Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 5535
Ubrex soul <3
TommyZox's Avatar
32 7
Heisann, har et problem jeg har slitt med over lengre tid. Jeg blir ikke full, ikke engang brisen! Jeg inntar store mengder alkohol men blir ikke full.

Idag er det festival i hjembyen og jeg kommer hjem fra byen etter og ha drukket i ett sett fra kl 19. Skal forsøke og nevne opp det jeg har intatt i fare for at drinkene har laget en miks sammen som fører til ingen virkning.

Idag har jeg drukket, 6 halvlitere Borg Pilsner, 5 glass XO Braastad (cognac), 2 glass meget bra blandede cola&morgan, 4 halvlitere cider, ca 8 shots med hot&sweet(tyrkisk peber). Dette var mitt voerspiel. Kom på byen, drakk 3 0,4 CB fatøl, 5 shots fisk, og et par drinker kalt "sure føtter".

Hva skjer? Dette må da være en greit akseptabel mengde alkohol. Merker selv at kroppen til tider tar en liten pause fra omverden, mens hodet er samme plass det var før alkoholen ble intatt. Har ikke tatt noen slags form for legemidler på flere uker, og formen idag var helt topp, var blid og fornøyd.

Dette er et vedvarende problem, takker for all hjelp jeg får så sant det er saklig. Kommentarer som "Røyk hasj da", "du har ikke drukket nok" osv kan holdes utenfor, da jeg vet at mengden som er inntatt er mer en det man bør behøve for og bli full.

MVH, Tommy.
Kan det tenkes at du egentlig er full, men du tenker bare automatisk "jeg er ikke full". Kanskje du har en tidligere opplevelse der du ikke ble full nok og når du har en slik holdning så tenker du at du ikke blir full. Du kan jo for eks spørre vennene dine om du virker full. Når du er full tenker du kanskje ikke over at du sjangler når du går og dytter borti ting fordi du er jo nettopp det, full Dette kan jo være med i en kombinasjon der du også er et relativt stort menneske og tåler mye alkohol i utgangspunktet.
En av de første gang jeg drakk alkohol følte jeg meg ikke full og tenkte bare at alle andre var fulle. Gjorde vanvittig mye dumt da :P
Enten så er du en veldig stor persjon, eller så har du bygget opp en veldig heftig toleranse.
Drikker du ofte?
Sist endret av Echodius; 10. august 2013 kl. 00:35.
Tidsmisbruker
Slaps's Avatar
Drikker du ofte og mye?

Ta deg et par uker fri fra alkohol. Jeg skal love deg du kommer til å kjenne det igjen
MEN på en annen side. Viss du faktisk ikke blir full så kan du egentlig være glad fordi da er du helt spesiell. Søkte på google og fant ikke noe om folk som ikke kan bli fulle. Alle kropper fungerer jo på samme måte og reagerer likt ved inntak av alkohol. Viss du ikke kan bli beruset på det så kan du bli kjendis xD "gutten som aldri blir full", eller "the boy that cant lose a drinking game", eller "gutt 15 inntok 10l etanol 96%, overlevde i beste vellstand".
Ubrex soul <3
TommyZox's Avatar
Trådstarter
32 7
Er endel litt morsomme svar her, Ja jeg er vell en relativt stor person, 100kg 187cm. Idag drakk jeg faktisk med min far, og jeg måtte følge han hjem. Jeg har ikke drukket på 5-6 uker, da jeg ikke drikker veldig ofte. Før drakk jeg som en foss, men man blir eldre. Det som kan ha noe og si er at jeg var i en konfrontasjon da meg og noen venner gikk forbi en relativt stor neger gjeng, hvor den ene venninda mi fikk juling. Jeg hoppet inn og slo som en gal mens de andre løp bort og forlot meg alene blandt 7-8 negere. Merket imidlertid at om man tørr å stå imot og true negere da man er ene og alene, så blir de skitredde. Vet ikke om dette kan ha noen innvirkning ? Iallefall, ble full før, å da var det ikke mye som skulle til.
Sitat av TommyZox Vis innlegg
Er endel litt morsomme svar her, Ja jeg er vell en relativt stor person, 100kg 187cm. Idag drakk jeg faktisk med min far, og jeg måtte følge han hjem. Jeg har ikke drukket på 5-6 uker, da jeg ikke drikker veldig ofte. Før drakk jeg som en foss, men man blir eldre. Det som kan ha noe og si er at jeg var i en konfrontasjon da meg og noen venner gikk forbi en relativt stor neger gjeng, hvor den ene venninda mi fikk juling. Jeg hoppet inn og slo som en gal mens de andre løp bort og forlot meg alene blandt 7-8 negere. Merket imidlertid at om man tørr å stå imot og true negere da man er ene og alene, så blir de skitredde. Vet ikke om dette kan ha noen innvirkning ? Iallefall, ble full før, å da var det ikke mye som skulle til.
Vis hele sitatet...
Du har klart å skremme en gjeng med negere, derfor blir du ikke full?

