tacobuffet på vikingeskipet motell også..
Vis hele sitatet...
Ja, smiler fortsatt etter bildene fra da jeg, du, jrp, voldern, bakkiZ osv dro. Det var så koslig!


Felles utflukter er både sosialt og morsomt. *mimre tilbake til da team malerbakken fortalte historier*
Sitat av Mushy
Viva, vi hoster opp nFF BF2 match? Husker jeg spilte mye med deg i fjor, på battlefield.no-serverne i allefall :P
Vis hele sitatet...
Det kan nok stemme, blitt lite i det siste med dame (huffamei) og sånn, men skal varme opp minst en uke før TG

Uff, får lysten på TG-rykninger her jeg sitter...
Yess! der har billettene kommet inn og alt er alles in ordnung (eller hvordand et staves :P )
Hvor ligger den babb sjappa alle snakker om? Er det gangavstand dit? Pleier alltid dra ut å spise på tg, i fjor endte jeg opp på en pizzasjappe etter en liten gåtur med spis så mye du vil pizza, nei var ikke motellet.
I år hadde det kanskje smakt med babb.
Karravolin
voldern's Avatar
Trådstarter
Sitat av Raymond
Hvor ligger den babb sjappa alle snakker om? Er det gangavstand dit? Pleier alltid dra ut å spise på tg, i fjor endte jeg opp på en pizzasjappe etter en liten gåtur med spis så mye du vil pizza, nei var ikke motellet.
I år hadde det kanskje smakt med babb.
Vis hele sitatet...
Det er nok ikke gangavstand. I fjor presset vi oss så mange vi klarte inn i bilene. På veien nedover hadde jeg Epinosa i fanget som presset pipstælkene sine ned i leggene mine, på veien hjem måtte jeg ligge opp på helk, sergant og en til.

Da er billetten til meg og golder bestilt og betalt, whohoi!
Sist endret av voldern; 13. desember 2006 kl. 14:39.
Skal sies at det funker fint å gå til den kebabsjappa. Jeg og et par andre gikk bort dit under tg i fjor... Det tar litt tid, men er fint med litt frisk luft
Da er biletten bestilt her også men hvor velger jeg seater og sånn?
Skal jeg skrive Henriken på Handle og nff på Group eller er ikke det nødvendig?
Hehe, Bar b que huset er jo smalere enn gruppen med gjester utenfor jo.
Karravolin
voldern's Avatar
Trådstarter
Sitat av Henriken
Da er biletten bestilt her også men hvor velger jeg seater og sånn?
Vis hele sitatet...
Du må vente til de åpner for seating med å velge seater.
Sitat av Raymond
Hvor ligger den babb sjappa alle snakker om? Er det gangavstand dit? Pleier alltid dra ut å spise på tg, i fjor endte jeg opp på en pizzasjappe etter en liten gåtur med spis så mye du vil pizza, nei var ikke motellet.
I år hadde det kanskje smakt med babb.
Vis hele sitatet...
Syns da pizza-sjappa funka fint i fjor jeg. Aldri spist så mye pizza i hele mitt liv.
Den pizzaen var ikke akkurat superdigg.. da heller babb!
kebab is the shit...
Sitat av Mushy
Viva, vi hoster opp nFF BF2 match? Husker jeg spilte mye med deg i fjor, på battlefield.no-serverne i allefall :P
Vis hele sitatet...
I så tilfelle skal jeg være med å fly i sirkel rundt dere med kamp-heli
ztaale du vet jeg tar deg med heli ^^ du må slutte med drømmene dine :P
ztaale: deal

Jeg kjører alle dere andre ned med buggy og fornærmer mødrene deres etterpå
Hører rykter om at Mac1.no kanskje skal sitte med nFF på TG07 også, så jeg lurer på hvor rekken blir plassert denne gangen. Langt fremme slik som i fjor, eller lenger bak så man slipper like mye støy fra scenen?
Påstand 1: Vi gidder ikke stresse med mac1.no i år. Såvidt jeg opplevde det, hadde det ingen betydning for oss.
Påstand 2: Vi sitter nærme scenen. Det er den beste plasseringen på flere måter med tanke på underholdning, temperatur osv.
Mitt ønske er hvertfall og få mest mulig gjennomlufting :P kan bli litt ensformig med nerde svette.
Hvordan er det med soving der? (nei... mener ikke om man sover)
Du kan fint bestille hoteller som ligger i nærheten. I fjor hadde jeg og Megastick alle nettene på Scandic (de hadde rabatt for deltagerne). Det er også et motell som er billig, og som ligger rett ved siden av hallen. Men i år tror jeg at jeg bare skal sove på tribunen med sovepose og liggeunderlag, det er nokk av plass der.
Sitat av Golder
Påstand 1: Vi gidder ikke stresse med mac1.no i år. Såvidt jeg opplevde det, hadde det ingen betydning for oss.
Vis hele sitatet...

Rent bortsett fra at vi blir flere så vi kan seate oss lenge før alle andre? Dog må det ikke være Mac1, men kan være lurt å slå oss sammen med en gruppe så vi blir over 50 stk.
Det høres så koselig ut at jeg gleder meg selv om jeg ikke skal være med
Sitat av vidder
Rent bortsett fra at vi blir flere så vi kan seate oss lenge før alle andre? Dog må det ikke være Mac1, men kan være lurt å slå oss sammen med en gruppe så vi blir over 50 stk.
Vis hele sitatet...
Tenkte ikke over akuratt den delen - men bortsett fra det... :P Ikke at jeg har noe imot Mac1, for all del.
Bare Mac1 kan slutte og peke å le av oss PC-brukere
Jeg kommer i år. Og jeg greide å få med meg Comicz.

Hva er syrebrillestatus egentlig? Jeg husker når jeg pionerte det for noen år siden, da hadde vi bare ett par. Jeg har fortsatt det paret, og skal ta det med, men jeg har også masse folie om noen er villige til å donere briller.
Sitat av q_Werty
Jeg kommer i år. Og jeg greide å få med meg Comicz.

Hva er syrebrillestatus egentlig? Jeg husker når jeg pionerte det for noen år siden, da hadde vi bare ett par. Jeg har fortsatt det paret, og skal ta det med, men jeg har også masse folie om noen er villige til å donere briller.
Vis hele sitatet...

Vi hadde en runde ifjor.. Langs stand-rekka på langsida. Endte med masse moro og knuste tær..
Et lite tips til alle som skal delta i syrebrille-løpet... ikke stopp underveis og prøv å forklar hva du driver med til folk du møter på veien *gremmes* skylder på lite søvn jeg. Morsomt var det i hvertfall uansett.

Edit:
Noe helt annet. Ser jo ut til at en del her har fått tak i wii. Skal vi rigge opp en eller annen form for wii-sports turnering? Noen andre spill som kan passe? Får vi med nok kontrollere kan vi jo få i gang litt lagspill også
Sist endret av NoRemorse; 16. desember 2006 kl. 00:56.
Så dumt at TG krasjer med den beste uka å kjøre twintip på =/ Må nesten vurdere dette jeg, har meget lyst. Men dere får vinke til en liten skrue kaldt Turkish i Info:desken. Min tjukke bror =)