Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  161 15315
Ser ut til at det blir jeg som blir seater i år, siden Nichotin skal til utlandet. Hvor vil du sitte, og hvem vil du sitte med?
Jeg heter voldern på partyticket, så snart det åpnes for seating setter alle som vil sitte på nFF-rekken meg som seater.
Vennligst hold denne tråden ytterst ontopic, vanlig diskusjon taes her.
Sist endret av voldern; 5. april 2007 kl. 15:19.
Jeg skal sitte ved deg, ikke så veldig langt fra bakkus og golder og vidder og jrp (og alle de sistnevnte har å møte opp)
Jeg skal med! Har ingen requests annet enn å sitte med Chubby. Og alt annet enn ut på hjørnet denne gangen, er du snill Gjerne midt i, slik at jeg blir festens midtpunkt, og alle vil syntes jeg er kjempepopulær, mens egentlig så gråter jeg og kutter meg selv i dusjen.

Epinosa: Dødens frykt, tror desverre at bakkus ikke skulle komme. Eller kanskje det bare var et mareritt.
Jeg vil sitte med Mr. Lars Andrè Langlo. Men Requesten blir lengre så fort vi får rådført oss med resten som skal nedover. vi blir sikkert en del
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Sitat av Mushy
ror desverre at bakkus ikke skulle komme. Eller kanskje det bare var et mareritt.
Vis hele sitatet...
Hvor i all verden er det dette ryktet kommer fra?!
Never believe anything but the source, I tell you!

Jeg skal dit, og vil sitte med de jeg kjenner :P
Hei, voldern.
Jeg skal dra nedover sammen med sergeant, og han skal ha med seg en kompis som igjen skal ha med seg en del folk. Går det bra om jeg bare mekker en überliste og sender til deg på PM eller noe sånt? Antallet øker jo og da, så du får seate tidlig.

Blir vel helst sittende nære nFF-rekka eller bare sette oss på en ende.

Detta blir kos.
Karravolin
voldern's Avatar
Trådstarter
Sitat av helk
Går det bra om jeg bare mekker en überliste og sender til deg på PM eller noe sånt? Antallet øker jo og da, så du får seate tidlig.

Blir vel helst sittende nære nFF-rekka eller bare sette oss på en ende.

Detta blir kos.
Vis hele sitatet...
Bare pælm sammen ei liste over nick/navn på PTN og hvordan dere vil sitte i forhold til hverandre. Så sender du den bare på PM eller IRC, så skal det la seg ordne.
Sist endret av voldern; 7. desember 2006 kl. 16:35.
Mulighet og holde av en plass for meg? Er ikke 100% sikkert om jeg blir og dra til TG enda, står mellom TG eller Hafjell/Trysil.

Må bare avklare med noen folk først, men sett meg opp på en liste hvertfall.
Vurderer å sitte samme dere denne gangen, får se med resta av folket jeg skal dra med.
Jeg har lyst å sitte ved siden av 3dme.
Fyren er ikke så aktiv her på forumet lengre men det går vel greit?
Karravolin
voldern's Avatar
Trådstarter
Sitat av Henriken
Fyren er ikke så aktiv her på forumet lengre men det går vel greit?
Vis hele sitatet...
Det er ikke noe problem, jo flere jo bedre.
Jeg vil sitte med deg voldern, da du er den eneste jeg kjenner godt irl som skal nedover i år(som skal sitte på nFF-rekka hvertfall)... skal mase litt på vidder også.
Sist endret av eppes; 7. desember 2006 kl. 19:10.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Jeg (Thoryllo) og en 9co kommer og vil gjerne sitte med Nff-gjengen! Vi har ikke så veldig store ønsker hvem vi vil sitte sammens med enda.
Dette blir får føste gang på TG så vi håper på 5 supre dager!
Foresten: Skal nFF gjøre noe sprell i år? Som i fjor hvor folka herifra lagde Verdens største rasterbation?!

