Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  212 58336
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Tror han mener ration mellon Runescape versjonene.
Forrige torsdag var det 300:1?
Vis hele sitatet...
Oh, da leste jeg feil :-)
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Tror han mener ration mellon Runescape versjonene.
Forrige torsdag var det 300:1?
Vis hele sitatet...
Forrige Torsdag var prisen på Old School gold 3x mer ja, så det var 27,8k Old School gold for 10m EoC.
Folkens! 07Scape blir gratis i hvertfall 6 måneder! Yay
Sitat av ice_ag Vis innlegg
Folkens! 07Scape blir gratis i hvertfall 6 måneder! Yay
Vis hele sitatet...
Ikke noen ekstra kostnad i tillegg til det vanlige medlemskapet, vel og merke.

-- Vet ikke om dette er postet allerede - her er det en gang til ihvertfall --
Det er mulig å spille Old School Runescape gratis fram til den 15-31(?) Mars. Fortsatt litt usikker på hvor lenge.

Lag en ny bruker, som om du skulle ha spilt den originale Runescape versjonen. Logg på, velg et brukernavn. Logg deretter av brukeren, gå til old school clienten og logg inn med MAIL og passord (Merk: Mail, IKKE brukernavn).

^ Dette funket ihvertfall for meg og noen kompiser.
Noen som vet hvor Air Altar er? Finner det ikke...


EDIT: Fant det Sør for Falador
Sist endret av Harkeey; 5. mars 2013 kl. 23:34.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
He he, oppdaget flowerpoker ikveld..
satset vel rundtom en kvart mill totalt sett, og endte opp med 10k mindre enn jeg startet..

Merkelig at de ikke fjerner gambling egentlig..
Enda ikke blitt free to play? :/ har ikke kort å betale med-.-
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Laude Vis innlegg
Enda ikke blitt free to play? :/ har ikke kort å betale med-.-
Vis hele sitatet...
Det blir nok ikke det heller.

Må nok bare låne deg et kort.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Det blir nok ikke det heller.

Må nok bare låne deg et kort.
Vis hele sitatet...
FAn... Får kose meg med age of conan jeg da..
Takk for svar anywayz!
Hvor på RS siden er det man finner den serveren som har backup fra 2007?

Og er det slik at alle bruker bots for å levle seg opp på 2007 backupen?
Utrolig kjedelig...
Hvor på RS siden er det man finner den serveren som har backup fra 2007?

Og er det slik at alle bruker bots for å levle seg opp på 2007 backupen?
Utrolig kjedelig...
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Stor badass knapp på fremsiden ''Play old school!''
Og nei, nesten ingen bots ingame enda. Har ikke sett en eneste som miner iallefall.
Sist endret av Bombasa; 7. mars 2013 kl. 10:20.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Stor badass knapp på fremsiden ''Play old school!''
Og nei, nesten ingen bots ingame enda. Har ikke sett en eneste som miner iallefall.
Vis hele sitatet...
Hvordan kan man se at en person bruker bots? Og er det mulig å raportere brukeren for det?
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Hvordan kan man se at en person bruker bots? Og er det mulig å raportere brukeren for det?
Vis hele sitatet...
Jeg hadde 99 wc og fishing på mainen, og etter å ha tilbrakt så lang tid på de typiske botteplassene så lærer du fort å se hva som er bots og hvem som ikke er.

Typiske kjennetegn på bots er:

- Lvl 3
- Helt tilfeldige navn, type re23g33ecvd
- Har default utseende på startingklær.
- Ingen klær/gear/våpen
- Snakker ikke
- Miner/hogger der du er, istedenfor å gå til den andre oren/treet som er ledig
- Eksakt samme rute til banken hver gang.
- Har aldri minipauser, for eksempel når du skal sjekke freak og står stille 2-3 sek ingame uten å gjøre noe
- Løper unna randoms i samme retning hver gang. Sloss aldri med dem.

Utenom det så tror jeg ikke jeg knapt nok møtt en eneste person som ikke snakker mens dem miner. Er jo rene syforeninga i mining guild om dagen.
Sist endret av Bombasa; 7. mars 2013 kl. 11:44.
Noen som vet hvordan man skrur av hustakene?

