Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  73 9339
Håper virkelig fyren ikke foreviger "kunskap" på kroppen
Hvis du har planer om å tatovere det motivet, hvorfor går du ikke til en tatovør og får h*n til å gjøre det? De vet hva som ser bra ut i blekk og hva som fungerer å tatovere og ikke. En tatovør tegner også opp og former tatoveringen etter dine ønsker før han tatoverer.
Sitat av alphamale Vis innlegg
Hvis du har planer om å tatovere det motivet, hvorfor går du ikke til en tatovør og får h*n til å gjøre det? De vet hva som ser bra ut i blekk og hva som fungerer å tatovere og ikke. En tatovør tegner også opp og former tatoveringen etter dine ønsker før han tatoverer.
Vis hele sitatet...
Det har vel blitt ytret tidligere i tråden, så regner med at de fleste er klar over dette.
Men, for oss som liker å tegne litt så er det jo gull om noen digger utkastene vi slenger ut og kanskje vil ta dette videre. Også er det jo litt gøy å kunne tegne noe på forespørsel fra andre og ikke bare etter eget hode, det gjør at man må tenke i nye baner.
Dessuten er det også kanskje en fin tråd for de som ser etter en tattoo om hvordan ønskene deres kan se ut om det er nye øyne som tolker idèene.
hehe nerdefruen det eg jeg som skal ha. Men lagde en grovskisse. av et eksempel jeg kansje kunne tenkt og brukt selv. Men hadde håpt på at det var andre som er flinkere og tengne og mer fantasi en meg som kan lage noe som jeg kansje kan bruke hehe

aphamale det har jeg utrykt tidlige et par poster oppforbi bildet hehe
Sist endret av ex-adrin; 24. mai 2011 kl. 20:35.
Setter meg ned litt senere og tegner litt. Skal prøve å få opp et forslag i kveld
Sitat av moret Vis innlegg
Det har vel blitt ytret tidligere i tråden, så regner med at de fleste er klar over dette.
Men, for oss som liker å tegne litt så er det jo gull om noen digger utkastene vi slenger ut og kanskje vil ta dette videre. Også er det jo litt gøy å kunne tegne noe på forespørsel fra andre og ikke bare etter eget hode, det gjør at man må tenke i nye baner.
Dessuten er det også kanskje en fin tråd for de som ser etter en tattoo om hvordan ønskene deres kan se ut om det er nye øyne som tolker idèene.
Vis hele sitatet...
Indeed, samt så er det verdifull øvelse for oss som liker å lage ting, bilder og ideer med et stykke tre og litt bly. Noen bruker til og med plastikk og bly, eller kull for den saks skyld..
Til ex-adrin: Kjedet meg litt, så tegnet et forslag nå. Er bare en kjapp skisse, å jeg tegnet den i senga, så ble ikke så bra xD Poster den likevel nå som jeg allerede har tegnet den, kanskje noen andre bli inspirert av mitt middelmådige forsøk, hehe http://bildr.no/view/889808

Det nederste på hesteskoen er norrøn skrift å det står det du hadde på firkløvern din Burde kanskje hadd med noe mer, men d får noen andre ta seg av
Sitat av ex-adrin Vis innlegg
hehe nerdefruen det eg jeg som skal ha. Men lagde en grovskisse. av et eksempel jeg kansje kunne tenkt og brukt selv. Men hadde håpt på at det var andre som er flinkere og tengne og mer fantasi en meg som kan lage noe som jeg kansje kan bruke hehe

aphamale det har jeg utrykt tidlige et par poster oppforbi bildet hehe
Vis hele sitatet...
Det Nerdefruen sikter til er at det skrives kunNskap,og ikke kunskap...
takk Kougra var ikke så værst den men savner ett eller annet :P hehe
Ratex : ahh. ser desvære ikke doble konsonanter, eller rettere sakt ser ikke om det skal være det eller ikke alltid. uten om i ord jeg skiver ofte hehe men nå va nerdefruen mente :P
rask skisse før jeg ska ut døra. Formatet på hesteskoen er seff way of course. Drikke horn er vel norrønt? Kunne tatt lang tid sånn som på den duden jeg la ut i tråden skisser.. Men kommer jo ann på
ikke verst :P likte faktisk h-skoen til respekt best og firkløveren til h*n andre, Men føler det noe som mangler. noe som gir mer liv hmmm.
off, klarte ikke å la være. måtte lage en rask skisse til som det ble brukt litt lengre tid på, 20-30min ca. kom ikke på noe annet som kunne lage liv enn flammer. Og det har vel en betydning innen norrøniteten? den ene trekanten ble funnet etter googlesøk på norrøne symboler..

