Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 736
Jeg har gått på 10 mg vival daglig i 4 år.

Men i dag trenger jeg virkelig å koble helt ut.

Holder det med 20mg?
Sist endret av Friskus69; 17. november 2018 kl. 19:17.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Friskus69 Vis innlegg
Jeg har gått på 10 mg vival daglig i 4 år.

Men i dag trenger jeg virkelig å koble helt ut.

Holder det med 20mg?
Vis hele sitatet...
Hvis du har gått på dette i 4 år bør du jo ha rimelig koll på hva som gir deg god form. mener du at du har tatt 10 mg daglig i 4 år og aldri forsøkt å doble dosen? du må jo ha såpas toleranse at jeg nesten ikke tror på deg.
Du har toleranse og bør doble dosen for å få koblet ut. Personlig hadde jeg tatt 30mg
Du sier at du ønsker "å koble helt ut" som for meg høres ut som om du søker det rusgivende vival kan gi. Men du har brukt stoffet i 4 år. Da tror jeg ikke 20mg vil få deg til å koble helt ut.
Anonym bruker
"Takknemlig Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Få utskrevet esomeprazol, ta disse 2-3timer før, så vil 20mg funke.

Du kan ta et få pils, men hold det til noen få ellers blir dagen etter mest sannsynlig alt annet enn chill.
Sitat av englestøv Vis innlegg
Du har toleranse og bør doble dosen for å få koblet ut. Personlig hadde jeg tatt 30mg
Vis hele sitatet...
Det var det jeg landet på

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Få utskrevet esomeprazol, ta disse 2-3timer før, så vil 20mg funke.

Du kan ta et få pils, men hold det til noen få ellers blir dagen etter mest sannsynlig alt annet enn chill.
Vis hele sitatet...
Drikker ikke alkohol

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis du har gått på dette i 4 år bør du jo ha rimelig koll på hva som gir deg god form. mener du at du har tatt 10 mg daglig i 4 år og aldri forsøkt å doble dosen? du må jo ha såpas toleranse at jeg nesten ikke tror på deg.
Vis hele sitatet...
Jeg har gått på det for søvn og annen sykdom. Jeg har spist andre ting som rivotril når jeg ønsker å koble ut. Grunnen til at jeg spør er nettopp fordi jeg er så tolerant. Hadde virkelig ikke giddet å lage en tråd for å lyge om hvor mye jeg har spist og hva jeg trenger
Sist endret av Friskus69; 17. november 2018 kl. 19:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.