Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 14537
Vill gjerne ha oppskriften på Sizzurp/Lean, altså jeg vet hvordan man lager det på den såkalte "amerikanske" måten men er det en annen som man kan få lagd med norske produkter? Har hørt at noen bruker paracetamol og blander det i sprite

Har dere en norsk oppskrift på Lean?
Cosylan/Solvipect comp, miks det oppi spriten.
Paracetamol gir ingen rus og er forholdsvis lett å ta giftig dose av så drit i det.
Paracet er heldigvis ikke rusgivende, det smaker stort sett bare vondt. Du har dessverre ikke enkel tilgang på hostesaft med Prometazin og kodein blandingen som brukes i usa. Den hostesaft-typen vi har i norge er Cosylan eller Solvispect comp. Dette inneholder Ethylmorfin, et opiat som har sederende virkning. Men jeg ville ikke laget lean av dette. For det første så smaker det som en seig ekkel mint-gugge du ikke vil blande inn i brusen din, og for det andre er det også ikke den feteste rusen på cosylan/ solvispect comp ifg. meg selv og andre. Det er derimot noen som mener at det er en behagelig rus. Det er dessuten tilsatt store mengder lakserende midler i cosylan, slik at du får mageknipe og diare dersom du drikker mye. Oppkast er heller ikke sjeldent på cosylan/ solvispect comp..

Et annet alternativ du har er tabletter som inneholder kodein. Du kan utføre en kaldtvannsekstraksjon (CWE) av kodeinet fra tablettene, for å skille ut paracetamolen. Dette kan du lese på selv. Da slipper du noe av den bitre smaken, samt at leveren din ikke blir ødelagt av all paracetamolen. Husk på at det å leke med sånne tabletter, eller hostesaft tar livet av mange folk hver dag, og det trengs ikke så mye som folk tror. Vær forsiktig.
Paralgin/pinex forte - ekstraher kodeinet og bland med sprite og JellyBeans. Nærmeste du kommer.
Er enig med at cosylan bare er tull for rus, og kan ha mye rart i seg som hostesafter ofte har. Flere uønskede virkestoff. Men svaret på spørsmålet er blanding av paralgin forte og bittelitt phenergan i norge, som gir akkurat samme efekten. Men ikke bland det med sprit eller øl, og ta ut paracetten først av paralginene om du tar mye. Søk på cold water extraction of codeine, eller CWE. Jeg ville heller røykt litt hasj da, men hver til sitt. Skal en være rapper så får man være rapper;-)

s
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ekstraher kodeinet, å bland i sprite. Har du en del PF å bruke opp så du får den mengden mg kodein du trenger så er det verdt det. Selv brukte jeg 30stk å ble uberstein.
Den amrikanske har promethazine i hostesafta som er allergi medisin(tror jeg) rett meg om det feil. Som også har en effekt på rusen. Forresten er mengden kodein disse actavis flaskene i USA mye høyere i Norge.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bland Cosylan,etc kodein cough syrup, rett meg om det er feil, men inneholder vell kodein?
ta noe søtt hardt snop etc, i usa bruker de Jolly Ranchers, men det har vi ikke i norge.
så sprite, isbeter, cosylan og noe sukkertøy oppi... usikker på hvor mye du blander oppi da.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bland Cosylan,etc kodein cough syrup, rett meg om det er feil, men inneholder vell kodein?
ta noe søtt hardt snop etc, i usa bruker de Jolly Ranchers, men det har vi ikke i norge.
så sprite, isbeter, cosylan og noe sukkertøy oppi... usikker på hvor mye du blander oppi da.
Vis hele sitatet...
Om du noen gang har fått cosylan på resept skjønner du at det der ikke funker. Du har dog rett i at det inneholder kodein, men den smaken får du ikke maskert med noe som helst. Kanskje noe av det mest gyselige man kan innta? For all del, liker du smak av ørevoks og urinkake er du heldig. Hadde tenkt å ikke svare deg i håp om at noen får en idé for helgen og kanskje lager en klagepost typ "lean smaker dritt" i ettertid, men kanskje vi er så heldige at vi får det uansett
Sitat av sinkpad Vis innlegg
Om du noen gang har fått cosylan på resept skjønner du at det der ikke funker. Du har dog rett i at det inneholder kodein, men den smaken får du ikke maskert med noe som helst. Kanskje noe av det mest gyselige man kan innta? For all del, liker du smak av ørevoks og urinkake er du heldig. Hadde tenkt å ikke svare deg i håp om at noen får en idé for helgen og kanskje lager en klagepost typ "lean smaker dritt" i ettertid, men kanskje vi er så heldige at vi får det uansett
Vis hele sitatet...
ja det er sant, bare trudde at det gikk ann med cosylan, derfor skrev jeg rett meg om det er feil, men ja det smaker ille med cosylan, og rekner ikke med at det er så lett og blande ut med snop og sprite... men er det type andre så ikke er så ille?
Pulchra Ebrietatem
Amabilia's Avatar
25 5
Seriøst.... hvorfor ruse seg på dette når det finnes så mye annet snacks der det ute .....
Tror også det nærmeste er som flere skriver er cosylan eller blande kodein i vannet. Du kan jo også kjøpe en versjon av "legal lean" med masse melatonin inni som gjør deg ganske søvnig. Kan være litt risky i tollen men funka for meg. Link til legal lean : https://www.ebay.com/p/Set-of-Two-Le...ent/1480678798
Er så enkelt som dette: Si til legen at du sliter med å sove og har hørt om noe som heter phenergan fra en venn og kanskje dette kunne vært noe for deg.
Så har du ved en senere anledning litt vondt i feks ryggen og fikser en pakke paralgin forte som du ekstraherer kodeinet fra.
Da har du begge ingrediensene.

Kos deg med sykelig tretthet og en oppskrytt rus som får deg til å tenke at du bare skulle kjøpt deg noe heroin på gata i stedet og fått en faktisk god rus.
Anonym bruker
"Intolerant Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Er så enkelt som dette: Si til legen at du sliter med å sove og har hørt om noe som heter phenergan fra en venn og kanskje dette kunne vært noe for deg.
Så har du ved en senere anledning litt vondt i feks ryggen og fikser en pakke paralgin forte som du ekstraherer kodeinet fra.
Da har du begge ingrediensene.

Kos deg med sykelig tretthet og en oppskrytt rus som får deg til å tenke at du bare skulle kjøpt deg noe heroin på gata i stedet og fått en faktisk god rus.
Vis hele sitatet...
What. Hvordan er kodein en dårlig rus? Kodein er joe noe av av det deiligste som finnes!
Kodein er fint, tror jan sikta til blandingen med phenergan. For å få "lean" effekt, for den har promethazine(phenergan) i seg. Det er en trøtt rus. For å si det pent.

Kodein er fint alene det, bare ta ti stk PF i CWE om du har litt toleranse.....eller mye mer i mitt tilfelle.

s
Sitat av saviour Vis innlegg
Kodein er fint, tror jan sikta til blandingen med phenergan. For å få "lean" effekt, for den har promethazine(phenergan) i seg. Det er en trøtt rus. For å si det pent.

Kodein er fint alene det, bare ta ti stk PF i CWE om du har litt toleranse.....eller mye mer i mitt tilfelle.

s
Vis hele sitatet...
Ja, det var det jeg mente. Takk for oppklaringen.