Tror heller det er det at du tror du ikke er full, for nå virker du full.
Sist endret av Marr; 10. august 2013 kl. 00:51.
Sitat av TommyZox Vis innlegg
Er endel litt morsomme svar her, Ja jeg er vell en relativt stor person, 100kg 187cm. Idag drakk jeg faktisk med min far, og jeg måtte følge han hjem. Jeg har ikke drukket på 5-6 uker, da jeg ikke drikker veldig ofte. Før drakk jeg som en foss, men man blir eldre. Det som kan ha noe og si er at jeg var i en konfrontasjon da meg og noen venner gikk forbi en relativt stor neger gjeng, hvor den ene venninda mi fikk juling. Jeg hoppet inn og slo som en gal mens de andre løp bort og forlot meg alene blandt 7-8 negere. Merket imidlertid at om man tørr å stå imot og true negere da man er ene og alene, så blir de skitredde. Vet ikke om dette kan ha noen innvirkning ? Iallefall, ble full før, å da var det ikke mye som skulle til.
Vis hele sitatet...
Det er nok ikke negrene sin skyld at du ikke blir full
Ubrex soul <3
TommyZox's Avatar
Trådstarter
32 7
Om du syntes jeg virker full, kan dette stemme da det er 1 time siden sist jeg inntok alkohol. Selv føler jeg ingenting, kan jo selvfølgelig godt være jeg er full. Men de andre har sakt jeg må drikke mer og komme i humør. Det jeg mente var at adrenalinet muligens kunne ha gjort meg "edru".
Toleranse?
Ville tatt en pause hvis jeg var deg.. ikke en gang brisen på det du listet opp?

Uansett så kan du nå alltids shote mer da, f. eks. Tequila, salt og sitron
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Ville hvertfall slutta og drikke alkohol hvis det ikke hadde funket på meg. Med mindre du syns det er ekstremt godt, så er det jo sløsing av penger når du ikke blir full.. Men du må ha noe sinnsyk metabolisme ellernoe så alkoholen bare forbrenner vekk fort elelr noe.. Er du en stor kar? Høy-muskuløs-kratig etc
Kan jo ha noe og si det også om jeg ikke tar helt feil.
Jeg personlig hvertfall er ikke veldig høye karen og jeg blir fortere full enn andre som har lik toleranse.. For det har jo også masse og si.
Hvis du drekker hverdag, så blir du jo ikke full til slutt. Må isåfall skadelige mengder til.
Sitat av TommyZox Vis innlegg
Om du syntes jeg virker full, kan dette stemme da det er 1 time siden sist jeg inntok alkohol. Selv føler jeg ingenting, kan jo selvfølgelig godt være jeg er full. Men de andre har sakt jeg må drikke mer og komme i humør. Det jeg mente var at adrenalinet muligens kunne ha gjort meg "edru".
Vis hele sitatet...
Noen rader på rad med Jäger burde gjøre susen, 4-8 av dem er nok til å knekke selv den sterkeste.

Du burde prøve å få tak i en alkoholmåler og måle promillen din, burde gi deg ett greit svar
Fått spint ut masse adrenalin med andre ord? Ja blir ikke helt den samme feelingen lengre etter det..
Ubrex soul <3
TommyZox's Avatar
Trådstarter
32 7
Skal ta meg en tur ut imorgen og sjekke om det var forholdene idag som gjorde det. Skal ta meg tequila shots og kose meg Satser på effekt! Jeg lar meg etterhøre så de som vil kan høre hvordan det går

EDIT! Som sakt tidligere, jeg er 187cm høy, veier 100 kg. Vil ikke kalle meg hverken muskeløs eller svak, men folk vil nok se på meg som en kraft kar ja
Sist endret av TommyZox; 10. august 2013 kl. 01:12.
Hva skjer om du styrter litt sprit på tom mage?
Ubrex soul <3
TommyZox's Avatar
Trådstarter
32 7
Ikke prøvd, da jeg aldri drikker blank sprit, drikker cognac, whiskey, rom osv. Men ikke ren blank sprit.
Sitat av Snilepisk Vis innlegg
Hva skjer om du styrter litt sprit på tom mage?
Vis hele sitatet...
Henger meg på denne. Drikk på tom mage..
Går alltid til helvette, våkner på glattcella hver gang og husker nada.
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Sitat av TommyZox Vis innlegg
Skal ta meg en tur ut imorgen og sjekke om det var forholdene idag som gjorde det. Skal ta meg tequila shots og kose meg Satser på effekt! Jeg lar meg etterhøre så de som vil kan høre hvordan det går

EDIT! Som sakt tidligere, jeg er 187cm høy, veier 100 kg. Vil ikke kalle meg hverken muskeløs eller svak, men folk vil nok se på meg som en kraft kar ja
Vis hele sitatet...
Okei, jøss.. Kanskje du er immun mot alkohol? hehe.