Husker at man kunne trykke på en knapp for å få de bort, men finner den ikke nå...
Sitat av dingobingo Vis innlegg
Noen som vet hvordan man skrur av hustakene?

Husker at man kunne trykke på en knapp for å få de bort, men finner den ikke nå...
Vis hele sitatet...
Det er ingen knapper for å skru av/på hustak, men de skjules hvis takene kommer mellom deg og huset, eller hvis du står inni huset.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av dingobingo Vis innlegg
Noen som vet hvordan man skrur av hustakene?

Husker at man kunne trykke på en knapp for å få de bort, men finner den ikke nå...
Vis hele sitatet...
Ganske sikker på at det ble adda i en update etter 2007.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av FatMan Vis innlegg
Ganske sikker på at det ble adda i en update etter 2007.
Vis hele sitatet...
Du har helt rett.

Leser dog på forums at mange requester dette. Meget mulig vi ser det komme i en future update av oldscape.
Husk å join Freak clan chat. Er ikke en norske som heter Freak men det får være det samme

Sitat av Bombasa Vis innlegg
Du har helt rett.

Leser dog på forums at mange requester dette. Meget mulig vi ser det komme i en future update av oldscape.
Vis hele sitatet...
Håper det, ganske irriterende å ha tak i veien hele tiden.
Hva er den offisielle clan chatten?
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av larvikmann Vis innlegg
Hva er den offisielle clan chatten?
Vis hele sitatet...
freak

tigennfdg
Ikke mye liv på "freak" clan-chatten...Hvor er folk?

Selv er jeg i "fallytrading"
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Hygge Vis innlegg
Ikke mye liv på "freak" clan-chatten...Hvor er folk?

Selv er jeg i "fallytrading"
Vis hele sitatet...
Glemmer rett og slett å logge inn der ..
Begynte å spille 13scape isteden :P
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av packman Vis innlegg
Begynte å spille 13scape isteden :P
Vis hele sitatet...
Easyscape med andre ord?
Jeg kan selge 10m, eventuelt mer, eller mindre, for 200kr pr 1m til de som ønsker det haha
▼ ... over en uke senere ... ▼
Begynner å gå temmelig lei av å sitte og spamme login i en halvtime for å komme inn i world 1/2 for å få tak i litt trouts.

De implementerer masse updates og fixes om hustak og annet dritt ingen bryr seg om siden dette alltid har gått automatisk. Og snakking med katter. Men de gidder ikke å fikse noe som irriterer folk grenseløst.
Jeg stemmer for login kø-systemet de har i eoc.
Sist endret av Hoat; 24. mars 2013 kl. 19:48.
Hei freaks! Eg blei netopp banna for "macroing goldfarm". Noke som eg ikkje har gjort! Men det eg vil fram til er om det er noken som har samme problem, ser på en del forums at mange uskyldige har blitt banna dei siste dagane..
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Hoat Vis innlegg
Begynner å gå temmelig lei av å sitte og spamme login i en halvtime for å komme inn i world 1/2 for å få tak i litt trouts.

De implementerer masse updates og fixes om hustak og annet dritt ingen bryr seg om siden dette alltid har gått automatisk. Og snakking med katter. Men de gidder ikke å fikse noe som irriterer folk grenseløst.
Jeg stemmer for login kø-systemet de har i eoc.
Vis hele sitatet...
Hvis du leser pa forums, sa il du se at login queue vil komme ganske snart.

Angaende hustak sa er det mange som bryr seg om det, det er derfor de har satt det forst i liste over ting dem skal gjore.
Man kan fjerne hustak nå, skriv "::toggleroof" i chatten.
Jeg er forever alone i freak chatten.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Trådstarter
Haha, har ikke vært på freak på år og dager. Har vært opptatt med rs clanen jeg er med i. Det er / har vært bots lenge på RS07. Det var color-bots allerede i første uka. 2-3 uker etter early release var injection bot ute. Denne ble tatt ned sist uke. Nå er den en kombinasjonsbot ute, den kan benytte 3 metode, farge, reflection og injection. Den heter TRiBot.