Way of course? eller fortsatt noe som mangler? Er du ærlig så kan det hende det dukker opp flere sånne raske skisser..
Det beggyner og nerme seg noe nå likte den godt. men den trekanten blei helt feil hmmm kansje viking symboler eller noe som enn tror kan passe inn. hmmm
▼ ... noen uker senere ... ▼
da her jeg endelig funnet noe som er i den duren jeg ønsker meg Men takk for hjelpen til dem som har tegnet noe
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Resultat? BLE DET MIN? Post pic.
Sitat av nightLook Vis innlegg
Resultat? BLE DET MIN? Post pic.
Vis hele sitatet...
Sånn PS; trådstarter er utestengt
▼ ... over en måned senere ... ▼
Heihå.
Det ble ikke noen av tegningen her inne. det ble heller ikke inc på min krop ved dette tidspunktet, det ble rett og slett for dyrt. Så jeg må se til janur om det ikke kan bli noe da.
Siden tråden har blitt bumpa opp, er noen gira på å sketche opp en halfsleeve, eller?

Tenker noe i en veldig 50's stil. Elementer som kan vere med, er:
- Roser
- Skaller
- Jernkors
- Spades
- Svaler
- Kirsebær
- En "dead man's hand" (helst ace of spades i front og joker i bunn)
- Dices
- Lucky 13
- Oldsmobile Starfire 98/Cadillac Biarritz/Chevy Bel Air eller lignende

Kan også tenke meg en banner med ordene "No guts // No Glory", "There ain't no way // but the hard way", "Loud Enough // To raise the dead" eller "Louder than hell".

Generelle 50's motiv og gambling skal vere hovudsaklig tema. Slengte bare inn mange idèer, så får den som vil skissere opp noe bestemme hva han vil ha med

Go nuts!

EDIT: "It ain't over // 'till the fat lady screams // Rock n' Roll" er også en verdig kandidat å ha i en banner!
Sist endret av McLovin; 12. oktober 2011 kl. 08:59.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Halla. Ser denne tråden er gammel, men orker ikke opprette ny tråd. Er så mange slike liksom.
Jeg vurer å ta en en tattoo over nyttår. Med utgangspunkt i dette bildet.

http://bloggfiler.no/fatherfucker.bl...1203320667.jpg

Plassering blir enten på fremsiden av låret eller ryggen. Er nødt til å tenke litt mer på det. Kommentarer på det hadde og vært fint.
Jeg synes tegningen er utrolig fin, men er usikker på fargene. Vet ikke helt hva jeg synes selv. Den hadde kanskje blitt kjedelig i svarthvitt.
Ansiktet skal være mer dystert. Øynene større og lenger ned og med et mer sint ansiktsuttrykk.
Jeg har lyst til å legge til noe elementer her, men er usikker på hva. Noen som har noe forslag? (:
Vil ha den litt mer mørk/dyster..
Sist endret av soofuckedup; 13. november 2011 kl. 17:56.
Sitat av soofuckedup Vis innlegg
Halla. Ser denne tråden er gammel, men orker ikke opprette ny tråd. Er så mange slike liksom.
Jeg vurer å ta en en tattoo over nyttår. Med utgangspunkt i dette bildet.

http://bloggfiler.no/fatherfucker.bl...1203320667.jpg

Plassering blir enten på fremsiden av låret eller ryggen. Er nødt til å tenke litt mer på det. Kommentarer på det hadde og vært fint.
Jeg synes tegningen er utrolig fin, men er usikker på fargene. Vet ikke helt hva jeg synes selv. Den hadde kanskje blitt kjedelig i svarthvitt.
Ansiktet skal være mer dystert. Øynene større og lenger ned og med et mer sint ansiktsuttrykk.
Jeg har lyst til å legge til noe elementer her, men er usikker på hva. Noen som har noe forslag? (:
Vil ha den litt mer mørk/dyster..
Vis hele sitatet...
Hadde nok vært litt lettere å hjelpe hvis du fortalte hvorfor du vil ha tattoveringen . Skal det være noe symbolsk som har skjedd for deg, synes du den bare ser tøff ut, eller er det noen annen grunn?

I svart-hvitt hadde den ikke blitt særlig fin, da jeg føler at fargene har en betydelig stor rolle i dette bildet.

Og hvis du skal tattovere den, ta det på ryggen, ikke låret!
Det trenger ikke være noe symbolsk som blir lagt på
Er ikke så veldig mange grunner til akkuratt denne, faktisk. Derfor jeg tenkte låret istedet for ryggen, ettersom den ikke er så betydningsfull?
Men når jeg gjør om ansiktet på dama, så blir det litt mer personlig preg på den. Den skal gjenspeile depresjon

Edit: Enig i det du sier ang fargene
Sist endret av soofuckedup; 13. november 2011 kl. 18:16.
Har planer om en tattoo som skal symbolisere min mor, far og bror. Noen tips til motiver som ikke er "oppbrukt"?
Sitat av Kruppy Vis innlegg
Har planer om en tattoo som skal symbolisere min mor, far og bror. Noen tips til motiver som ikke er "oppbrukt"?
Vis hele sitatet...
tro håp og kjærlighet
Sitat av Kruppy Vis innlegg
Har planer om en tattoo som skal symbolisere min mor, far og bror. Noen tips til motiver som ikke er "oppbrukt"?
Vis hele sitatet...
Et tre som blomstrer kanskje med navn i ? Vist ikke bare et tre som spirer altså er det et familie tre det spirer forde familien vokser ettervært ?