Prøvd med 1 valium ved siden av noen gang? Ikke til og anbefale idet hele tatt. Bare det at det skal sies og forsterke alkoholrus.
Alle type B-Preparater. Men er veldig usunt for lever, og blackouten er aldri langt unna. Så ikke til anbefales.
Altså, jeg forstår ikke hvordan du forventer å bli full av å helle alkoholen over hodet...
Spøk til side.
Prøv dette;
Ta en blyant.
Hold den ca 10 cm over bordet med kun fingrene på enden.
Slipp.
Ta blyanten med samme hånd før den treffer bordet. Du må nok trene en del.
Når du får det til....
Drikk.
Gjenta. Klarer du det nå?
Nei: toleranse.
Ja: enda høyere toleranse.

Løsning: Lever tilbake forlovelsesringen og ta en pause fra ms. Alkohol. Lang.
Sitat av TommyZox Vis innlegg
Ikke prøvd, da jeg aldri drikker blank sprit, drikker cognac, whiskey, rom osv. Men ikke ren blank sprit.
Vis hele sitatet...
Akkurat hva du heller i deg er ikke vesentlig, bare noe sterkt på tom mage.
Bland på karsk, mye karsk!
30/70 med heimert og sterk kaffe, da blir du kanonfull før du en gang merker at du er beruset.
Det må være bra heimert da, ekte trøndervare
Drikk brennvin/vodka i ett sett til du føler det.. Om du ikke føler det etter 4dl er du imun.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Dette klarer jeg ikke å ta spesielt seriøst. Promillekalkulator.no tilsier at du skal ha en promille på rundt 7. Vanlige mennesker har en høy risiko for å dø på rundt 3. Det har vært tilfeller av mennesker med over sju i promille og noen ekstraordinært få tilfeller på rundt 15 (også kjent som 1,5%, dvs at blodet ditt er over grensa for hva som går for alkoholfritt øl), men da snakker vi om mennesker fra land hvor de drikker sprit til frokost som blir funnet i koma og på mirakuløst vis overlever. Det at du ikke opplever at du er full med rundt sju i promille har jeg svært vanskelig for å tro på.

Hvis du ikke farer med skrøner eller husker feil burde du gå til legen din, for da er du litt av en medisinsk kuriositet.
Troll.

Ikke full? BS!!!!

Selvfølgelig har du promille, dersom du faktisk har drukket det du sier. At du mener du ikke er full er noe helt annet. Ta enkle tester, stå på ett ben og ta deg selv på nesa osv. Da skjønner til og med du at du faktisk er full.
Jeg blir heller ikke brisen på grunn av negere.
Har du spist meget store mengder smør eller ditto mengder MEGET fet mat så kan dette være en årsak.
Hvorfor får du google selv.

Konkey Dong
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Han er så full at han har havna på det nivået i alkoholrusen der man benekter at man er rusa :P
Kroppen min er sånn at jeg kjenner jeg har drukket etter 2-3 pils.. så bikker det over når jeg har kommet til nr.10 eller 11.
Da føler jeg meg edru selv om jeg vet jeg ikke er det.
Når jeg våkner dagen etterpå og kjenner skallebanken kjenner jeg at jeg drakk litt for mye.
Ridder av 1. klasse
Har jo litt å si hvor fort eller hvor tregt du drikker. Er jo stort forskjelle på å drikke en kasse med øl på 12timer og på 24timer...

Gjorde et lite eksperiment sammen med min bror tidligere i sommer. Selv veier jeg 80kg og min bror veie rett over 100kg. Vi kjøpte oss 24stk 0,5L Hansa Pilsner, og så begynte vi å drikke ca kl 17.00. Vi passet hele tiden på at vi ikke drakk mer enn 1 0,5L pr. time. Når klokken var blitt 04.00 på morningen hadde vi drukket 11-12 halv litere hver, og vi var ikke i nærheten av å være full, vi var knapt nok brisen... Grunnen til dette slik som vi opplevde det, var at vi brukte kanskje 20min på en halv liter, og så var det 40min uten drikking, før vi var kommet inn i en ny time. Så på den måte så kan du drikke ganske mye, så lenge du gjør det over lang tid. Når jeg drikker til vanlig, så er jeg godt brisen etter det første 6 halv literene og rimelig full når jeg har drukket 12. Så konklusjonen er at tiden har veldig mye å si.
Sist endret av Mchjort; 10. august 2013 kl. 13:08.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Hvis du leser førsteinnlegget mer nøye ser du at trådstarter har drukket den oppgitte mengden på ca. fem timer. På så kort tid er det ekstremt usannsynlig å overleve det alkoholinntaket han påstår å ha utsatt seg for.
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Hvis du leser førsteinnlegget mer nøye ser du at trådstarter har drukket den oppgitte mengden på ca. fem timer. På så kort tid er det ekstremt usannsynlig å overleve det alkoholinntaket han påstår å ha utsatt seg for.
Vis hele sitatet...
Nuvell.. Sjekk ut han fyren her. Legger ut diverse drikke videoer. Her spretter han en liter vodka og drikker den på 15 sec:

