Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3561
Lurte på om jeg skulle putte litt makka i en joint, bare for lols egentlig. Er det noen med erfaring av å røyke amfetamin her? Ville jeg fått noe ut av det? Bedre med joint en bong? Halp plz
Redd det bare brenner opp i en joint, men funker bra i lyspære eller aluminiumfolie.
Sitat av danseku Vis innlegg
Redd det bare brenner opp i en joint, men funker bra i lyspære eller aluminiumfolie.
Vis hele sitatet...
Kan man bare "bonge" det som et vanlig trekk på flaske-bong eller må det varmes opp oppå aluminiumsfolie og så suges inn med sugerør?
Drysset litt amf på hasjmekket før jeg tørrbonget det, fikk vell et lite kick. Men......... Snorting funket bedre.
Sette fyr på ether høres ut som en knall ide.
Sitat av hideout Vis innlegg
Sette fyr på ether høres ut som en knall ide.
Vis hele sitatet...
Skikkelig smart å røyke diverse ukjente komponenter folk bruker til å bøffe ut amfetaminen, også.
Sitat av fetter Vis innlegg
Skikkelig smart å røyke diverse ukjente komponenter folk bruker til å bøffe ut amfetaminen, også.
Vis hele sitatet...
Amfetaminen trenger ikke å bøffes ut med noe engang før det ikke er så smart å røyke den. Har dere sett tenner som er utsatt for det, selv over kort tid?

Snort heller. Det er nesten like effektivt men langt mindre skadelig.
Med fare for å prate svada: er det ikke ganske skadelig å holde inne makka-røyk nede i lungene, slik man ofte gjør med cannabis?
Sitat av weedsuit Vis innlegg
Med fare for å prate svada: er det ikke ganske skadelig å holde inne makka-røyk nede i lungene, slik man ofte gjør med cannabis?
Vis hele sitatet...
Rent amfetamin som er evaporert vil nok ikke gjøre betydelige skader på lungene på kort sikt. Gassene av saltsyre (HCL) vil nok tære litt over langtidsbruk. Det er nok heller de andre stoffene i gate-amfetaminen som kan være skadelig, dermed vanskelig å si uten å vite nøyaktig hva den inneholder.
Sist endret av Lacertosus; 23. juli 2013 kl. 05:01.
ArbeidsledigProletar
Det må ihvertfall smake FORTREFFELIG.
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Rent amfetamin som er evaporert vil nok ikke gjøre betydelige skader på lungene på kort sikt. Gassene av saltsyre (HCL) vil nok tære litt over langtidsbruk. Det er nok heller de andre stoffene i gate-amfetaminen som kan være skadelig, dermed vanskelig å si uten å vite nøyaktig hva den inneholder.
Vis hele sitatet...
Ok, mente bare å huske jeg har hørt at det krystalliseres i lungene hvis røyken står "stille".