Jeg har ca. 10m bank. Har 4 accounter som kjører på med wc all day long ^^.


Ble forresten paff når jeg så 10 sider med runescape relatert snakk :O

Elsker pkinga på rs07, det er jo derfor man spiller rs. (og merchanting uten den forbanna ge).

En god plass å handle på er: http://forums.zybez.net/pages/2007-price-guide
Sist endret av uaexed; 1. april 2013 kl. 03:23.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av uaexed Vis innlegg
Jeg har ca. 10m bank. Har 4 accounter som kjører på med wc all day long ^^.
Vis hele sitatet...
Trist når folk som deg skal tulle med økonomien. En ting er å botte skills på en main, 4 wc bots blir litt drøyt.

OT: Har hitta over 1.1k total level, still going strong.
Sist endret av Visionary; 12. april 2013 kl. 09:33.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av uaexed Vis innlegg

Jeg har ca. 10m bank. Har 4 accounter som kjører på med wc all day long ^^.[/url]
Vis hele sitatet...
Fuck off. Kan du ikke bare spille sjøl? 10m er ikke mye heller forsåvidt. Jeg cutta wood i tre-fire dager og skaffet 2m, LEGIT.
Sitat av uaexed Vis innlegg
Haha, har ikke vært på freak på år og dager. Har vært opptatt med rs clanen jeg er med i. Det er / har vært bots lenge på RS07. Det var color-bots allerede i første uka. 2-3 uker etter early release var injection bot ute. Denne ble tatt ned sist uke. Nå er den en kombinasjonsbot ute, den kan benytte 3 metode, farge, reflection og injection. Den heter TRiBot.

Jeg har ca. 10m bank. Har 4 accounter som kjører på med wc all day long ^^
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke gjøre det legit? Og hvorfor omtale dette som om man er nesten stolt av dette? Sitter selv på ~13m bank, riktignok fra 99 fletching samt merching i mellomtiden.

Botting ødelegger økonomien, samt fører til at man undergraver efforten ærlige spillere legger i spillet. Jaja, jeg håper du blir perma på samtlige accs du har botta på!
Sitat av uaexed Vis innlegg
TRiBot.

Jeg har ca. 10m bank. Har 4 accounter som kjører på med wc all day long ^^.

Vis hele sitatet...
Skam deg -.-
Sitat av uaexed Vis innlegg
Haha, har ikke vært på freak på år og dager. Har vært opptatt med rs clanen jeg er med i. Det er / har vært bots lenge på RS07. Det var color-bots allerede i første uka. 2-3 uker etter early release var injection bot ute. Denne ble tatt ned sist uke. Nå er den en kombinasjonsbot ute, den kan benytte 3 metode, farge, reflection og injection. Den heter TRiBot.

Jeg har ca. 10m bank. Har 4 accounter som kjører på med wc all day long ^^.


Ble forresten paff når jeg så 10 sider med runescape relatert snakk :O

Elsker pkinga på rs07, det er jo derfor man spiller rs. (og merchanting uten den forbanna ge).

En god plass å handle på er: http://forums.zybez.net/pages/2007-price-guide
Vis hele sitatet...
Får være litt moralhore jeg og, ta heller å bot på Runescape
ESM
Lazy Generation
Gir fortsatt 10x EOC gull for 2007 gull.

F.eks. gir jeg 30m EOC for 3m 2007. Dette er forresten helt lovlig ifølge reglene.

PM: SkyMoan ingame eller her på freak
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Trådstarter
Ett par tips:
Red chins dropper atm.

Nats stiger som fy så det er gode penger.

Ang. min botting, jeg er som en dråpe i havet.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av uaexed Vis innlegg
Ang. min botting, jeg er som en dråpe i havet.
Vis hele sitatet...
Alle monner drar.