- Thoryllo
Som årene før kommer jeg nok ikke til å sitte på NFF rekka, da jeg har kompiser som ikke er medlem av nff, og kjenner ikke en sjel fra nff.
Kommer nok til å snike meg forbi en runde i år også
Sitat av Epinosa
Jeg skal sitte ved deg, ikke så veldig langt fra bakkus og golder og vidder og jrp (og alle de sistnevnte har å møte opp)
Vis hele sitatet...
Epinosa har vist bestemt sånn ca hvor jeg skal sitte, og forøvrig at jeg skal dra på TG O.o

Om ikke det er en sammensvergelse mellom Voldern og henne da :P

Jeg vil hvertfall sitte veldig nærme deg! (Voldern)

Og når jeg sier nærme, da mener jeg virkelig nærme! *nudge nudge*
Denne tråden er for seating og SEATING ONLY. Spørsmål, mulige ankommelser og andre annerkjennelser kan dere ta i nFF@TG07 - Diskusjon.
Jeg er offisielt med @ TG'07 - seating nærmest mulig Mushy, gjerne oppå
Som tidligere ønsket av Mushy, gjerne sentrert i rekken.
Jeg har veldig lyst å sitte med Chubby.. selvom jeg aldri har prata med han =) virker som en hyggelig kar.
Jeg drar med VivalaOpium, Torquil og Glennj (er han regga her?), dama hans og muligens en til. Så vi blir da 5 / 6.
Sitat av Dark
Jeg drar med VivalaOpium, Torquil og Glennj (er han regga her?), dama hans og muligens en til. Så vi blir da 5 / 6.
Vis hele sitatet...
Vi vil veldig gjerne sitte ytterst på rekka, helst mot høyre når man titter mot scena.
Sitat av Viva la Opium
Vi vil veldig gjerne sitte ytterst på rekka, helst mot høyre når man titter mot scena.
Vis hele sitatet...
hadde vært veldig fint
vurderer sterkt å dra i år, fikk ikke i fjor eller forifjor pga. skade i ledbåndet, og påsketur til pottit landet

men gidder lissm ikke sitte for meg selv heller vet at kompiser skal opp, men vil heller sitte med Nff
Ståle og jeg blir vel sikkert å sitte ilag skulle man tru...
Sitat av harryy
Ståle og jeg blir vel sikkert å sitte ilag skulle man tru...
Vis hele sitatet...
Me and u beibi, rock n roll all night and party every day!
Er bilettsalget over?? Fikk ikke med meg det liksom.. Tenkte ikke over tg..
Men er bilettsalget til TG over..??
Nei, det er ikke over. Så vidt jeg vet så går billettsalget helt til TG begynner.
Er bare å stille seg i kø på partyticket.net
Foresten så vil jeg og harryy mest sansynlig IKKE sitte på en av kantene, gjerne midt i hardeste oldtimer smørja bare så det er sagt..
Sitat av Epinosa
Jeg skal sitte ved deg, ikke så veldig langt fra bakkus og golder og vidder og jrp (og alle de sistnevnte har å møte opp)
Vis hele sitatet...
ooh! <3 Jeg vil sitte med eppes og epinosa og voldern og bakkizen en eller annen plass. Om jeg skal dra, da. Noe jeg ikke har bestemt meg for enda.
Sist endret av vidder; 9. desember 2006 kl. 01:04.
To bad, du skal!
Sitat av vidder
ooh! <3 Jeg vil sitte med eppes og epinosa og voldern og bakkizen en eller annen plass. Om jeg skal dra, da. Noe jeg ikke har bestemt meg for enda.
Vis hele sitatet...
Du -skal- dra! Så kan vi rulle overlast i bilen din til kebabsjappa i år og.

Ellers så virker seatingen fin så langt, voldern, bra jobba.
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Mens jeg husker på det melder jeg på TeedasT, mini-bakkus(aka turbo) og kameraten hans. (3 stk)
Seates i nærheten av meg.
Jeg skal sitte mellom epinosa og bakkus.
mao:
voldern - epinosa - bakkus - bakkus1 - bakkus2 - kameraten til bakkus2
Jeg skal komme på TG07, men vet ikke helt hvem jeg vil sitte med.. IvIoyner sviker meg (jeg tror han er redd for at jeg skal voldta han eller noe.. jeg vet ikke).