http://www.youtube.com/watch?v=jyxZ0wMnEKs
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Hva i helvette, kom deg til legen da mann! Det må jo være noe jævlig feil med nyrene dine eller noe lignende, for det er ikke menneskelig å ikke kjenne det når man drikker såpass mye. Det er et tegn på at det er noe galt med kroppen din som gjør at den ikke tar alkohol på riktig måte.

Mest sannsynlig er du faktisk full og prøver bare å tøffe deg med hvor mye du tåler, men hvis du faktisk ikke kjenner noe av alt det så må du komme deg til legen din.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av Source Vis innlegg
Nuvell.. Sjekk ut han fyren her. Legger ut diverse drikke videoer. Her spretter han en liter vodka og drikker den på 15 sec:

http://www.youtube.com/watch?v=jyxZ0wMnEKs
Vis hele sitatet...
Gadd du å lese posten min? "Ekstremt usannsynlig" er ikke synonymt med "fullstendig umulig". I tillegg har jeg selv nevnt eksempler på ekstremt høye promillenivåer tidligere i tråden. Uansett er ikke en Youtube-video interessant i denne diskusjonen i likhet med de fleste andre, da det er utrolig enkelt å forfalske. Inntar man en liter vodka på femten sekunder vil man mest sannsynlig spy opp veldig mye av den, slik at ruseffekten totalt blir mindre enn hva man skulle forvente.
Den mannen der klarer å drikke og spise det meste uten problemer.
Du har ikke fått i deg noen stimulanter?
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Gadd du å lese posten min? "Ekstremt usannsynlig" er ikke synonymt med "fullstendig umulig". I tillegg har jeg selv nevnt eksempler på ekstremt høye promillenivåer tidligere i tråden. Uansett er ikke en Youtube-video interessant i denne diskusjonen i likhet med de fleste andre, da det er utrolig enkelt å forfalske. Inntar man en liter vodka på femten sekunder vil man mest sannsynlig spy opp veldig mye av den, slik at ruseffekten totalt blir mindre enn hva man skulle forvente.
Vis hele sitatet...
Beklager på det sterkeste at du ble fornærmet av posten min. Jeg føler filmen jeg viste til er meget relevant til tråden da det handler om å innta mye og generelt tåle mye.

Fyren på Youtube filmen er forøvrig ikke fake. Han har vært med på diverse TV innslag opp igjennom. En meget unormal fyr.
Det du sier er fysisk umulig. Alkohol er gift, derfor spyr du av det. Om kroppen din tåler gift, så har du fått en gave. Og nei, du kan ikke bare plutselig få den gaven, så lenge du har vært påvirket/full før, er slik du skriver, umulig.
Kjenner en som har noe merkelig forbrenning. Så han blir omtrent ikke full. Med mindre han styrter en flaske sprit som han på den filmen over her.

Han tar noen piller før han skal ut slik at forbrenningen gjør det mulig for han å faktisk bli full. Høres helt på trynet ut men sånn er nå det..
Som vanlig mye rart fra fjortisgjengen som bare vet hva alkohol er i 'teorien'...
TS gir mange av ledetrådene selv.. Ved å begynne med å fylle mage / tarmsystem med mye øl forsinker du selvsagt alkoholopptaket. Du forbrenner også alkohol hele tiden sånn at du derved vil tåle mye mer! (Min 'pers' er litt over 1 liter med 43% Jonny Walker på en kveld / natt!) I tillegg trenger du med denne kroppsvekten / størrelsen selvsagt betydelig mer alkohol enn en fjortis på snaue 50kg.. Og dette med adrenalin og situasjon er også av stor betydning. Mange kan fortelle at de blir 'plutselig' edru hvis de blir utsatt for en alvorlig hendelse. (Spør en som har krasjet bilen i fylla..) Jeg tviler sterkt på at noen klarer å bli immun mot alkoholens virkning..
Sist endret av woff; 10. august 2013 kl. 18:12.
Sitat av Dub Vis innlegg
Henger meg på denne. Drikk på tom mage..
Går alltid til helvette, våkner på glattcella hver gang og husker nada.
Vis hele sitatet...
Man gjør det ja. Aldri skjedd meg. Litt av en råtass du.......