Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 809
Jeg og to andre gutter danser Elektro-buggy (som mange har hørt om) i frititden,i dag filmet vi,men når man ser på videon,så er alt minst 40-50%mer ekte enn når man ser det i virkeligheten :S

Alt virker så mere smoooth enn når man ser det i reality`n !

Er det kamera eller er det egentlig ingen forrandring ? :S
Jeg skjønner ikke helt hva du mener med 40-50% mer ekte. Men det høres ut som du opplever videoen rar pga lukkertid du brukte.

Når du har lav lukkertid som 1/25 eller 1/50, vil videoen oppleves veldig rolig flyt mellom bildene, og føles behagelig og mer som en film. Men hvis du har høy lukkertid, som vil gi skarpe bilde (sånn som vi ser på Nyheter). Gir veldig stivt og klart bilde (og kan virke stressende).

Du brukte trolig et vanlig DV-kamera til under 10 000 kr. Da har du vanligvis ikke muligheten til å stille lukkertid, men du kan sikkert bytte om autoinnstillingene. Feks Spotlight, sport, low light, osv... Jeg vet ikke hvilken av dem du ønsker, men du kan sjekke dem alle mens du prøver å filme. Sjekk med manualen om hvordan du skifter dem.
Offtopic:

Hva er electrobuggy? :P
Dette kameraet koster 15,000,- ,filmen føles faksisk mere flytende=)Jævelig rå,vi kommer nok til å sette ut videon etterhvert,men er til et prosjekt først =D
Et kamera som gjør virkeligheten mer virkelig!? Du kan bli milionær med det!
muligheter for å se den filmen din?