Men mulig jeg skal ha med en kamerat.. kommer tilbake med mer info.
Sitat av OoM
Jeg har veldig lyst å sitte med Chubby.. selvom jeg aldri har prata med han =) virker som en hyggelig kar.
Vis hele sitatet...
Tar det som et kompliment, tror jeg. Men det skjer ikke om:
- Du er kvisete
- Du bruker briller
- Du spiller CS
- Mordi er mann
Karravolin
voldern's Avatar
Trådstarter
Sitat av Chubby
Tar det som et kompliment, tror jeg. Men det skjer ikke om:
- Du er kvisete
- Du bruker briller
- Du spiller CS
- Mordi er mann
Vis hele sitatet...
Ok. Da førte jeg deg helt ytterst så du slipper unna alle som har kviser, bruker briller, spiller CS, eller har to fedre.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Kommer vår skaper da?
(skaperen = nso )
Det tviler jeg på. Han er jo voksen.
Whattheheck, jeg kommer nok. Sett meg opp som sikker. Får bare sjangsen til å treffe dere gærninger en gang i året..
Sist endret av vidder; 10. desember 2006 kl. 00:34.
Blir med på nFF rekka jeg er samme hvor jeg sitter egentlig, bare ikke på kanten
Sitat av voldern
Ok. Da førte jeg deg helt ytterst så du slipper unna alle som har kviser, bruker briller, spiller CS, eller har to fedre.
Vis hele sitatet...

hehe! viva la opium vil sitte ytterst og han har vel alt det der bortsett fra kvisene og det med morra da.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Jeg vil helst ikke sitte på kantene/endene!
Gjør vel ingen om jeg sitter litt innpå rekka pga:
- Jeg har ikke kvisete i fjeset.
- Jeg bruker ikke briller.
- Jeg spiller ikke CS (hittil)
- Og morra mi er ikke man
Sitat av Torquil
hehe! viva la opium vil sitte ytterst og han har vel alt det der bortsett fra kvisene og det med morra da.
Vis hele sitatet...
OMG n00B! Jeg spiller jo CS: S da, vesentlig forskjell!1
voldern, sendte deg pm om at jeg ønsker og sitte ovenfor haryyy og ztaale om mulighet for dette.
Jeg er ikke sikker på hvor jeg skal sitte enda. Kjæresten min skal være med i år, så kanskje jeg sitter med vennegjengen i stedet for med nFF. Men jeg har ikke bestemt meg.
Sitat av Chubby
Tar det som et kompliment, tror jeg. Men det skjer ikke om:
- Du er kvisete
- Du bruker briller
- Du spiller CS
- Mordi er mann
Vis hele sitatet...
'

har ikke spesielt mye kviser nei.
bruker ikke briller.
Slutta med cs
Mamma er søt.

<33
Jeg og NaZgUl skal også være med!

Jeg vil sitte ved vidder, også vil jeg sitte ved NaZgUl, også hvis dama mi skal være med bør vel ikke hun havne mellom to skumle ukjente nFF-nerder heller =)
hehehe, jeg vil også veldig gjerne sitte med Dark, Viva La opium, Torquil og dama. Og at vi kan sitte heeelt til høyre når vi ser mot scena. Hadde satt veldig stor pris på om du hadde gjort det Takk! ^^,
Btw, ja jeg er regga her Dark ^^
original reprint
xaff's Avatar
Jeg og karoline kommer på '07 også, hvor vi skal sitte er enda ubestemt. Håper på å sitte i nærheten av noen kjente, kommer tilbake med mer konkret informasjon.
Karravolin
voldern's Avatar
Trådstarter
Holder på å legge til folk på denne siden jeg har laget med et bedre oversikt over rekkene: http://tege.voldern.net/.

Som dere sikkert ser har jeg lagt til en del nå, og resten på http://doomtech.net/wiki/index.php?t...g_2007_seating kommer snart.
So far so good Mener dog fortsatt at vi bør plasseres på hver sin side av midtgangen til tross for at vi er få, da vi får mer kontroll over rekka og har litt flere muligheter..