Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2145
Om jeg har en bil jeg vil overvåke, men jeg har ikke mulighet å montere opp til strøm, monteringstid maks 30sek.
Finnes det løsninger med bevegelses sensor?
Her har du litt forskjellig å velge mellom, men det spørs hvor bra gps vil være for formålet.
Skal den monteres under en bil kan det godt hende at sporingsenheten ikke får koblet seg opp til satelitter.

Med denne så vil dette problemet bli mindre da enheten går over til gsm triangulering når den ikke får tilstrekkelig med gps kommunikasjon.

God jakt
Sist endret av ZELDUR; 27. mars 2014 kl. 16:02.
Så du skal me andre ord ikkje overvåke egen bil.
Trenger ikke det, er da eneste som kjører den

Finnes det løsninger som sender sms eller lignende når bil forlater en vis radius?
Sitat av The_WEB_KILLER Vis innlegg
Trenger ikke det, er da eneste som kjører den

Finnes det løsninger som sender sms eller lignende når bil forlater en vis radius?
Vis hele sitatet...
Kjenner ikke til noe spesifikt, men vil anbefale deg å gjøre litt research opp mot "child tracking". Amerikanerne er ofte griseparanoide over ungene sine og jeg har hørt om utstyr som skal melde fra når ungen ikke er på "rett" plass. Hvis du ikke finner noe spesielt kan sikkert "pet tracking" også være noe å se nærmere på.
Geo-fence heter funksjonen som varsler om noe er utafor "gjerde", funnet en løsning til rundt 600,- i norge. Noen bedre?
It's me bitches
37 6
Spy-shop.no
Sitat av Snufsa Vis innlegg
Spy-shop.no
Vis hele sitatet...
Yeah-right, da kan man like så gjerne handle fra dealextreme, dem har akkurat samme produktene, bare at dem koster 10% av spyshop sine priser.

Det spyshop gjør er å bestille fra sider som dealextreme o.l. og legge den ut for salg med en pris som er 1000% høyere.