Og det er utrolig urettferdig for oss som ikke botter. Jeg har 70+ wc legit, og tjener mine penger på dette. Desverre er det dritmange bots som ødelegger. Eksempelvis var yew logs lett å få solgt for 450 each for en måned siden, men nå er det ingen som kjøper for mer enn 420ea.

Prisen hopper i været når de mass-banner bots, så det er garantert at bottene er med å dra ned prisen.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Trådstarter
Sitat av FatMan Vis innlegg
Alle monner drar.

Og det er utrolig urettferdig for oss som ikke botter. Jeg har 70+ wc legit, og tjener mine penger på dette. Desverre er det dritmange bots som ødelegger. Eksempelvis var yew logs lett å få solgt for 450 each for en måned siden, men nå er det ingen som kjøper for mer enn 420ea.

Prisen hopper i været når de mass-banner bots, så det er garantert at bottene er med å dra ned prisen.
Vis hele sitatet...
Prisene var oppe i 500 gp each når en bot gikk ned.

Jeg venter på massban. Når bots botter uten engang å ha klær på seg, f.eks. hunter bots, så blir man lei seg på alles vegne.

Jeg selv skriver scripts for en client, bandits og ranged guild script.
Er jo ting som er veldig gode, men som er dørgende kjedelig å gjøre legit.

Quests/Pking/Merching er jo det som er morsomt å gjøre legit.

Jeg selv sitter stuck med 40k chins. Jeg er ikke en person som dumper så derfor gidder jeg ikke å selge for spottpris nå.
Tingen er jo at enkelte synes kanskje mining og slikt er kjempe kjedelig og bruker det som unnskyldning for at det er greit å botte. Problemet er bare at det er en del som hovedsakelig spiller slike spill for å farme ressurser og selge de. (eventuelt lage ting med de). Det at folk botter blir jo da en måte å direkte ødelegge for de som synes det er gøy.
hahahah, og jeg som trodde 07 burde være sikker nå i 2013.. men neida
Snakker med endel folk som har klart å tjene billioner allerede :P på glitche vis da men, hehe.. mulig jeg starter igjen for å fortsette med glitchingen :P
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som vet om gold bar selges dyrere en vanlig gold ore? Så en på banken som sa ''buying gold ore 300ea'', tror det skal vær dyrere med gold bar siden det må smeltes. Hva tror dere?
Sitat av Andrew007 Vis innlegg
Noen som vet om gold bar selges dyrere en vanlig gold ore? Så en på banken som sa ''buying gold ore 300ea'', tror det skal vær dyrere med gold bar siden det må smeltes. Hva tror dere?
Vis hele sitatet...
Gold bar er billigere enn gold ores fordi mange bruker Goldsmelting Gloves og Gold Ore for å komme seg til 99 i smithing, fordi det gir deg 56.2 EXP for hver smelt. Derfor er etterspørselen etter gold ore mye høyere enn etterspørselen for gold bars, som naturlig nok fører til at prisen for gold ores stiger høyere enn bars. Grunnen til at bars ikke blir kjøpt noe særlig er fordi det gir så lite profitt i det eneste det kan brukes til, nemlig jewellry som ringer, necklaces, amulets og sånt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Finnes det noen oppbegående privat servere anno 2004-2005? Denne såkalte "oldschool" er langt ifra noe man kan kalle oldschool.
Tviler, iallefall ikke noen kjente.

Tenker du på runescape 1? Runescape 2007 er tross alt 5 år tilbake, og har skjedd MYE på de 5 åra, så jo, er ganske oldschool.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Trådstarter
2007 var året de hadde mest spillere.

Har forresten sluttet, eller trappet ned. 3 99 hunters og litt sånt archived.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Music Producer
Kobberkabel's Avatar
52 9
Hei, jeg har vært så dum å glemt navnet mitt på Runesacpe 07
Om noen kunne ha sendt bilde av vennelista si på PM til meg hadde det vært kjekt.
Husker jeg var venn med ''Ipoden'' og sikkert andre som jeg ikke husker
Har navnet på tunga men får det ikke frem...
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen som fortsatt spiller ?
Jeg mangler 35kr for å bli member en som vil hjelpe meg ? kan hjelpe deg med noe