Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 711
Yo. Jeg har lagt ut en ny låt og håper på noen tilbakemeldinger. Det er en rå-versjon som jeg la ut pga. lenge siden forrige låt kom ut, og dermed ikke 100% mixet/mastret. Det jeg vil ha tilbakemelding på er tekst, delivery og flow. Om det er andre ting dere liker/ikke liker med den så si ifra.

Låta er produsert av LifeAndDeathProduction.

http://www.youtube.com/watch?v=5qounA7VYhQ
Ikke min sjanger det her, men tillater meg å mene litt allikevel Bakgrunnsmusikken er veldig kul. Jeg ville skrudd den bittelitt høyere. Jeg syns det er altfor mye rap uten bra bakgrunnsmusikk. Men denne låta har et kult tema som ligger bak der og lurer. Jeg ville hatt det litt høyere. Skal man skille seg ut i mylderet av slik musikk er det fett med bra bakgrunnsmusikk/stemning.
Trådstarter
62 6
Takk for tilbakemelding Jeg hadde instrumentalen (Bakgrunnsmusikken) høyere, men skrudde den litt lavere etter et par råd om å gjøre det. Men takk, skal ha det i bakhodet. Jeg er veldig fan av bra bakgrunnsmusikk, og bruker kun instrumentaler som treffer meg
Likte godt utgangspunktet ditt, men måten du leverte den på ble kanskje litt kjedelig i lengden.
Ville prøvd å tatt noen variasjoner på speed pr bar for variasjonen sin del.
Ellers bra altså!

Vil og anbefale deg å vektlegge mixingen av vokal litt mer da det ødelegger for et resultat som kunne hevet standarden din en del. (Tenker hovedsakelig eq og pan bare. Er ikke mye som skal til)
Trådstarter
62 6
Takk! Som jeg skrev over så er dette en rå-versjon og ikke 100% mixet/mastret, men jeg skal ha det i bakhodet. Skal også tenke på variasjon i speed. Igjen, takk!
Jo da, eg så det, men måtte bare poengtere det igjen siden det har mye å gjøre med helhets inntrykket av musikken din.
(Vil og anbefale deg å lease beatsa når du har fått et bra utgangspunkt så en slipper å høre tagsa til producern)

Lykke til videre!
Trådstarter
62 6
Har leasa beatsa jeg skal bruke live eller skal bruke på EP/Mix-tapes Takk for tips, og takk for tilbakemelding!